Optisk usb mus
Fra : J.O

Dato : 21-06-01 10:42

er der nogen der kan hjælpe mig jeg har en optisk
Logitech mus på et Abit Kt7-raid motherboard
men pludselig bedst som jeg sidde slukker musen
noglegange hjælpe det så at jeg skifter port men det
er jo lidt ireterende da dette ikke burde være nødvendigt

er der nogen der har en genial ide til hvad der er galt og hvordan jeg kan
løse det ???

Mvh J.O

Fra : Thomas Henmar

Dato : 21-06-01 11:10

Er USB slået til i Bios ?

/Thomas

Fra : J.O

Dato : 21-06-01 11:18

Ja for det viker i starten og et stykke tid nogle gange længre end andre

Fra : Thomas Henmar

Dato : 21-06-01 11:43

Sidder musen i en USB hub eller i USB add-on kortet eller direkte i USB
porten på mb?

/Thomas

Fra : J.O

Dato : 21-06-01 11:50

har prøvet begge dele

Fra : Thomas Henmar

Dato : 21-06-01 12:27

Hvad med IRQ konflikt??

Hvilket OS kører du egentlig??

Fra : J.O

Dato : 21-06-01 12:30

Windows ME

Fra : Mikael C Klausen

Dato : 21-06-01 12:19

"J.O" <Jogi@mail.dk> skrev i en meddelelse news:9gsfg6$14l$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> er jo lidt ireterende da dette ikke burde være nødvendigt
>
> er der nogen der har en genial ide til hvad der er galt og hvordan jeg kan

Hej

Logitech musen kræver desværre en del strøm. Der er nogle mainboards der
ikke kan afgive nok igennem USB-porten. Måske det er problemet?

MVH Mikael

Fra : Thomas Henmar

Dato : 21-06-01 12:29

Jeg kører også selv ABit KT7-Raid og Logitech USB optisk mus sammen med
Webcam på USB uden problemer.

Fra : [Ex] Pita

Dato : 21-06-01 13:44

> Jeg kører også selv ABit KT7-Raid og Logitech USB optisk mus sammen med
> Webcam på USB uden problemer.

samme konfig her, dog kt7 a raid og i gennem usbhub, og joystik uden
problemer

Fra : ServicePACK

Dato : 21-06-01 20:21

Du skal afinstallere logitech muse-driver og hvis det ikke er nok skal du
om-installer winMe. WinMe og logitech driver virker IKKE sammen.
................... og for guds skyld.... få dig et ordenligt styresystem.
Alt andet end Me!!!

SP

[Ex] Pita <nyhed@hjardemaal.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gsq6d$1qv$1@news.cybercity.dk...

Fra : SoulWalker

Dato : 22-06-01 01:15

JEg har haft noget lignende samme problem bare i win2000 istedet. JEg lavede
en formatering og installere mit styresystem forfra og denne gang
installerede jeg ingen muse driver men brugte den der bare fulgte med. Det
hjalp hos mig så måske er en ny clean install af dit styresystem løsningen?

SoulWalker