Bios reset på ThinkPad T20
Fra : Thomas Henmar

Dato : 21-06-01 09:09

Jeg har overtaget en tidligere kollegas ThinkPad T20. Han har sat password
på maskinen og vil ikke af med det da han blev fyret fra jobbet

Er der nogen der kender et trick til at resette/fjerne passworded. Jeg har
haft fat i Batt. men det er loddet fast og jeg vil ikke til at lave
"ødelæggende" indgreb.

Evt. henvisning til serviceværksted som kan fikse dette for en fair pris.

/Thomas

Fra : reinhold

Dato : 21-08-01 10:26

"Thomas Henmar" skrev d. 21-06-01 09:09 dette indlæg :
> [...]
> "ødelæggende" indgreb.
>
> Evt. henvisning til serviceværksted som kan fikse dette for en fair

Er det password til BIOS opsætning ? et supervisor/harddisk password ?
,eller er det password til opstart af maskinen (power on password) ?

Jeg kan hjælpe uanset hvilken af disse passwords det er, power on
password kan du selv fjerne uden brug af specielt udstyr.

mvh. Casper

http://www.kandu.dk/

Fra : sparx

Dato : 14-04-02 12:43

Hej Casper.

Hvordan kan du hjælpe - jeg har selv et lignende problem - dvs. et
supervisor/harddisk password ?

mvh
Luke

http://www.kandu.dk/

Fra : reinhold

Dato : 15-04-02 09:55

"sparx" skrev d. 14-04-02 12:43 dette indlæg :
> Hej Casper.
>
> Hvordan kan du hjælpe - jeg har selv et lignende problem - dvs. et
> supervisor/harddisk password ?
>
> mvh
> Luke

[cut]

Hejsa.

Jeg kan hjælpe dig med at enten at udlæse password, eller at resette
det. "Oprationen" afhænger af om data på harddisken skal reddes. Det er
et lidt større indgreb, som kræver at maskinen åbnes, og et specielt
debug kabel bliver tilsluttet på motherboardet. Jeg tager 2000 kr. for
at fjerne password fra maskinen, og 1200 kr. for at fjerne password fra
harddisk. (Hvis data ikke skal reddes). Hvis harddiskdata også skal
udlæses, koster det ialt 4600 kr.

Jeg bor i Aalborg.

mvh. Casper

http://www.kandu.dk/

Fra : sparx

Dato : 15-04-02 12:56

Nå, det var godt nok lidt dyrt, jeg har fundet en fyr i UK som kan læse
mit password ud fra harddisken, hvis jeg sender den. Det koster kun 20$.
Så tak for dit tilbud og din tid.

http://www.kandu.dk/