Lilleåen.
Fra : Chris

Dato : 21-06-01 07:12

Hejsa NG.

Jeg påtænker at besøge Lilleåen (Gudenåsystemet) i nær fremtid.

Hvordan er det bedst at fiske ved fx. Bidstrup Gods?
Jeg har hørt noget om at regnorm på en krog 50-60 cm efter et blylod er
sagen. Er det korrekt opfattet?

Knæk & bærk fra
Chris

Fra : Jack Jensen

Dato : 21-06-01 11:12

"Chris" <NchriOscShriPs@Apc.dMk> wrote in message
> [...]
>
> Hvordan er det bedst at fiske ved fx. Bidstrup Gods?
> Jeg har hørt noget om at regnorm på en krog 50-60 cm efter et blylod er

Hej
Ja, stykket ved Bidstrup er et godt bud.
Du kan jo også prøve med flue?
Knæk og bræk
Jack

Fra : Chris

Dato : 22-06-01 15:32

Tak for svar.
Det med fluerne er endnu ikke lige mig.
Men jeg smider et par orm i åen i næste uge.

God weekend til alle.

Chris