TFTP og Pro@ccess
Fra : Allan

Dato : 20-06-01 22:00

Hej Gruppe

Er der nogen der har et bud på hvad der skal slåes til i subj. for at
kopiere filer fra subj. til min PC

Jeg syntes at jeg har prøvet alt

Hilsen
Allan

Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 21-06-01 11:00

> Er der nogen der har et bud på hvad der skal slåes til i subj. for at
> kopiere filer fra subj. til min PC

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår hvad du vil, men tftp kører udp på
port 69, bootp kører udp på port 67.

/Kim

Fra : Kjeld Paabøl Hansen

Dato : 21-06-01 16:23

Prøv at tilføje følgende:

eth ip filter insert 7 input accept -c 0 -p udp -sa x.x.x.x -da y.y.y.y 0

x.x.x.x er source address, dvs. ip-adr. på den PC hvor din TFTP-server
kører, og y.y.y.y er ip-adressen på routeren (192.168.1.1 i TDCs std.
konfiguration).

/Kjeld