Modem spørgsmål
Fra : \\_TNT_/

Dato : 20-06-01 22:45

Jeg har et Lasat 560V Int modem + et Compaq 56k eksternt USB fax modem, og
kunne godt tænke mig at vide hvordan man finder ud af om de understøtter
Distinctive ring, så jeg kan få mit fax program til at skælne mellem Data og
voice calls.

Nogle forslag til hvordan jeg kan gøre?
Evt. andre idéer til at få WinFaz 10 Basic Edition eller WinFax 9 Pro til at
skælne mellem Data og Voice calls?

Dennis Christensen
Bosiddende i en lille by i Sønderjylland, 26km nord for Tønder
Alias \_TNT_/

"The AMD Athlon Thunderbird processor is the fastest motherfucker of all!"
"And the coming AMD K8 aka Sledgehammer will crush Intel's P4 if they don't
recall it as with their buggy P3 1133mhz CPU"