Eizo, skærm katastrofe........
Fra : Rene Andersen

Dato : 20-06-01 22:52

Jeg er blevet udsat for en socialtragedie........
Som den glade ejer af en Eizo skærm der er blevet passet og plejet efter
alle kunstens regler i de 3½ år jeg har haft den (T67s)
Imidlertid har jeg spyttet på skærmen mens jeg spiste Hexokain som er nogle
sugetabletter der indeholder chlorhexidinhydrochlorid....mens jeg tørrede
skærmen af forsvandt noget af den refleks voks som skærmen er behandlet
med....og det er vildt generende.....spørgsmålet er,,,,hvordan fjerner jeg
resten af voksen eller hvad kan jeg gøre????

Giv mig råd....jeg er på herrens mark.

René

Fra : JLL

Dato : 20-06-01 23:01

hvad indeholdte dit spyt ?? )

Desværre, du må spytte løs på resten af skærmen.....nej, seriøst:
prøv med lidt (du tror der løgn) æblesaft, det har hjulpet på "noget snask"
der var kommet på min skærm.

Fra : Madsen

Dato : 20-06-01 23:17

"JLL" <jenslar@mail.tele.dk> skrev:

> hvad indeholdte dit spyt ?? )

Hexokain skriver han jo ;)

Prøv i news:dk.edb.hardware.skaerm

Ikke fordi de ved mere om spyttets sammensætning i den gruppe,
men de ved noget om skærme.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.