Børneopdragelse...så de kan huske det
Fra : marianne

Dato : 31-08-06 18:45

Børneopdragelse
....så de kan huske det!!
JP - http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3926398/

Mv
Marianne

Fra : Holst

Dato : 31-08-06 20:14

marianne wrote:

> Børneopdragelse
> ...så de kan huske det!!
> JP - http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3926398/

Ifølge Ekstrabladet, der allerede havde nyheder for et par dage siden,
havde det vist ikke noget med opdragelse at gøre. Barnet havde spildt,
og da barnet samtidig kunne lide svingture, ræsonnerede den
intellektuelt hæmmede fyr, at han jo kunne kombinere tørring og en
svingtur i tørretumbleren.

Fra : Tina

Dato : 31-08-06 21:17

> [...]
> da barnet samtidig kunne lide svingture, ræsonnerede den intellektuelt
> hæmmede fyr, at han jo kunne kombinere tørring og en svingtur i

--hvor dum har man lov til at være når man har med børn at gøre???

Fra : Holst

Dato : 31-08-06 21:31

Tina wrote:

> --hvor dum har man lov til at være når man har med børn at gøre???

Jeg synes, at utallige artikler i danske medier afslører, at der ikke er
nogen nedre grænse for intelligens, når det drejer sig om at få børn.

Fra : Per Vadmand

Dato : 31-08-06 22:24

Holst wrote:

> Jeg synes, at utallige artikler i danske medier afslører, at der ikke
> er nogen nedre grænse for intelligens, når det drejer sig om at få
> børn.
Jeg synes til gengæld også, at utallige artikler i danske medier afslører,
at der ikke
er nogen nedre grænse for intelligens, når det drejer sig om at blive
journalist.

Per V.

--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.

Fra : Holst

Dato : 31-08-06 22:31

Per Vadmand wrote:

> Jeg synes til gengæld også, at utallige artikler i danske medier afslører,
> at der ikke
> er nogen nedre grænse for intelligens, når det drejer sig om at blive
> journalist.

Journalister er nok også forældre ...

Fra : -= JF =- priv

Dato : 01-09-06 18:46

marianne (momse47@hotmail.com) kradsede følgende besked i
44f72034$0$12689$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Børneopdragelse
> ...så de kan huske det!!

8 sølle måneder!!!
Gi' ham 8 år i skyggen - Til at starte med!

--
Mvh. John