Kan ikke åbne dansk version af side i Fire~
Fra : Ukendt

Dato : 31-08-06 10:51

Jeg kan ikke åbne den danske portal www.komogvind.dk
Problemet er opstået i dag, torsdag, i går var der ingen problmer.
Når jeg prøver at åbne siden siger den at

>Denne side viderefører ikke forespørgslen korrekt
Firefox har opdaget at serveren henviser forespørgelsen for denne adresse på
en måde så den aldrig vil blive færdig.
* Dette problem kan nogle gange skyldes, at cookies er slået fra, eller
modtagelse af cookies er blevet nægtet.<

Jeg har tjekket mine indstillinger for cookies, og de er som de skal være..

Jeg kan sagtens åbne den hhv tyske og engelske version af siden i Firefix,
og kan åbne den danske version i IE..
Men hvorfor kan jeg så ikke åbne den i Firefix?

Nogle der har et bud??

På forhånd tak

Louise

Fra : Holst

Dato : 31-08-06 11:00

Louise wrote:

> Jeg kan ikke åbne den danske portal www.komogvind.dk

Åbner fint i Firefox her.

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-06 11:11

Holst wrote:

> Åbner fint i Firefox her.

Tak for hurtigt svart, som sagt kan jeg også åbne i IE, men undrer mig over
hvorfor jeg ikke kan i FF..

Er der nogle forslag til noget jeg kan slå til/fra?

Louise

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-08-06 13:34

Louise skrev:

> Tak for hurtigt svart, som sagt kan jeg også åbne i IE, men undrer mig over
> hvorfor jeg ikke kan i FF..

Siden er fyldt med kodefejl.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-06 13:38

Bertel Lund Hansen wrote:

> Siden er fyldt med kodefejl.

Ok, men hvorfor kan jeg så åbne den i IE men ikke i FF

Ja undskyld, men nu komemr min PC-viden på en prøve...

Louise

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-08-06 14:20

Louise skrev:

> Ok, men hvorfor kan jeg så åbne den i IE men ikke i FF

Hvis der er fejl i koden, er det op til browseren hvad den vil
gøre. Den kan forsøge at gætte, eller den kan kassere siden med
en fejlbesked, eller den kan pille det ud der er korrekt og
droppe resten eller noget helt fjerde.

Generelt er IE meget mere fejltolerant end de andre browsere.

I det konkrete tilfælde er der en eller anden specialitet på dit
system der gør at FF ikke lige vil vise den side, men hvis jeg
var dig, ville jeg være ligeglad fordi det er en fejlside.

Hvis siden derimod var korrekt lavet, ville jeg finde ud af
hvorfor min browser ikke kunne vise den, og rette det.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-06 18:40

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
>
> Hvis siden derimod var korrekt lavet, ville jeg finde ud af
> hvorfor min browser ikke kunne vise den, og rette det.

Tak for et godt svar...
Men som jeg også har skrevet tidligere så kunne jeg åbne siden igår..
Nu vil jeg se tiden an et par dage...

Louise