Er Mogens Camre *) alligevel ikke bedre en~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 31-08-06 10:13

....ikke noget konkret?

*) http://de.wikipedia.org/wiki/Mogens_Camre eller
http://en.wikipedia.org/wiki/Mogens_Camre

Se det følgende brev til ham, som ikke engang har ledt til noget
midlertidig besked:

Data: Thu, 24 Aug 2006 11:35:53 +0000 (GMT)
De: "Laudahn Michael" <ml_ch8050@yahoo.com.br>
Assunto: Mogens Camre PERSONLIGT - Skulle jeg have
brugt denne adresse?
Para: mcamre@europarl.eu.int
Data: Wed, 23 Aug 2006 12:33:04 +0000 (GMT)
De: "Laudahn Michael" <ml_ch8050@yahoo.com.br>
Assunto: Mogens Camre PERSONLIGT
Para: eumoca@ft.dk

Hej

Jeg er tysker med større affinitet til Danmark, men
uden at være fra grænseområdet. Desuden er jeg
skeptisk overfor EU og strikte imod
tredjeverden-indvandring, specielt den fra
islam-staterne. Lidt mere om mig findes ved interesse

http://worldimprover.net/DA/da8.html .

Når det handler om 3V-indvandringen, og da de
tysktalende lande tilsyneladende fuldstændigt
svigter i dette spørgsmål (deres tiltrænede
'jøde-kompleks'?), vil jeg gerne spørge dig som
ledende DF-medlem, om du kunne hjælpe mig med nogen
oplysninger om emnet. Bl a er jeg interesseret i
følgende:

Hvilke politikere i Europa eller vestverden
(Vesteuropa + Nordamerika + Australien/Ny Zeeland) har
taget beslutningen om 3V-indvandringen, hvornår?

Er deres beslutning retsgyldig? Selv i lande udenfor
Svejts eksisterer referenda for politiske spørgsmål,
der kan opfattes som overskridende den almindelige
politiske dagsorden. Forskydningen af hele
populationer fra en verdensdel til andre hører nok til
denne kategori. Hvorfor intervenerer ikke de højeste
domstole?

Er mit indtryk korrekt, hvorefter indvandringen
fortsætter stort set uhæmmet?

Er flertallet af politikerne imidlertid blevet
nogenlunde klare over de konsekvenser,
3V-indvandringen i realiteten har for deres lande? Her
tænker jeg specielt på den demografiske udvikling, som
åbenbart spiller de traditionelle islam-tilhængere i
hænderne.

Og 'til syvende og sidst': Hvad vil man lave for at
stoppe udviklingen og dreje den så langt tilbage som
bare mulig? Anderledes spurgt: Er der håb endnu for
os?

Jeg har i øvrigt læst om Bat Yeors bog Eurabia og
Kevin MacDonalds *) teorier. Ville du tro han har ret
med sine formodninger?

Muligvis eksisterer der nogen redegørelse om emnet i
internet, som du kender URL til. Så ville jeg være
taknemmelig for at få vide den. Har du nogen flere
spørgsmål til mig udover det i begyndelsen sagde, er
du velkommen til at stille dem. Jeg er spænd på
svaret.

Bedste hilsner

Michael L

*) http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald

--

Anglo-saxon limitations to free speech:

'... things like child pornography, false statements that result in
demonstrable harm (defamation), the exposure of national security
information, commercial fraud, and the proverbial shouting of "Fire!"
in a crowded theater' - nothing else.

http://www.weeklystandard.com/Content/Public/Articles/000/000/012/055sbhvq.asp

Data: Thu, 24 Aug 2006 11:35:53 +0000 (GMT)
De: "Laudahn Michael" <ml_ch8050@yahoo.com.br>

[...]

svar:

En politiker er nok hurtigst til at svare vælgere med mulighed for at stemme
på ham/hende, altså i dette tilfælde danskere over 18 år.

Desuden er Dansk Folkeparti meget angst for at blive forbundet med noget som
i medierne kan udlægges som naziagtigt. Henvisningen til Kevin MacDonald er
noget som medierne ville tage med kyshånd som nazisympatier. Det hjælper
ikke meget i samme åndedrag at nævne jøden Bat Ye'or og hendes afsløringer
af muhamedanismen. Ingen af de ledende indvandringskritiske bevægelser i
Danmark tør som Kevin MacDonald forholde sig kritisk analyserende til
jøderne.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-06 03:45

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> ledende indvandringskritiske bevægelser i Danmark tør som Kevin
> MacDonald forholde sig kritisk analyserende til jøderne.

Glistrup turde ofte formulere sig provokerende om de magtfulde
amerikanske jøder, der styrer USA
Men han har inspireret mig til at skrive meterstort på mit tag VI
ELSKER ISRAEL

Hvor der er to jøder, er der tre meninger, har en rabiner engang sagt,
og when you cant beat them, join them.
Jøders ånd begejstrede Nietzsche , og mange danske jøder ser klogt
Islam som vor fælles fjende., omend visse kulturradikale er som de New
York jøder, der skabte WW1+2

Omkring 1900 var de fleste psykiatrike , rige patienter jøder, for de
havde særlig splittet sind, og hypokondri kaldes en jødisk opfindelse.
Masokistisk selvhad

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 31-08-06 13:07

<"Michael Laudahn" skrev
[...]

Han finder vel indholdet ganske uinteressant - ligesom vi andre.

- Jensby

Fra : Michael Laudahn

Dato : 31-08-06 13:38

Per Hagemann schrieb:

> [...]
> af muhamedanismen. Ingen af de ledende indvandringskritiske bevægelser i
> Danmark tør som Kevin MacDonald forholde sig kritisk analyserende til

Tak, det har hjulpet nogen som ikke er fortrolig med politikernes
motiveringer og tankegange. Alligevel mener jeg at have ret på at få
vide det som jeg har spurgt efter. I Tyskland behøver jeg ikke at
prøve, pga de kendte forhold. Har du nogen bedre idé, hvordan man
kunne finde ud af det?

Fra : Michael Laudahn

Dato : 01-09-06 14:03

PS

Vil lige aktualisere samt rette, at jeg nu HAR fået svar.

Fra : Per Hagemann

Dato : 01-09-06 23:17

"Michael Laudahn" <laudahn2002@yahoo.se> skrev i en meddelelse

PS

Vil lige aktualisere samt rette, at jeg nu HAR fået svar.

spørgsmål fra ph:

Hvad svarede Mogens Camre så?

Fra : Michael Laudahn

Dato : 02-09-06 10:32

Per Hagemann schrieb:

> spørgsmål fra ph:
>
> Hvad svarede Mogens Camre så?

Svar fra ML: Har lige spurgt ham om jeg må publicere hans brev. Kommer
tilbage så snart jeg har fået klarhed.