MS Windows
briani 27239
Windows Vista?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 30-08-06 16:32

Jeg har nu hentet
"vista_5536.16385.060821-1900_vista_rc1_x86fre_client-lr1cfre_en_dvd.iso".

Hvad skal man stille op med den? Mit WinRAR-program tilbyder at pakke den
ud, men når jeg forsøger, bliver det alligevel ikke pakket ud.

Er der noget med at man skal brænde en DVD, og under udpakningen af DVD'en
skulle filen på ca. 2,4 GB blive udpakket på DVD'en? Jeg bruger Nero
brændersoftware. Kan den mon finde ud af det?

Claus

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-08-06 16:57

Claus E Beyer wrote:
> Er der noget med at man skal brænde en DVD, og under udpakningen af
> DVD'en skulle filen på ca. 2,4 GB blive udpakket på DVD'en? Jeg
> bruger Nero brændersoftware. Kan den mon finde ud af det?

I Nero vælger du Optager og derefter Brænd image...

Fra : Claus E Beyer

Dato : 31-08-06 06:16

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i

> I Nero vælger du Optager og derefter Brænd image...

Tak, det vil jeg prøve.

-cb