Barnepige i familien.
Fra : Ukendt

Dato : 30-08-06 16:12

Jeg er blevet tilbudt et barnepigejob, indenfor min kærestes familie. Det er
nærmere betegnet min kærestes brors unger.
Jeg er erfaren barnepige og har passet mange børn i alle aldre.
Der er 3 børn, henholdsvis 7, 5 og 2.

Normalt ville jeg tage 100kr. Hvis en hvilken som helst anden person kom og
bad mig passe deres børn, jeg er 20år gammel og har som sagt erfaringen med
mig. Det vil hovedsageligt være aftenarbejde.

Broderen her er rimelig "velbeslået". De mangler hvertfal ingenting.

Men jeg tænker om jeg skal slå lidt af de 100kr/timen, når nu det ligesom er
familie, eller hvad er rimeligt?

Venlige hilsner
Stefanie

Fra : Inger

Dato : 30-08-06 17:14

Stefanie skrev:

> Men jeg tænker om jeg skal slå lidt af de 100kr/timen, når nu det ligesom er
> familie, eller hvad er rimeligt?
>
> Venlige hilsner
> Stefanie

Nej, det synes jeg ikke du skal... 100 i timen sort for barnepige lyder
da rimeligt i mine ører. Og så er de endda heldige at det er en der
kender børnene...

Inger

Fra : Sabina H.

Dato : 30-08-06 20:12

Stefanie wrote:
> [...]
>
> Men jeg tænker om jeg skal slå lidt af de 100kr/timen, når nu det
> ligesom er familie, eller hvad er rimeligt?

for 3 børn er 100 kr meget rimeligt, så jeg synes ike du skal slå af din
"gængse" pris...
skulle du vælge i den enkelte situation at sige "ej, bare rund ned til
nærmeste 100", så er det da fint, men hvis de vil bruge dig, til den pris,
så er det IMO fundet for de penge ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : cj

Dato : 31-08-06 11:35

Hej,

Hmmm, 100 kr i timen, sort, er jo fine penge. Men der er også 3 børn. Det
er selvfølgelig ikke små børn, så 100 kr er nok rimeligt.

God fornøjelse!

Fra : Brian K

Dato : 31-08-06 21:49

"Stefanie" <nejtak> skrev i en meddelelse
> [...]
> er nærmere betegnet min kærestes brors unger.
> Jeg er erfaren barnepige og har passet mange børn i alle aldre.

100 kr i timen er ganske rimligt for 3 børn - specielt taget i betragtning
hvor krævende det kan være med børn i lige præcis den aldergruppe.

mvh
brian