flere PC´er
Fra : Jensen

Dato : 30-08-06 13:57

Jeg har lige købt en HP6210 printer. Jeg har 2 computere, een hub til
min ADSL forbindelse. Jeg kan se at man skal købe en extern printer
server for ca. 2000 kr. for at få begge pcér til at køre på samme
printer. Er det virkelig den eneste måde jeg kan få det til at virke,
og hvis ja, kender i så andre steder hvor man kan få en billigt
printer server.

mvh.

Jensen

Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 30-08-06 14:11

Næææ
du installerer printeren på begge maskiner og sharer den på den den
sidder på.

så virker den på begge maskiner hvis den den sidder på er tændt.
pris kr 0,oo
Lars

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-08-06 14:20

> [...]

>printer. Er det virkelig den eneste måde jeg kan få det til at virke,
>og hvis ja, kender i så andre steder hvor man kan få en billigt

Så vidt jeg kan gennemskue er din HP printer en all-in-one maskine med
printer, fax, scanner, etc.

Den slags fungerer generelt meget dårligt (læs: slet ikke !!) på de
billige løse printservere. Den eneste løsning er nok den HP Jetdirect
175x ekstern printserver, som HP specificerer kan fungerer med
printeren.

Og så må du betale den pris HP kræver....

<mlr>

Fra : oz4kk@c.dk

Dato : 30-08-06 14:41

Jensen wrote:
> [...]
> printer. Er det virkelig den eneste måde jeg kan få det til at virke,
> og hvis ja, kender i så andre steder hvor man kan få en billigt

Prøv at se på DBA, der fandt jeg en HP printerserver.
Kostede 3500. Jeg fik den der for 950