Fomular i frontpage - autosvar
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 29-08-06 11:39

Jeg har brug for at sende et auto svar fra en hj-side. det er ikke et prb at
jeg selv skal have en mail det virker efter at folk har tilmeldt sig men jeg
vil geren have at folk får et svar - tak for din tilmeldning eller noget i
den stil - der må findes et scrips der kan klae mit prb .
hvis du ved noget om dette send mig da venligst en mail til mig
oz1lgm@tele2adsl.dk

michael

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-08-06 16:13

Michael Jørgensen wrote:
> [...]
> klae mit prb .
> hvis du ved noget om dette send mig da venligst en mail til mig

Vil da gerne se det her gruppen, da så vi andre også kan få glæde af det. Vi
kunne meget vel bruge denne funktion på vores hjemmeside.

Mvh
Michael

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 30-08-06 17:05

Michael Jørgensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> den stil - der må findes et scrips der kan klae mit prb .
> hvis du ved noget om dette send mig da venligst en mail til mig

Lav en side, der f.eks. hedder tak.htm
Højreklik på formularen - egenskaber for formular fremkommer
Tryk på indstillinger
Tryk på beskræftelsesside
sæt taksiden ind på feltet: url-adresse på beskræftelsside

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 31-08-06 19:14

Lillian Bagge Nielsen wrote:

> [...]
> Tryk på indstillinger
> Tryk på beskræftelsesside
> sæt taksiden ind på feltet: url-adresse på beskræftelsside

Det var vist ikke lige den løsning der blev efterlyst, den er almindelig
kendt.
Michael J. ville gerne kunne sende vedkommende en mail til dennes indboks
som bekræftelse, hvilket vi også har et stort behov for.

Mvh
Michael R.

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 01-09-06 14:58

Michael Rasmussen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
>
> Mvh
> Michael R.
>
> For en ordens skyld - det var lige præcis, hvad der efterlystes!
Lillian