Nye GALNET priser - fra hvornår ??
Fra : NoOne

Dato : 30-08-06 11:43

Hej ... er der nogle som ved hvornår nedenstående priser træder i
kraft ?

RaZoR :)

Fra : J.Jørgensen

Dato : 30-08-06 23:34

"NoOne" <mail.test.dk@> skrev i en meddelelse

> Hej ... er der nogle som ved hvornår nedenstående priser træder i
> kraft ?
>
> RaZoR :)

Hej Razor
Kender du ikke en eller anden fra repræsentantskabet - han må da være
informeret??
Hilsen
Jørgen

Fra : Frank

Dato : 31-08-06 15:15

Hej

On Thu, 31 Aug 2006 00:34:29 +0200, "J.Jørgensen" <jjdan@galnet.dk>
wrote:

>Kender du ikke en eller anden fra repræsentantskabet - han må da være
>informeret??

Ikke nødvendigvis - det er jo Canal Digital der har internettet hos
GAL.

Mvh
Frank

Fra : NoOne

Dato : 31-08-06 19:13

On Thu, 31 Aug 2006 16:14:47 +0200, Frank <frank@nospam.dk> wrote:

>Hej

>Ikke nødvendigvis - det er jo Canal Digital der har internettet hos
>GAL.
>
>Mvh
>Frank

Fra Henrik Kirkegaard - GAL's bestyrelse

"De sandsynlige priser, og deres ikrafttræden, styres af CD, og skal i
øvrigt koordineres med en kampagne for nye kunder. Hermed forstås, at
der skal være en reduceret tilslutningsafgift for visse pakker.

Jeg havde naturligvis meldt datoen ud såfremt den var konfirmeret, men
kan kun sige at det bliver meget snart, og at hver dag der går er en
dag for meget."