Søger stabil printere til servicebiler
Fra : Mogens Ranneries

Dato : 20-06-01 21:11

Hej!

Da der ikke er nogen printerleverandører der går særlig meget op i
"durability", endsige har det specificeret for deres forskellige
modeller, så prøver jeg om der er erfarne folk her i gruppen der kan
vejlede mig:

Jeg står og mangler en pæn sjat printere (80 - 90 stk.) som skal
"leve" i en række servicebiler.

De skal kunne:
1. Klare årets temperaturudsving -25°C - 40°C
2. Modstå de vibrationer der optræder i en dieselvarevogn (forskellige
mærker)
3. Skal kunne forsynes fra bilens 12 volt
4. Højst optage 50x50x50 cm plads, helst meget mindre
5. Udskrive mindst 4 sider pr. minut i s/h

Da det højst sandsynligt er en jetink eller bubble lignende printer
der bliver tale om, er det til en vis grad acceptabelt at
kalibreringen mellem farve og s/h patronerne ikke holder sig på
toppen, da det primært er s/h dokumenter der udskrives.

Brugsmønstret er estimeret mellem 10 - 20 sider pr. dag.

Har prøvet med Canon'er (gl. model), men de fik en del fejl (det er
virkelig en test af lodninger og stik!)

Har også prøvet den samme model matrix-printer som TDC bruger i deres
biler, men.... livet er for kort til nåle.

Anyone out there?

mvh / Mogens

PS: Har jeg iøvrigt ramt den rigtige gruppe? Jeg kunne ikke finde en
dk.edb.hardware.printer?

... Hiroshima 1945, Tjernobyl 1986, Windows 2000 ...