mp3 afspiller ?? (måske ot)
Fra : lhs

Dato : 20-06-01 20:48

Hej

Jeg er der nogle der kan anbefale en god cdafspiller, der kan spille mp3
filer fra en cdr/cdrw. Findes der pt. bilradioer der har ditto funktion
indbygget - det ville være lidt lækkert, kan det købes for `menneske´ penge.

lars HS

Fra : Booggyman

Dato : 20-06-01 20:58

lhs <shane@get2net.dk> skrev i en

> [...]
> filer fra en cdr/cdrw. Findes der pt. bilradioer der har ditto funktion
> indbygget - det ville være lidt lækkert, kan det købes for `menneske´

Kenwood og Aiwa har bilradioer, se www.carstereocomponents.de 749Dm hvis
jeg husker korrekt
--
---------signatur-----------
http://hjem.get2net.dk/booggyman

Fra : Polopower

Dato : 21-06-01 14:40

> [...]
> sidste update 16-06-2001(to english and more)
> tilføjet Hadeside mod 5-øren
> PS: fjern tal (12) fra email så skulle den virke

----

Det har alpine, clarion og jvc også.. alle kan fåes i danmark. Du kan
ligeledes få et (likko) tror jeg det hedder til omkring 3000,- men det
ligner også noget fra harald nyborg.

mvh. lasse