Hele Danmarks problem
Fra : Tim

Dato : 27-08-06 23:58

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article220589.ece

"Det er klart, at jeg er ked af, at min far er død, men jeg bliver vred, når
jeg ser, at myndighederne ikke kan gøre noget i sådan et tilfælde. Jeg
bliver fortørnet, og min retsfølelse bliver rykket voldsomt, når vi åbenbart
har et system, hvor det her kan lade sig gøre, siger Klaus Burchardt, søn
til den 69-årige til TV2 Øst."

Et psykopatisk tilfælde får lov til at fortsætte sit svineri, uden at VI
(OS) kan gøre nogetsomhelst.

Hvorfor giver det mig assosiationer til at gå en "stille" fredag aften i
byen, og blive råbt af, af psykopatiske muslimske neandertalere.

Vi kan ikke gøre en skid! Det har de kære smukke blomster-68'ere sørget for.

VI er FUCKED!!

Tim

Fra : Michael Weber

Dato : 28-08-06 02:41

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvorfor giver det mig assosiationer til at gå en "stille" fredag aften i
> byen, og blive råbt af, af psykopatiske muslimske neandertalere.

Fordi du er racist ?
Ellers vil du nok have tænkt på Jørn Ege, hvis du interesserede dig for
den læge-faglige problematik.

> Vi kan ikke gøre en skid! Det har de kære smukke blomster-68'ere sørget
for.

> VI er FUCKED!!

Du er, ja.

> Tim

Burde der ikke stå Ben Dover jvf ovenstående ?!

Good clean racism + ævl.

Med ¬venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 28-08-06 04:28

Tim wrote:

> Vi kan ikke gøre en skid! Det har de kære smukke blomster-68'ere sørget for.
>
> VI er FUCKED!!

Hvad er det præcist "vi" ikke kan gøre?

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 28-08-06 08:56

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote in
message news:44f26290$0$13939$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Hvad er det præcist "vi" ikke kan gøre?

Demokratiet indførtes gradvist i takt med at statsmagten lærte sig at
hjernevasske vælgerne

Nu er muslimimport på skinner og pga statens TV og radiomonopol vil
danskerne først blive vakt til dåd, når det er for sent - kan man med
god grund frygte