Hvem fanden tror de, at de er ?
Fra :    ab©

Dato : 27-08-06 17:39

Nu har en flok narrehoveder igen overskredet lovgivningen ved at køre for
stærkt.

Gad vide, om de ikke har fattet, at der ikke gælder særlige regler for dem -
eller tror de, at det er i orden at føre sig frem, som da "herre-folkene"
fra EU var på besøg og skøjtede gennem landet som enevældskongerne havde for
vane for flere hundrede år siden.

ab©

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-06 19:42

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har en flok narrehoveder igen overskredet lovgivningen ved at køre for
> stærkt.

De skal ha' et hak i tuden og de skal smage de bøder de selv har indført at
vi andre skal betale. Når det er sagt, er jeg nærmest ubeskrivelig ligeglad
med om de har kørt for stærkt. Alle ved at faste hastighedsgrænser er
bullshit, det er bare ikke alle der tør stå ved det. En prof. chauffør der
kører for politikerne ved det også, men kører selvfølgelig efter forholdene
det pågældende sted, ligesom de fleste andre mennesker. Derfor er det
alligevel max fryd når de bliver opdaget. Det overgås kun af en fotovogn der
bliver opdaget i at køre for stært, eller den HELT store præmie:
Duracell-kaninen med for høj fart i byen

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 28-08-06 12:38

ab© skrev:
> Nu har en flok narrehoveder igen overskredet lovgivningen ved at køre for
> stærkt.

Narrehoveder? ... jeg troede de var folkevalgte ministre?

> [...]
> fra EU var på besøg og skøjtede gennem landet som enevældskongerne havde for

Kører de uansvarligt så er det ikke i orden. Kører de som "alle os
andre" på overskuelige strækninger så gør det dem højest til normale
danske borgere. Jeg stemmer hellere på en almindelig dansk politiker end
på en hellig hastighedssur dame med Gucci-taske og husmoderinstinkter.

Fra : Alucard

Dato : 28-08-06 13:20

On Mon, 28 Aug 2006 13:37:37 +0200, Jesper Mehlsen
<jesperSLETDETTEmehlsen@gmail.com> wrote:

>Narrehoveder? ... jeg troede de var folkevalgte ministre?

Nix.... De er offentligt ansatte chauffører...

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 29-08-06 13:14

Alucard skrev:

> Nix.... De er offentligt ansatte chauffører...

hehe ... eksakt *G*