Mellemøsten - glem tanker om hævn og søg r~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-08-06 12:51

"Jesus-loves-you" skrev
5335 news:zAeWf.124$JP2.31@news.get2net.dk

[ ... ]
> OSLO-fredsprocessen ?
>
> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2006-03-28, CET 19:03:1x, delay 0)
> - "You can count on me."

I dag, da jeg læste i nogle gamle aviser, blev jeg afbrudt.

Det, jeg læste, var:

Kristeligt Dagblag, Torsdag den 3. august 2006, side 10 Debat:

=== citat start ===

Mellemøsten

Glem tanker om hævn og søg retfærdigheden i stedet

af Munib Younan, biskop i den evangelisk-lutherske kirke i Jordan og Det
hellige Land.

oversat af Malene Mussholm

"Retfærdigheden vil ske fyldest og konflikten afvikles, når vi indser, at vi
må leve sammen i Jerusalem, respektere flygtningenes rettigheder og
anerkender, at der må skabes to stater (*1), der fredeligt kan eksistere
side om side i henhold til international lov."

=== citat slut ====

*1:
Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-08-27, Sunday, CET 13:13:2x-4, delay -00h01m56s)
- "Amen."

Hva' ... skal resten af hans indlæg så også citeres ?

13:38
- "Nej."

Hmm ... 2-stats-løsningen...

ET:
13:42
- "You can count on me ... sir!"

Tja ... jeg er ikke sikker på, at Hamas, Islamisk Jihad, Hizbollah og de
andre er i stand til af finde vej tilbage ud af deres blindgyde...

13:47:4x, delay -00h01m56s
- " ... (classified) ... "

Okay ...

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-06 19:09

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> wrote in message
> [...]
> anerkender, at der må skabes to stater (*1), der fredeligt kan
> eksistere
> side om side i henhold til international lov."

Muslimlande er ligeglad med flygtninge som andet end redskab til
erobring

Hævn er naturligt redskab for hellig krig, der skal udvide det samlede
muslimske territorie

TAkket være renæssance og reformation har vi haft en oplysningstid, så
vi forlod hårde strafffe - vi kan aldrig få integreret muslimer, da de
ikke kender til sådant

"Det der bidrager mest til at holde forbrydelserne i ave, er ikke det
rædselsvækkende men hurtigt overståede skuespil ved en forbryders død,
men derimod et vedvarende og ynkelige eksempel på et menneske , som -
berøvet sin frie vilje og forvandlet til et husdyr - råder bod på sin
krænkelse af samfundet ved hårdt arbejde." Cesare Beccaria

"Den fejl børn sjældnest lægger fra sig, er de fejl, som de allermest
er straffet for. Cesare Beccaria - der i Italien på Struensees
tid afskaffede tortur og først formulerede at øje for øje ør verden
blind.

HÆVN ER USMART

Fra : Bjorn Sagbakken

Dato : 27-08-06 20:00

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> wrote in message
> "Jesus-loves-you" skrev
> 5335 news:zAeWf.124$JP2.31@news.get2net.dk

<klippet>

Og hva har dette med UFO'er å gjøre?
Er du ikke havnet i feil gruppe, mon tro?

Bjørn

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 28-08-06 10:09

"Jesus-loves-you" skrev
5643 news:WGfIg.47$zg.28@news.get2net.dk

[ ... ]
> Hmm ... 2-stats-løsningen...
>
> ET:
2006-08-27, Sunday, CET ...
> [...]
>
> Tja ... jeg er ikke sikker på, at Hamas, Islamisk Jihad, Hizbollah og de
> andre er i stand til af finde vej tilbage ud af deres blindgyde...

This message-OUTPUT-order time:
ET-Break:
(2006-08-28, Monday, CET 10:25:1x-3, delay 0)
- " ... (classified) ... "

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s130 Man 28 Aug (2006, CET) 10.27.35

Hizbollah fortryder bortførelse

Hizbollah ville ikke have bortført de
to israelske soldater fra Nordisrael,
hvis man havde vidst, at aktionen ville
føre til krig i Libanon.

Det sagde Hizbollah-lederen Hassan
Nasrallah på den libanesiske tv-kanal
NTV søndag aften.

"Vi forventede ikke, at bortførelsen
ville udløse en krig på det tidspunkt
og med den styrke," sagde Nasrallah.
"Hvis jeg den 11. juli havde vidst, at
operationen ville medføre en sådan
krig, ville jeg ikke havde gjort det,"
sagde Hizbollah-lederen.

28. aug 09:14 (CET, red.)

=== citat slut ====

Hmm ... memory on:

5608 news:HvOog.18$S84.13@news.get2net.dk

> Internal feedback:
>
> Input www.blr.dk Wednesday, 28. juni 2006 (Amos 1,1-2,3)
>
> Keyword:
> " ... (JHVH) vil ikke længere se igennem fingre med det og lade det
> være ustraffet ... "

Hmm ... så kan den herre måske forstå vores (Menneskehedens)
problem-stilling:

0626 news:S1rua.55395$y3.3866057@news010.worldonline.dk

> Mht. A-bombens placering på Tempelbjerget, kan det meget vel være dét,
Jesus
> profeterer om i Matt.24,15 (markpointer: Ødelæggelsens Vederstyggelighed,
> hellig grund)!

And ...

1616 news:uqO0c.102431$jf4.6164613@news000.worldonline.dk

> 98-11-02.HIZ
[ ... ]
> Noget kunne godt tyde på, at der er tale om en menneskeskabt kata-
> strofe (se vers 15). At der er tale om en global atomkrig ...
[ ... ]
> ... det glo-
> bale kollektive selvmord, ...

Hvis vi ikke lærer af vores fejltagelser *nu*, så kommer vi til at betale
regningen herfor i morgendagens verden.

Zero-counter-searchstring:

Found:
(NMI-markpointer)
2006-08-27, Sunday, CET 16:07:4x, delay -00h01m56s

Learn.

-

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5644

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 29-08-06 10:54

"Jesus-loves-you" skrev
5644 news:%oyIg.14$WK7.0@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
>
> Found:
> (NMI-markpointer)
> 2006-08-27, Sunday, CET 16:07:4x, delay -00h01m56s

DR1 s149 man 28 aug (2006, CET) 21:17:53

20:42 (CET, red.)

Olmert indrømmer fejl i Libanon

Han Olmert gjorde også det klart, at
Israel i fremtiden må være parat til at
håndtere den trussel, som Iran udgør.

=== citat slut ====

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-08-28, CET 21:16:30, delay 0)
- " ... (classified) ... "

21:16:43, delay 0
- " ... (classified) ... "

-

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5648

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 29-08-06 14:11

"Jesus-loves-you" skrev
5648 news:n9UIg.26$MH2.14@news.get2net.dk

[ ... ]
> ... Olmert gjorde også det klart, at
> [...]

(2006-08-29, Tuesday, CET 15:05:0x-6, delay 0)
- "We stand behind you."

You are indeed a lucky "guy", Israel ...

-

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5655

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 31-08-06 11:17

"Jesus-loves-you" skrev
5655 news:K1XIg.53$596.40@news.get2net.dk

[ ... ]

> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2006-08-29, Tuesday, CET 15:05:0x-6, delay 0)
> - "We stand behind you."

Medens jeg læste 'Israel nyt' fra www.ordetogisrael.dk (nr. 8, September
2006), heriblandt ...

=== citat start ===

Iran: Løsningen er Israels udslettelse

Den endelige løsning på konflikten i Mellemøsten er "elimineringen af det
zionistiske regime". Det sagde Irans præsident Mahmoud Ahmadinejad til et
islamisk topmøde i Malaysia først i august.
Khamenei holdt sig ikke tilbage. I en tale sidst i juli stillede han
spørgsmålet: "Hvor længe skal den islamiske verden tolerere eksistensen af
det onde zionistiske regime ?"

=== citat slut ====

.... blev jeg afbrudt af ...

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break (to Israel):
(2006-08-30, Wednesday, CET 15:17:16, delay -00h01m56s)
- "You can count om me."

Hmm ... memory on (The defence-system):
5656 news:7FyJg.246$A34.180@news.get2net.dk

> [ ... ]
> [ ... ]
>
> Og når nu selv vicepræsidenten ved et et såkaldt uheld kan finde på at
> lave et vådeskud, hvem kan da vide sig 100% sikker ?

(to Israel:)
2006-08-31, Thursday, CET 11:38
2006-08-31, Thursday, CET 11:40:44, delay -00h01m56s
- "Du kan regne med mig."

11:41:05, delay -00h01m56s
- "Sir!"

Thank You, Sir ...