Serviceeftersyn på Christiania
Fra : Jesper

Dato : 26-08-06 04:39

Fra onsdagens døgnrapport hos Københavns Politi:

Hash på Christiania
Onsdag den 23. august 2006 kl. 1741

I forbindelse med patruljering på Christiania og Stjerneskibet kunne
politiet konstatere, at "tågerne lå tæt" over stedet.

En ransagning indebar da også, at der blev konfiskeret 141 gram hash og
27 joints. En person blev anholdt.
Kommentar:
En kliippekortsordning for restauratører efterlyses, hvor fund af
stoffer eller indtagelse/påvirkning af samme på restaurationen medførte
ét klip i næringsbrevet med fortabelse af næringsbrev tredie gang er jeg
sikker på ville hjælpe.

--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-08-06 05:50

Jesper skrev:
> [...]
> stoffer eller indtagelse/påvirkning af samme på restaurationen medførte
> ét klip i næringsbrevet med fortabelse af næringsbrev tredie gang er jeg

Kommentar: Jeg fatter ikke hvordan det nogensinde kan interessere en
relativt set ordensopretholdende myndighed, hvad ellers lovlydige
borgere har i lommen eller deres blodomløb.

Folk burde relativt set kunne tage de stoffer, de ellers måtte have lyst
til SÅ LÆNGE de ellers ikke geråder ud i vold eller anden umiddelbar
"næstekrænkende kriminalitet".

Jeg kan bare ikke lige med holdningen om at ellers ganske fredelige
mennesker ligefrem skal STRAFFES for at ta', hvad der ellers passer dem
af stimulanser.

Og, nå ja, der ville ikke findes et sted med bevillingsbrev i Danmark,
hvis barejeren skulle "straffes" for, hvad der ellers måtte blive røget
i nærheden og ellers sniffet fra lokumsbrædderne...

Mit eget latente "lov og orden"-kompleks er nok i denne henseende
rimeligt indskrænket til personfarlig kriminalitet: Hvad folk ellers
tager rager ikke mig. Det er først vil de vil slås, at vi har et reelt
problem.

Get it?

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-08-06 05:54

Anders Peter Johnsen skrev:

RETTELSE!

> [...]
> rimeligt indskrænket til personfarlig kriminalitet: Hvad folk ellers
> tager rager ikke mig. Det er først _når_ de vil slås, at vi har et reelt

Anders Peter Johnsen

Fra : Aksel

Dato : 26-08-06 09:30

> RETTELSE!

> --
> Mvh
> Anders Peter Johnsen

Du følger "Kardemommeloven" som siger:

"Man må ikke plage andre, eller sætte livet til og forresten må man gøre
som man vil"

Citat fra "Folk og Røvere"

Hilsen Aksel

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-08-06 13:09

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse news:1hknwrc.1i9p6041pzqplyN%spambuster@users.toughguy.net...
> [...]
> stoffer eller indtagelse/påvirkning af samme på restaurationen medførte
> ét klip i næringsbrevet med fortabelse af næringsbrev tredie gang er jeg

Hvorfor ikke tage til Holland, og begynde dit korstog der,,

http://www.coffeeshop.freeuk.com/ACDfrmGu.html
Your comprehensive guide to cannabis cafes in Amsterdam and the Netherlands.
Dutch coffee shops are licenced to sell small quantities of cannabis to adults over 18.

['Street map of alle the sinners.']
http://www.coffeeshop.freeuk.com/ACDfrmGu.html?ACDpage=General/Map.html

http://www.cannabisportal.nl/htmfiles/coffeeshops.htm

Når staten får moms indtægter fra Canabis salg, så er der ingen problemer, You Do Math,

Jan Rasmussen