noget nyt?
Fra : Malene P

Dato : 26-08-06 01:40

1) Om Akkaris kone -har hun allerede fået opholdstilladelse?
2) Har den udviste narkohandler fået afleveret sine børn og er blevet
retuneret til det sted, han hører hjemme?
3) Har man fundet den eftersøgte menneskesmugler, man havde så travlt med at
hente "hjem"?
4) Er man stadigvæk i gang med at søge efter sociale bedragere blandt de
"evakuerede"?
5) Løb det hele ud i sandet?

Malene P

Fra : Croc®

Dato : 26-08-06 03:43

On Sat, 26 Aug 2006 02:39:44 +0200, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

> [...]
>hente "hjem"?
>4) Er man stadigvæk i gang med at søge efter sociale bedragere blandt de

Fortsættelse følger i morgendagens udgave af Malenes yndlings soap.

Regards Croc®

Navigare necesse est, vivere non est necesse

Fra : pm

Dato : 26-08-06 08:33

Croc® wrote:

> Fortsættelse følger i morgendagens udgave af Malenes yndlings soap.
>
> Regards Croc®
>
>Jeg er lidt i tvivl....... er ovenstående en servicemeddelelse ???

Eller har du ingen svar på samme ??
Mener du spørgsmålene er irrelevante ??

Desværre er der ret mange utrænede debatører, som ikke har egne indlæg,
meninger og holdninger, men kun kan kommentere, og det ofte på det niveau
som nærmer sig personlige fornærmelser. Skam få dem

pm

Fra : Croc®

Dato : 26-08-06 22:44

On Sat, 26 Aug 2006 09:33:22 +0200, "pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote:

>Eller har du ingen svar på samme ??
>Mener du spørgsmålene er irrelevante ??

Læs linien igen og dine spørgsmål burde være besvaret.

> [...]
>meninger og holdninger, men kun kan kommentere, og det ofte på det niveau
>som nærmer sig personlige fornærmelser. Skam få dem

Det er der ganske givet. Det betyder dog ingenlunde at det er nødigt
at svare i forlængelse af hadske indlæg der ikke engang er postet i
den rette NG.

Fra : pm

Dato : 27-08-06 00:37

Croc® wrote:

> [...]
> den rette NG.
>
> Regards Croc®
>
> Navigare necesse est, vivere non est necesse

Det svar sagde ikke nogee, ser din necessety rendyrket
pm