Selvfølgelig skal vi ikke sende tropper ti~
Fra : Kim2000

Dato : 25-08-06 14:15

For mindre end otte måneder siden brændte de vores flag og ambassade af,
hvor i alverden skulle vi dog risikere liv og lemmer for at redde dem fra
den krig de selv startede mod Israel?

Ikke på vilkår, de ligger som de selv har redt.

mvh
Kim

Fra : Malene P

Dato : 25-08-06 14:29

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den krig de selv startede mod Israel?
>
> Ikke på vilkår, de ligger som de selv har redt.

Vi skal ikke give så meget som EN krone til at hjælpe med genopbygningen af
Libanon og vil skal ikke modtage så meget som EN eneste flygtning mere fra
det møgland. Men hvis en international styrke får magt og mandat til at
stoppe Hizbollahs terrorangreb på Israel og dermed sender et signal til både
Hizbollah, Iran og Syrien og arabiske fanatikere om, at det internationale
samfund IKKE vil finde sig i den slags -ja, så synes jeg faktisk, at vi skal
deltage, hvor vi kan gøre mest nytte.

Malene P

Fra : @

Dato : 25-08-06 18:14

On Fri, 25 Aug 2006 15:28:30 +0200, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

>Vi skal ikke give så meget som EN krone til at hjælpe med genopbygningen af
>Libanon

nej send i stedet penge til genopbygning af Haifa

>og vil skal ikke modtage så meget som EN eneste flygtning mere fra
>det møgland.

vi har derimod en del "danskere" somretteligt hører mere hjemme i
Libanon end i Danmark

hvad med at returnere dem og deres afslyelige yngel hurtigst muligt?

> [...]
>samfund IKKE vil finde sig i den slags -ja, så synes jeg faktisk, at vi skal

der bliver ikke nogen FN-styrke med mandat til at afvæbne
Hizbollah-frobryderne

der kan ikke en gang blive til en styrke som kan sikre at der ikke
smugles våben til Hizbollah-forbryderne fra Syrien

det eneste FN kan er at nedfælde fine ord på fint hvidt papir
og fordømme et land som forsvarer sig mod forbryderbander

Danmark burde melde sig ud af FN hurtigst muligt

--
De, der påstår at have en alvidende gud i ryggen,
gør i praksis sig selv til gud.

Fra : John

Dato : 25-08-06 19:12

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> der bliver ikke nogen FN-styrke med mandat til at afvæbne
> Hizbollah-frobryderne

Åbenbart ikke:

".. Styrken skal ikke afvæbne Hizbollah med magt, siger Kofi
Annan. .." http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4740928.html

Tsk tsk! Hizbollah opgiver jo næppe frivilligt sine våben, så nu
kan vi blot vente på anden halvleg, hvor Israel gør 'arbejdet'
færdigt.

Mvh John

Fra : GB

Dato : 25-08-06 20:06

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in

> Tsk tsk! Hizbollah opgiver jo næppe frivilligt sine våben, så nu
> kan vi blot vente på anden halvleg, hvor Israel gør 'arbejdet'
> færdigt.

UN generelt og Kofi Annan i særdeleshed er lige til at lukke op og skide
i. Det eneste der reelt sker, er snak, snak, og atter snak, fordi man
ikke konfronterer sig med virkeligheden - nemlig at islam er en
nazi-ideologi.

GB

Fra : @

Dato : 25-08-06 23:19

On Fri, 25 Aug 2006 20:12:06 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>Tsk tsk! Hizbollah opgiver jo næppe frivilligt sine våben, så nu
>kan vi blot vente på anden halvleg, hvor Israel gør 'arbejdet'

FN's sikkerhedsråd masser af fine ord og tågesnak, men aldrig noget
konkret om f.eks. det er besluttet at Hizbollah skal afvæbnes men men
men hvornår og af hvem?

det er ligeledes besluttet at der ikke må foretages leverencer af
våben til Libanon undtagen det er godkendt af Libanons regering

men men men ingen FN-styrker ved grænsen til Syrien

hvad er de fine ord så værd?

<<<<<<<<
http://www.aljazeera.com/me.asp?service_id=12211
Full implementation of the relevant provisions of the Taif Accords,
and of resolutions 1559 (2004) and 1680 (2006), that require the
disarmament of all armed groups in Lebanon, so that, pursuant to the
Lebanese cabinet decision of July 27, 2006, there will be no weapons
or authority in Lebanon other than that of the Lebanese state;

No foreign forces in Lebanon without the consent of its government;
No sales or supply of arms and related materiel to Lebanon except as
authorized by its government;

Provision to the United Nations of all remaining maps of land mines in
Lebanon in Israel's possession;
<<<<<<<

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : John

Dato : 25-08-06 23:32

> [...]

> af
> våben til Libanon undtagen det er godkendt af Libanons regering
> men ingen FN-styrker ved grænsen til Syrien

Ikke en hujende fis!

Mvh John

Fra : Malene P

Dato : 26-08-06 00:31

> nej send i stedet penge til genopbygning af Haifa

Ja, Israel er jo det eneste demokratiske land på de kanter og det er ækelt
at se, at de frelste meningsdannere konsekvent holder med de andre -sammen
med nazisterne, iøvrigt.

> vi har derimod en del "danskere" somretteligt hører mere hjemme i
> Libanon end i Danmark
>
> hvad med at returnere dem og deres afslyelige yngel hurtigst muligt?

Gerne -men på det seneste har indsatsen jo desværre været koncentreret om
det stik modsatte.

> der bliver ikke nogen FN-styrke med mandat til at afvæbne
> Hizbollah-frobryderne

I så fald, skal Danmark naturligvis ikke medvirke -bare bakke op om Israel
og dets forsvar mod de terroristkøtere.

Malene P

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 25-08-06 16:26

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message
> [...]
dem fra
> den krig de selv startede mod Israel?
>
> Ikke på vilkår, de ligger som de selv har redt.

Hele mellemøsten rager os en høstblomst! Per stig møller kan bruge
sine egen penge på "projektet"!!

Fra : Malene P

Dato : 25-08-06 16:37

"Frithiof Andreas Jensen" <frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com>
skrev i en meddelelse news:ecn4r1$mqk$1@news.al.sw.ericsson.se...

> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message
> af,
> dem fra

> Hele mellemøsten rager os en høstblomst!

Ikke så længe de eksporterer problemerne til vore land.

>Per stig møller kan bruge
> sine egen penge på "projektet"!!

Det er nok helt umuligt at forestille sig.

Malene P

Fra : Bo Warming

Dato : 25-08-06 17:31

"Frithiof Andreas Jensen"
<frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com> wrote in message

> [...]
> af,
> dem fra

> Hele mellemøsten rager os en høstblomst! Per stig møller kan bruge

Ja, skatter er roden til alt ondt. Spar og spar - og ødsle
egoist-pampere må derved begrænse sig

Per Stiv håber på FN-topjob ved at forkæle udlændinge

Fra : Bertel Brander

Dato : 25-08-06 19:14

Kim2000 wrote:
> For mindre end otte måneder siden brændte de vores flag og ambassade af,
> hvor i alverden skulle vi dog risikere liv og lemmer for at redde dem fra
> den krig de selv startede mod Israel?

Selvfølgelig skal vi det.

Om ikke for at hindre Israel i at bombe Libanon.
så for at hindre Hizbollah i at bombe Israel

Og for at undgå at skabe flere flygtninge.

Så tag og flyt soldaterne fra Afghanistan og Irak
til Libanon.

--
Absolutely not the best homepage on the net:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard

Fra : Kim2000

Dato : 25-08-06 19:28

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så for at hindre Hizbollah i at bombe Israel
>
> Og for at undgå at skabe flere flygtninge.
>
> Så tag og flyt soldaterne fra Afghanistan og Irak

Så du mener ikke der brug for dem i de lande? De to lande må altså gerne gå
i borgerkrig og dermed vil det have været forgæves.

mvh
Kim

Fra : Bertel Brander

Dato : 25-08-06 19:56

Kim2000 wrote:
> Så du mener ikke der brug for dem i de lande? De to lande må altså gerne gå
> i borgerkrig og dermed vil det have været forgæves.

Hvad mener du med "gå i borgerkrig"?
Så vidt jeg kan se har der været borgerkrig i Afghanistan
og Irak lande længe.

Jeg tror at det er andre ting der er brug for der,
og jeg tror ikke vi kan hjælpe, det vi gør er
vist mest det modsatte.

Fra : John

Dato : 25-08-06 19:37

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> tag og flyt soldaterne fra Afghanistan og Irak
> til Libanon.

Ikke så smart, opgaven her er jo ikke fuldført. Disse to ny
demokratier kan endnu ikke stå på egne ben. At trække tropperne
ud nu vil medføre øjeblikkelig borgerkrig samt genindførelse af
islamisk-fascistiske diktaturer, og dermed vil alt arbejdet være
spildt.

Libanon, med sine 30 års borgerkrig, ligner i forvejen Mission
Impossible:

"..note: many Christian Lebanese do not identify themselves as
Arab but rather as descendents of the ancient Canaanites and
prefer to be called Phoenicians.. .. Muslim 59.7% (Shi'a, Sunni,
Druze, Isma'ilite, Alawite or Nusayri), Christian 39% (Maronite
Catholic, Greek Orthodox, Melkite Catholic, Armenian Orthodox,
Syrian Catholic, Armenian Catholic, Syrian Orthodox, Roman
Catholic, Chaldean, Assyrian, Copt, Protestant), other 1.3%
note: 17 religious sects recognized .."
https://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/le.html#People

De er skrupskøre, de muslimer!

Mvh John

Fra : Bertel Brander

Dato : 25-08-06 19:59

John wrote:

> [...]
> øjeblikkelig borgerkrig samt genindførelse af islamisk-fascistiske
> diktaturer, og dermed vil alt arbejdet være spildt.

Jeg tror ikke at vi er stand til at fuldføre opgaven.

I Afghanistan gemmer vores soldater sig for ikke at
blive skudt og ikke ret meget andet.

I Irak er vores (og de USA's osv) soldater en del af
problemet, ikke løsningen.

> Libanon, med sine 30 års borgerkrig, ligner i forvejen Mission Impossible:

Der har været rimelig fredeligt de sidste 15 år.

Fra : John

Dato : 25-08-06 21:23

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> I Afghanistan gemmer vores soldater sig for ikke at
> blive skudt og ikke ret meget andet.

Ja, det er rent til grin. Hvor f.. er luftvåbnet henne?

> I Irak er vores (og de USA's osv) soldater en del af
> problemet, ikke løsningen.

Ikke forstået. Muslimerne slagter hver dag lystigt løs på
hinanden (100+ ofre dagligt), ikke på vore tropper.

> Der har været rimelig fredeligt de sidste 15 år.

Såmænd, men regeringen har alligevel ikke magtet/kunnet enes om
at neutralisere Hizbollah som aftalt med Israel i 2000.
Hizbollah, staten i staten, har hele tiden været den tikkende
bombe, der blot ventede på at eksplodere.

Mvh John

Fra : Bertel Brander

Dato : 25-08-06 22:29

John wrote:

> Ja, det er rent til grin. Hvor f.. er luftvåbnet henne?

Så vores luftvåben skulle også til Afghanistan?
Hvilket problem skulle det løse?
Man kan ikke tvinge demokrati ned i halsen på nogen der
ikke vil have det.

> Ikke forstået. Muslimerne slagter hver dag lystigt løs på hinanden (100+
> ofre dagligt), ikke på vore tropper.

Og hvad hjælper det så at vores tropper er der?
Flyt dem til Libanon hvor de kan gøre en forskel.

> [...]
> neutralisere Hizbollah som aftalt med Israel i 2000. Hizbollah, staten i
> staten, har hele tiden været den tikkende bombe, der blot ventede på at

Aftaler med Israel har det med at være ret ensidige.
Hizbollah bliver betragtet som en frihedsbevægelse i Libanon,
de har medlemmer af regeringen, hvordan og hvorfor skulle
Libanon have en interesse i at "neutralisere" Hizbollah?

Fra : John

Dato : 25-08-06 23:13

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan ikke tvinge demokrati ned i halsen på nogen der
> ikke vil have det.

Næh, men såvidt jeg forstår, vil afghanerne godt have demokrati,
mens talibanerne foretrækker stenalderdiktatur

> Og hvad hjælper det så at vores tropper er der?

Vore tropper (i Irak og Afghanistan) hjælper de demokratisk
valgte regeringer med at opbygge demokrati

> Flyt dem til Libanon hvor de kan gøre en forskel.

Med at trække gifttænderne ud på Hizbollah? Det kan Israel godt
selv klare, hvis altså de får lov..

> Hizbollah bliver betragtet som en frihedsbevægelse i Libanon

Jep, af Syrien og Iran.. men frihedskæmpere mod hvem? Israel
forlod jo Sydlibanon i 2000, ikke osse da? Så: frihedskæmpere mod
HVEM i Libanon?

> de har medlemmer af regeringen

Jep, påtvunget dem af Syrien

> hvorfor skulle
> Libanon have en interesse i at "neutralisere" Hizbollah?

Suk! Et direkte dumt spørgsmål! Er du fuld, eller har du ikke
taget din medicin i dag? Hizbollah støttes af Syrien og Iran, der
ønsker at udslette Israel. Hizbollah er årsagen til hele
balladen, og du er meget tæt på den sorte gryde, iggyland!

John

Fra : Bertel Brander

Dato : 25-08-06 23:38

John wrote:
> Suk! Et direkte dumt spørgsmål! Er du fuld, eller har du ikke taget din
> medicin i dag?

Jeg "elsker" denne type argumentation.

Hizbollah støttes af Syrien og Iran, der ønsker at
> udslette Israel. Hizbollah er årsagen til hele balladen, og du er meget
> tæt på den sorte gryde, iggyland!

Naturligvis skal Syrinen, Iran og Hizbollah ikke udslette Israel,
og det er bl.a. derfor vi skal sende soldater til Libanon.
Jeg tror sådan set heller ikke at de er ude på at udslette
Israel.

Jeg mener ikke at nogen skal have lov til at bombe hverken
Libanon eller Israel, og jeg mener ikke at "vi" skal starte endnu
en krig i mellemøsten mod hizbollah, Syrien og Iran, "vi" har lavet
ballade nok i det område for de næste mange år.

Fra : GB

Dato : 26-08-06 08:48

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote in news:44ef7bba$0$20339
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Jeg tror sådan set heller ikke at de er ude på at udslette
> Israel.

Fra Hamas' Charter:

The Covenant of the Islamic Resistance Movement (Hamas)

In The Name Of The Most Merciful Allah

"Ye are the best nation that hath been raised up unto mankind: ye command
that which is just, and ye forbid that which is unjust, and ye believe in
Allah. And if they who have received the scriptures had believed, it had
surely been the better for them: there are believers among them, but the
greater part of them are transgressors. They shall not hurt you, unless
with a slight hurt; and if they fight against you, they shall turn their
backs to you, and they shall not be helped. They are smitten with
vileness wheresoever they are found; unless they obtain security by
entering into a treaty with Allah, and a treaty with men; and they draw
on themselves indignation from Allah, and they are afflicted with
poverty. This they suffer, because they disbelieved the signs of Allah,
and slew the prophets unjustly; this, because they were rebellious, and
transgressed." (Al-Imran - verses 109-111).

*
Israel will exist and will continue to exist until Islam will obliterate
it, just as it obliterated others before it" (The Martyr, Imam Hassan al-
Banna, of blessed memory).
*

GB

Fra : T.Liljeberg

Dato : 26-08-06 09:42

On Sat, 26 Aug 2006 07:47:58 GMT, in dk.politik GB
<nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

>Fra Hamas' Charter:
>
>The Covenant of the Islamic Resistance Movement (Hamas)

Flere godbidder:
<http://www.yale.edu/lawweb/avalon/mideast/hamas.htm>

$ Article Six:
$ The Islamic Resistance Movement is a distinguished Palestinian
$ movement, whose allegiance is to Allah, and whose way of life is
$ Islam. It strives to raise the banner of Allah over every inch of
$ Palestine, [...]

$ Article Eight:
$ Allah is its target, the Prophet is its model, the Koran its
$ constitution: Jihad is its path and death for the sake of Allah
$ is the loftiest of its wishes. [...]

$ Article Eleven
$ The Islamic Resistance Movement believes that the land of
$ Palestine is an Islamic Waqf consecrated for future Moslem
$ generations until Judgement Day. It, or any part of it, should
$ not be squandered: it, or any part of it, should not be given up.
$ [...]

$ Article Thirteen:
$ Initiatives, and so-called peaceful solutions and international
$ conferences, are in contradiction to the principles of the
$ Islamic Resistance Movement.
[...]
$ There is no solution for the Palestinian question except
$ through Jihad. Initiatives, proposals and international
$ conferences are all a waste of time and vain endeavors.

Selvfølgelig er Hamas "ude på" at udslette Israel.

Fra : John

Dato : 26-08-06 15:57

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så vores luftvåben skulle også til Afghanistan?

En håndfuld af vore F16 samt et Hercules-fly _har_ jo været i
Afghanistan! De ér vist alle taget hjem igen, men USAF er stadig
i nabolaget! Følger du slet ikke med i nyhederne?

> Hvilket problem skulle det løse?

Du ved ikke, hvad et luftvåben bruges til? ".. vi har dræbt
mellem 60 og 70 taleban-oprørere.. ..der.. ..anvendes flybomber
mod morter-stillinger.."
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4742765.html

"Flyvevåbnet i krig: 2001-03: 6 F-16 fly fra Esk 727 fløj 743
missioner over Afghanistan og bombede Taleban og al-Qaeda fra
Ganci AB, Kirgisistan ..":
http://da.wikipedia.org/wiki/Flyvev%C3%A5bnet#Flyvev.C3.A5bnet_i_krig

"Mortér er et krumbanevåben anvendt til at sende granater i en
høj, krum bane ind over fjenden ..":
http://da.wikipedia.org/wiki/Mort%C3%A9r

Da du nu optræder så uvidende: Taliban ønsker stenalder-diktatur
og bekæmper derfor indførelse af demokrati i Afghanistan: "..
Talibans regering var styret af lærde indenfor Islam og islamisk
lov. Straffene, der blev administreret af en religiøs
politistyrke, inkluderede blandt andet amputation af en eller
begge hænder for tyveri . ..":
http://da.wikipedia.org/wiki/Taleban

Mvh John

Fra : Bertel Brander

Dato : 26-08-06 16:07

John wrote:

> [...]
> http://da.wikipedia.org/wiki/Flyvev%C3%A5bnet#Flyvev.C3.A5bnet_i_krig
>
> "Mortér er et krumbanevåben anvendt til at sende granater i en høj, krum

En masse om krig og bomber, jeg ville hellere diskutere fred.

> [...]
> der blev administreret af en religiøs politistyrke, inkluderede blandt
> andet amputation af en eller begge hænder for tyveri . ..":

Ja, Taliban ønsker dit og dat, men hvorfor skulle det være "vores"
problem?
"Vi" kan ikke rende hele verden rundt og afsætte og bombe de
folk vi ikke synes om. Dels fordi det ikke hjælper og dels
fordi "vi" har andet at bestille.

Fra : John

Dato : 26-08-06 16:39

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> jeg ville hellere diskutere fred.

Det vil vi vist alle, undtagen islam-fascisterne!

> Taliban ønsker dit og dat, men hvorfor skulle det være "vores"
> problem?

Islam-fascisterne ønsker at styrte verdens demokratier og indføre
islamisk diktatur.

Derfor _er_ det i høj grad også 'vort problem', forudsat vi
ønsker at bevare 'vort' demokrati.

Så enkelt er det.

Mvh John

Fra : Bertel Brander

Dato : 26-08-06 17:17

John wrote:
> Islam-fascisterne ønsker at styrte verdens demokratier og indføre
> islamisk diktatur.

Det synes jeg nu ikke der er nogen overhængende fare for at de gør.

> Derfor _er_ det i høj grad også 'vort problem', forudsat vi ønsker at
> bevare 'vort' demokrati.
>
> Så enkelt er det.

Så enkelt kan man vælge at se på det.

Fra : John

Dato : 26-08-06 19:00

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det synes jeg nu ikke der er nogen overhængende fare for at de
> gør.

Du lever tydeligvis i din helt egen tuttenuttede virkelighed.

Prøv evt at følge lidt med i nyhederne, også uden for din egen
kommune-grænse.

Mvh John

Fra : Bertel Brander

Dato : 26-08-06 20:22

John wrote:

> Du lever tydeligvis i din helt egen tuttenuttede virkelighed.

Genialt "argument"!

> Prøv evt at følge lidt med i nyhederne, også uden for din egen
> kommune-grænse.

Og du ved jo naturligvis om mine vaner inden for nyheder.

At man er (politisk) uenig er betyder ikke at "modparten"
er uvidene/idiot/...

Fra : @

Dato : 26-08-06 17:39

On Sat, 26 Aug 2006 17:07:16 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Ja, Taliban ønsker dit og dat, men hvorfor skulle det være "vores"
>problem?

fordi talibans fortrop i skikkelse af 400.000 muhamedanere allerede
befinder sig her i kongeriget

>"Vi" kan ikke rende hele verden rundt og afsætte og bombe de
>folk vi ikke synes om. Dels fordi det ikke hjælper og dels
>fordi "vi" har andet at bestille.

i sidste ende kommer vi eller vore efterkommere i et blodigt opgør med
denne verdens talibanere og andre muhamedanere hvis vi eller vore
efterkommere ikke vil leve i religiøs formørkelse og undertrykkelse

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : John

Dato : 26-08-06 19:17

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> i sidste ende kommer vi eller vore efterkommere i et blodigt
> opgør med
> denne verdens talibanere og andre muhamedanere

Ja, kun et spørgsmål om tid. Hvor lang snor var det nu,
japan-fascisterne og ham den dér Hitler-fidus fik, før de fik en
røvfuld?

Røvfulden blev dog først rigtig sat i system, da japanernes
angreb på Pearl Harbour omsider bragte USA ind i krigen. Både
Tyskland og ikke mindst Japan betalte en dyr, men velfortjent
pris. Med terror-angrebet på World Trade Center har vi oplevet
vor tids 'Pearl Harbour'.

Set på internettet: Hiroshima og Mecca har intet tilfælles..
endnu...

Mvh John

Fra : GB

Dato : 26-08-06 19:22

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in news:44f08fb7$0$140
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Set på internettet: Hiroshima og Mecca har intet tilfælles..
> endnu...

http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=27658&c=9&s=dd&p=1

GB

Fra : Bertel Brander

Dato : 26-08-06 20:24

@ wrote:

> fordi talibans fortrop i skikkelse af 400.000 muhamedanere allerede
> befinder sig her i kongeriget

Så disse 400.000 er kun taget til Danmark for at få afskaffet
vores demokrati?
Inkluderer det også Naser Khader?

Du ser spøgelser.

Fra : @

Dato : 26-08-06 20:54

On Sat, 26 Aug 2006 21:24:27 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Så disse 400.000 er kun taget til Danmark for at få afskaffet
>vores demokrati?

de 84,9% af dem ser helst demokrati og ytringsfrihed afskaffet

>Inkluderer det også Naser Khader?

især ham

de såkaldt demokratiske muhamedanere mener jo ikke at alle emner kan
tages op til debat

indholdet i koranen for eksempel

>Du ser spøgelser.

nej, men hvis du tror muhamedanere vil menneskeheden noget godt så
bliver du snart nødt til at tro om igen

det varer ikke længe før thailand får store muhamedanerproblemer,

det er allerede stærkt i gang i den sydlige del af landet

I Indien fører muhamedanerne sig også frem på vanlig voldelig vis

i Danmark er der foreløbig påvist tre områder hvor muhamedanerne har
sat grundloven ud af kraft

Vollsmose Gellerup og Nørrebro(KBH)

Fra : Per Rønne

Dato : 27-08-06 14:29

> [...]

> hvor i alverden skulle vi dog risikere liv og lemmer for at redde dem fra

Det er jo i høj grad for at give Galilæas indbyggere den sikkerhed, også
de har krav på, at 'vi' skal sende tropper til Libanon.

Desværre kan 'vi' jo så ikke sende de landtropper, som vi gerne ville.
Halvdelen af den styrke vi har til rådighed er allerede ude, og har især
i Afghanistan og Irak nok at gøre. Så det bliver flåden der i stedet
sendes ud ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk