Google is your friend
Fra : Tim

Dato : 20-08-06 22:28

Det vil OGSÅ blive husket Croc!

Endnu en løgn.

Sig endelig til, hvis du vil have mig til at google dine andre DIREKTE
løgne! Nu, er et rigtigt godt tidspunkt... folk er opmærksomme på din
løgnagtige personlighed!

Hvis jeg var dig, ville jeg dog vente nogle måneder, så din eskapade i dag
også er gledet lidt i baggrunden.

Tim

Fra : Zeki

Dato : 20-08-06 22:46

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Er du ikke venlig at smide alle dine barnlige mudderkastningsindlæg i
dk.mudderkastning, i stedet for at gøre alt hvad du magter for at trække
niveauet ned herinde?

På forhånd tak.

Fra : Ralph

Dato : 20-08-06 22:52

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> niveauet ned herinde?

NED? Kan det lade sig gøre?

--
Venligst
Ralph

Fra : Henri Gath

Dato : 20-08-06 23:24

> "Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
>
> NED? Kan det lade sig gøre?

Du hjælper da meget godt til.....

Fra : Croc®

Dato : 21-08-06 07:52

On Sun, 20 Aug 2006 23:28:28 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>løgnagtige personlighed!
>
>Hvis jeg var dig, ville jeg dog vente nogle måneder, så din eskapade i dag

Du vil aldrig kunne finde en løgn fra min hånd, du vil muligvis kunne
finde ting jeg har skrevet der siden ikke har holdt stik, men til
forskel fra dig og dine lige, så lyver jeg aldrig, da det slet ikke er
en del af mit univers.

Regarsd Croc®Regards Croc®

Navigare necesse est, vivere non est necesse

Fra : Alucard

Dato : 21-08-06 08:55

On Mon, 21 Aug 2006 08:51:40 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

> [...]
>finde ting jeg har skrevet der siden ikke har holdt stik, men til
>forskel fra dig og dine lige, så lyver jeg aldrig, da det slet ikke er

Det er muligt at en løgn i det normale univers ikke er en løgn i DIT
univers... )))

Fra : Croc®

Dato : 21-08-06 16:24

On Mon, 21 Aug 2006 09:54:52 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>Det er muligt at en løgn i det normale univers ikke er en løgn i DIT
>univers... )))

Jeg ved godt du opererer med forskellige universer, jeg lever i
virkelighedens og handler kun derudfra.

Fra : Alucard

Dato : 21-08-06 21:07

On Mon, 21 Aug 2006 17:23:49 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Jeg ved godt du opererer med forskellige universer, jeg lever i
>virkelighedens og handler kun derudfra.

Det er bare noget du tror.....

Har du bemærket den larmende tavshed fra dine "trosfæller"....?

Fra : Croc®

Dato : 21-08-06 21:34

On Mon, 21 Aug 2006 22:06:37 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>Det er bare noget du tror.....
>
>Har du bemærket den larmende tavshed fra dine "trosfæller"....?

Jeg har med stor fryd lagt mærke til samlingen af idioter der er gået
i selvsving, på nær en enkelt er der ikke nogen overraskelse der.

Fra : Alucard

Dato : 21-08-06 22:35

On Mon, 21 Aug 2006 22:34:06 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Jeg har med stor fryd lagt mærke til samlingen af idioter der er gået
>i selvsving, på nær en enkelt er der ikke nogen overraskelse der.

Hvorfor skriver du "samlingen"...? Er du skitzofren...?

Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-06 01:12

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> wrote in message

> Hvorfor skriver du "samlingen"...? Er du skitzofren...?

JA da, hvem er ikke det. Det civiliserede menneske ville ikke kunne
tænke og gøre sig forståelig, hvis ikke vi delte samme
massepsykose.(fælles skibbrud er sødt)
Vi lyncher i kor mindretal for at føle os gode, og vi har alle en
nu-og-da-uoverstigelig kløft mellem ønsker og fornuft, ambitioner og
realistiske muligheder, og denne kløft fører for nogle til nederlag,
så en eller anden stress-sag bliver slem, fx så infektion skabes basis
for eller sindet fortvivles så skitzo-hallucinationer er eneste
lykkelige symptombehandling.

Samling af det splittede sind kræver symptombehandling fx
elektrochokkets placeboeffekt - eller smiger af en elskerindes
orgasmestøn, hvis fake vi dumme skitzomænd ikke VIL gennemskue.
Varmt karbad - for de rige - eller heltedåd for de fattige er fine
værn mod psykosenedtur -
- "krig er vej til selvmord med god samvittighed" Nietzsche), så
storbyerne har altid fostret skitzomænd, som ikke fik børn men blev
soldater med selvhad nok til dødsforagt dvs mod

Fra : Croc®

Dato : 22-08-06 07:39

On Mon, 21 Aug 2006 23:34:33 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>Hvorfor skriver du "samlingen"...? Er du skitzofren...?

Er det dit andet jeg der er skitzofren? Det må så være dit normale
bevidste jeg der er skizofren.

Fra : Alucard

Dato : 22-08-06 10:24

On Tue, 22 Aug 2006 08:38:45 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Er det dit andet jeg der er skitzofren? Det må så være dit normale
>bevidste jeg der er skizofren.

Du skrev "samlingen af idioter der er gået i selvsving".... Da den
eneste idiot i denne tråd er DIG, så må du jo have et
personligheds-problem....

Fra : Croc®

Dato : 22-08-06 19:38

On Tue, 22 Aug 2006 11:23:50 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>Du skrev "samlingen af idioter der er gået i selvsving".... Da den
>eneste idiot i denne tråd er DIG, så må du jo have et
>personligheds-problem....

Nåda er idioten ikke den der giver andre en psykisk diagnose som
vedkommende ikke engang evner at stave til.

Fra : Alucard

Dato : 22-08-06 21:58

On Tue, 22 Aug 2006 20:38:24 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Nåda er idioten ikke den der giver andre en psykisk diagnose som
>vedkommende ikke engang evner at stave til.

Selv med stavefejl forstod du det jo godt....

Men du har ret... Skizofreni er ikke lige mit område....

Fra : Croc®

Dato : 23-08-06 09:01

On Tue, 22 Aug 2006 22:58:24 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>Selv med stavefejl forstod du det jo godt....

Tydeligvis.

>Men du har ret... Skizofreni er ikke lige mit område....

Psykisk diagnostik er nok heller ikke dit gebet så.

Fra : Alucard

Dato : 23-08-06 10:28

On Wed, 23 Aug 2006 10:00:31 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Tydeligvis.

>Psykisk diagnostik er nok heller ikke dit gebet så.

Korrekt...

Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-06 02:54

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Navigare necesse est, vivere non est necesse

Det var vist Pompejus, der i krig mod Cæsar formulerede denne pompøse
sentens til forsvar for korpsånd som vigtigere end individuel
overlevels.

"At drive søfart (verdenshandel) er nødvendigt, at overleve er ikke
nødvendigt."

WW2 taberne , Tyskland og Japan, levede efter det, da de kastede sig
ind i krig mod almægtige USA trods dårlige odds.

Det gav dem selv forudsigeligt enorme lidelser, men det skabte
heltedåd og de viste flaget og krig dygtiggør - omend vinderen USA
stjal teknikdygtigheden fx Wernher von Braun og derfor erobrede måne
og satelitbaner og GPS

Det man ikke dør af bliver man stærkere af, og verden blev stærk af
WW2 og ikke alle døde - hvilket der heller ikke var risiko for under
den kolde krig, omend vonBraun missiler med Hahn-fissionbomber kunne
have dræbt endnu flere.
Russerne var dog altid alt for kloge til at starte en krig og
Cuba-krise var latterligt show, hvormed Kennedy styrkede USSR, ved at
fjerne tyrkiske Jupitermissiler og love varig fredning af
Cuba-kommunismen
Rusningsindustrien i USA havde brug for kommunistfjendebillede, indtil
muslimfundamentalistfjendebillede var parat til at overtage den rolle.
Derfor forærede USA østeuropæerne som slaver til Stalin i 1945, og gav
olien som var vestligt ejet til araberfårepulere, der ikke kan stikke
en pind i en lort uden at ødelægge begge dele.