Underlig blæser i strømforsyningen...
Fra : Daniel J.

Dato : 20-06-01 18:55

Jeg er en lykkelig ejer af et AOpen HQ05 hightower...
Når computeren har været udsat for hardbelastning et stykke tid,
begynder blæseren i strømfors. at køre dobbelt så hurtigt.
Strømforsyningen den der fulgte med kabinettet.

Mvh
Daniel
danielj@oncable.dk

Fra : Ole Axelsen

Dato : 20-06-01 19:00

"Daniel J." <danielj@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> begynder blæseren i strømfors. at køre dobbelt så hurtigt.
> Strømforsyningen den der fulgte med kabinettet.

Nu husker jeg ikke lige HQ45, men mon ikke blæseren er temperaturstyret!

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Ole Axelsen

Dato : 20-06-01 19:02

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Daniel J." <danielj@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nu husker jeg ikke lige HQ45, men mon ikke blæseren er temperaturstyret!

Eller dvs, jeg kender det godt, for jeg har selv sådan et, men jeg kører
ikke med den oprindelige strømforsyning. Den er udskiftet med en, der har de
ekstra stik til P4 bundkort.

Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Cubus

Dato : 20-06-01 20:29

> Jeg er en lykkelig ejer af et AOpen HQ05 hightower...
> Når computeren har været udsat for hardbelastning et stykke tid,
> begynder blæseren i strømfors. at køre dobbelt så hurtigt.

Ja, og det er ikke til at holde ud at høre på.

Problemet er, at den ikke kører ned på langsom hastighed igen når computeren
ikke belastes mere og der er kølet af i kabinettet. Eneste måde at få
stoppet larmen på er at lukke ned og starte computeren igen.

--
Cubus

Fra : Atcox

Dato : 21-06-01 06:58

> Jeg er en lykkelig ejer af et AOpen HQ05 hightower...

Er det er HQ08, et HQ45 eller noget helt andet du taler om ??
Jeg overvejer nemlig at købe et HQ08, og vil gerne vide om det er et
generelt problem...

Pelle Frederiksen.