Hva' så krigs og besættelsestilhængere ...
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-08-06 22:28

Kører det for jeres projekt?

http://english.chosun.com/w21data/html/news/200608/200608180002.html

Til de "terrorist" interesserede er følgende tal muligvis
interessante:

"U.S. officials say about 70 percent of the bombs were
directed at U.S.-led forces, 20 percent at Iraqi security
forces and 10 percent against civilians."

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Tim

Dato : 19-08-06 00:09

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> [...]
> directed at U.S.-led forces, 20 percent at Iraqi security
> forces and 10 percent against civilians."

10 PROCENT MOD CIVILE???????????????

Hvad Ind I HELVEDE er det for nogen neandertalere????

Tim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-08-06 11:03

On Sat, 19 Aug 2006 01:09:01 +0200, Tim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> 10 PROCENT MOD CIVILE???????????????
>
> Hvad Ind I HELVEDE er det for nogen neandertalere????

Ja, det er uforståeligt. Israel holder sig f.eks. til langt
mere end 10 procent civile mål. Det er slet ikke moderne, at
operere med så få angreb mod civile mål; men de er nok lidt
traditionsbundne i Irak. Det er jo en oldgammel civilisation.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : @

Dato : 19-08-06 12:40

On Sat, 19 Aug 2006 12:03:04 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]

nå ingen kommentarer når muhamedanere myrder løs!!

>Ja, det er uforståeligt. Israel holder sig f.eks. til langt
>mere end 10 procent civile mål.

og det kan du selvfølgelig dokumentere?

--
Det Radikale Venstre er blevet en interesseorganisation for
mennesker med lang uddannelse, stort ego og lille solidaritet

Fra : @

Dato : 19-08-06 02:36

On Fri, 18 Aug 2006 23:27:49 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Kører det for jeres projekt?
>
>http://english.chosun.com/w21data/html/news/200608/200608180002.html
>
>Til de "terrorist" interesserede er følgende tal muligvis
>interessante:

<<<<<
On Wednesday, an official in Iraq's health ministry said about 3,500
Iraqis died in July as a result of political violence.
<<<<<

det ligner for mig mere borgerkrig end krig mod de styrker som hjælper
Ieaks regering i forsøget på at skaffe ro og orden i landet

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-08-06 11:05

On Sat, 19 Aug 2006 03:36:11 +0200, @ skrev:

> [...]
>
> det ligner for mig mere borgerkrig end krig mod de styrker som hjælper
> Ieaks regering i forsøget på at skaffe ro og orden i landet

Tjah, du må vel finde Amerikas tal utroværdige. Det er også
mistænkeligt, at Amerika får det til at se ud som om, det
nærmest er frihedskæmpere, de oppe imod. Jeg forstår godt din
skepsis.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : @

Dato : 19-08-06 12:46

On Sat, 19 Aug 2006 12:04:58 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Tjah, du må vel finde Amerikas tal utroværdige.

nej,
nu var det jo dig selv som bragte linket

>Det er også
>mistænkeligt, at Amerika får det til at se ud som om, det
>nærmest er frihedskæmpere, de oppe imod. Jeg forstår godt din
>skepsis.

hvordan ser du det

med så mange drab indbyrdes mellem sunnier og shiaer ligner det mere
borgerkrig end befrielseskrig

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : @

Dato : 19-08-06 03:18

<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>directed at U.S.-led forces, 20 percent at Iraqi security
>forces and 10 percent against civilians."

men for de fanatiske enøjede jødehadere er:

<<<<<
On Wednesday, an official in Iraq's health ministry said about 3,500
Iraqis died in July as a result of political violence.
<<<<<

overhovedet ikke interessant

Libaneserne siger ca. 1000 døde i Libanon efter Libanons uprovokerede
angreb på Israel

og næsten hele verden er ved at falde over hinanden for at fordømme og
tage afstand

men når muhamedanske terrorister i Irak dræber 3,5 gange så mange i
terroraktioner der helt bevist er rettet mod civile for at skabe frygt
og usikkerhed så er alle de nyttige idioter tavse - helt tavse

hvorfor er man så enøjet fokuseret på hvad jøderne foretager sig
og fordømmer dette i et væk

mens muhamedanere som gør ting der er flere gange værre ikke skal
fordømmes?

Fra : Frank Jensen

Dato : 19-08-06 04:18

Alle lande der har udført first-strikes mod andre lande burde bombes tilbage
til stenalderen. Desværre ville det nok kun efterlade verden med lande som
Grønland, Island og ?? næh ikke flere sku.....

Krig er faktisk bare et politisk redskab og har alle dage været det med det
formål at øge magthavernes magt og økonomiske formåen. Eneste reele løsning
er at ophæve nationalstaterne og omdanne FN til verdens forenede stater. Jeg
har endnu ikke fattet hvorfor USA ikke melder rent ud: deres angagement i
mellemøsten tjener kun det formål at sikre frie olieforsyninger. Israel er
deres lakaj der skal binde arabiske militære ressourcer i regionen og
muliggøre amerikanske angreb på oliestaterne via stand in (Israel).

Terrorrisme af den muslimske slags er faktisk også bare et politisk våben
idet man inden for islam ikke skelner mellem religion og politik. Formålet
er at destabilisere vestmagterne og de arabiske styrer og bane vejen for
fundementalistike regimer som det iranske det fungerer efter koranens ord :
sharia lovgivning.

Kan vi så forhindre disse ting ? Nej ikke hvis vi ønsker de vestlige
demokratiers fortsatte eksistens baseret på kapitalisme og personlig frihed.
Alene det der omsættes i krigsmateriel gør at en så givtig forretning aldrig
får lov at stoppe :) Når man bekender sig til markedsøkonomi må man også
tage de dårlige sider af den med.

Fra : John

Dato : 19-08-06 04:55

"Frank Jensen" <genious40@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan vi så forhindre disse ting ? Nej ikke hvis vi ønsker de
> vestlige
> demokratiers fortsatte eksistens baseret på kapitalisme og
> personlig frihed.

Nårhhh..vi fik da stoppet nazisterne og de japanske fascister...

> Alene det der omsættes i krigsmateriel gør at en så givtig
> forretning aldrig
> får lov at stoppe :)

Sludder! Det gik da helt fint med at slå hinanden ihjel også i
stenalderen, ik'?

Mvh John