At gå i lukket rum i politik
Fra : dktekno

Dato : 17-08-06 16:28

Hvordan er det samfundsgavnligt, og hvordan kan man tjene borgerne bedst,
når man tillader politikerne, at gå i et LUKKET rum og forhandle skæbnen for
borgerne? Burde dem, det går ud over, ikke have 100 % kontrol og indsigt i,
hvad der bliver forhandlet om, og hvem der forhandler hvad, så de kan tage
stilling til næste valg?

Det er da kun djævletilbedende fascister der går ind for sådan et system
der!
Og de, der vil påstå, at de går ind for dette system, og ikke mener de er
djævletilbedende fascister, de lyver!

Fra : Frank Jensen

Dato : 17-08-06 20:39

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der!
> Og de, der vil påstå, at de går ind for dette system, og ikke mener de er

Klap lige hesten ...Danmark har repræsentivt demokrati. Vi vælger nogle folk
til at varetage landets anliggender i en 4 årig periode. Hvordan de
samarbejder er ligesom deres sag. At pressen så ikke altid kan følge alle
detaljer i arbejdet er nok fordi man ikke ønsker de skal være en aktiv
medspiller i det politiske arbejde. Det har aldrig været meningen at pressen
skulle være den 4. statsmagt.

Fra : dktekno

Dato : 17-08-06 20:50

Dvs. du synes dermed, at det er iorden, at politikerne kan træffe
beslutninger, uden at vi ved noget om det, og derfor kan snyde og bedrage os
så meget de vil. Pressen er her for, at holde politikerne i skak - og helst
skakmat!

For politikere, er dem, der er årsag i de største folkedrab i hele
historien.

Og de er nu årsag til en forringet retsplejelov, og et totalitært styre i
EU, hvor vi ransager efter forgodtbefindende.

Det er dermed det, du vil have. Jeg vil langt hellere have, at pressen
bliver den 4. statsmagt, end at politikernes 1. magt bliver den, der får
mest magt.

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 17-08-06 22:39

dktekno skrev i meddelelsen <44e4c854$0$15787$14726298@news.sunsite.dk>...
> [...]
os
>så meget de vil. Pressen er her for, at holde politikerne i skak - og helst

Beslutningerne bliver de ligsom nød til at meddele for at gennemføre dem.

De bliver offentliggjort gennem love og cirkulærer som er fuldt offentligt
tilgængelige.

Eller har du konkret kendskab til nogen hemmelige beslutninger ?

>Og de er nu årsag til en forringet retsplejelov, og et totalitært styre i
>EU, hvor vi ransager efter forgodtbefindende.

Når nu et flertal af de danske vælgere har stemt for suverænitetsafgivelsen
til EU,
så er det løb ligsom kørt.

Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Frank Jensen

Dato : 17-08-06 20:52

ups..repræsentativt...skulle der havde stået :) min staveplade er i low bat