Kanibal-eutanasi - kun for tyske, perverse~
Fra : Bo Warming

Dato : 12-08-06 03:14

Kanibal-eutanasi - kun for tyske, perverse übermensch

Die Land der Dichter und Denker fostrede et par enlige midaldrende
mænd, der foran videokamera forevigede kanibalisme af pik og
efterfølgende barmhjertighedsdrab.

Ingen betvivler, at den dræbte var taknemlig for at deltage i
pioner-handlingen og få fortjent positiv berømthed, men den
overlevende er nu fængslet i så mange år, at han ikke får meget glæde
af de enorme indtægter, som eneret på historien, solgt til filmmedie,
er skrevet kontrakt om

Det er ren statsondskab, helt som kommunens indgreb mod mit hus.

Det er forbrydelse uden offer og offentlig ansatte burde have travlt
med noget mere konstruktivt end at glæde de misundelige klagere, der
forlanger preusserdisciplinær uniformet enshed af borgernes privatliv,
ned i mindste detalje.

Nietzsche skrev om værdig måde at forlade livet blandt venner og med
aktiv dødshjælp - hvorfor skal stat tvinge til tortur og ynkelig
grønsags-bortgang?

Overtroiske barbariske afstumpede læger tåler ikke at miste magt over
deres døende forsøgskaniner - medicin skal afprøves. Sind skal
underkues. Liv skal smadres af VI ALENE VIDE ekspertvælde.

Hitler var ikke ond som de kontrol-liderlige sadist-læger.

Velfærd betyder §1 Alt er forbudt §2 Der kan evt gives dispensation,
hvis du er ven af systemet

Fra : John Degn Jessen

Dato : 12-08-06 08:00

He he - undskyld jeg griner. men der er faktisk et par punkter hvor du har
ret

Men jeg vil nu nok mene, at hvis vi lovliggør en trend med bizarre sexlege
med dødelig udgang, så
er vi ikke værdige til at kalde os et civiliseret samfund, det hører hjemme
et andet sted end her.
vort samfund bygger trods alt på et demokratisk grundlag, hvor nogle simple
regler for normalitet bør overholdes.

men principielt er det det enkelte individ der bør bestemme over eget liv,
det kan jeg kun tilslutte mig.
I samme åndedrag skal så lige nævnes at livet gør sku ondt, og der findes
ingen ESC tast. så ligger man i smerte ved dødens port, så må man sku bide
det i sig og tage straffen for sit svigefulde og utugtige liv det er
prisen for at være med i spillet.

Din velfærds regel, synes jeg sku om, det lyder sin soc.dem's paragraf 1.

/jj

Fra : Bo Warming

Dato : 12-08-06 11:36

"John Degn Jessen" <johnxx@degn-xxjessen.dk> wrote in message
> [...]
> vort samfund bygger trods alt på et demokratisk grundlag, hvor nogle
> simple regler for normalitet bør overholdes.

Demokrati bør være om respekt for mindretal, incl de der vil slå søm i
bøssevennens penis - hvilket der i UK blev givet lange fængselsstraffe
for , selvom den sømmede havde skrevet under at han elskede det.
Vitterlighedsvidne bør kræves og denne skal have en snak med personen,
som ved hollandsk eutanasi

> [...]
> man sku bide det i sig og tage straffen for sit svigefulde og
> utugtige liv det er prisen for at være med i spillet.

Jo , en selvmordsbille er en ESC og bør kunne bestilles lovligt på
nettet - ikke være kun for de snu

> Din velfærds regel, synes jeg sku om, det lyder sin soc.dem's
> paragraf 1.

Du mener
?
Ja det er lovjunglen i en nøddeskal