hvad man stiller op med stenalderfolket:-)
Fra : Snuden

Dato : 10-08-06 19:55

http://rapidshare.de/files/28921593/gungirl.WMV.html

Der er vel ikke mange der er uenige!?

Fra : JensenDenmark

Dato : 10-08-06 20:46

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:44db80a0$0$12650$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://rapidshare.de/files/28921593/gungirl.WMV.html
>
> Der er vel ikke mange der er uenige!?

Flot klippet sammen. "Ghandi" var en god film. Det var nu mest hinduer, som
man ryddede gaden for jvf. filmens handling og de plejer ikke at gøre nogle
fortræd, medmindre at man kører deres ko ned.

Men hensyn til herboende personer af fremmed herkomst, må bør vi skære vores
normer og regler ud i pap.

Man kan ikke sige god hund 15 gange i træk, hver gang at den pisser på dit
gulvtæppe, for at slå den, når den gør det næste gang. Hammeren skal falde
første gang.

Vi skal endvidere ikke acceptere at nogen som helst uanset baggrund fjerner
deres unge ud af landet, når vi først er gået i gang med at uddanne ungen.
Det skal koste fængsel for forælderne, hvis ungen ikke møder op efter
skoleferien uden at hele familien er emigreret eller er sendt på
udstationering.

I England fængsler man forældrer, som ikke sender deres unge i skole. Det
kunne man også gøre med forældrer, som sender deres unge ud af landet.
http://www.sutton.gov.uk/news/pressreleases2004/july2004/pr04-196.htm

Vi skal lære de mennesker, som vil bo her, at vores værdier og love gælder.

Det gælder etniske danskere, som alle andre.

Mvh
JensenDenmark

Fra : thomsen

Dato : 11-08-06 19:39

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gælder.
>
> Det gælder etniske danskere, som alle andre.

du er og bliver en tumbe - i Danmark har man undervisningspligt -ikke
skolepligt - så vi vil ikke med loven i hånden kunne indføre sådanne
bestemmelser.
Skoleloven har allerede en paragraf, hvor forældre ikke må hindre deres børn
i at deltage i undervisningen, men der er ingen sanktionsmuligheder hvis de
gør det - formentlig som følge af den manglende skolepligt i landet.
--
Thomsen

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 14-08-06 09:53

"thomsen" <th@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
de
> gør det - formentlig som følge af den manglende skolepligt i landet.

Jeg har lige været til datterens første skoledag idag. Der er test og atter
test indført de i sidste år af ministeren. Dette ville være meget nemt at
teste et barn - undervist det ene sted eller det andet og opdage om det har
de nødvendige kompetancer. Folk skal ikke kunne undslå sig disse test, selv
når barnet er undervist hjemme.

Selv, når det drejer sig om hjemmeundervisning, er der en forpligtelse til
at sætte ind med ekstra undervisning, når barnets resultater ikke er
tilfredsstillende i forhold til det niveau, som barnets alder indikerer. Det
er derfor at ministeriet lukker skoler.

Sekundært så mangler vi noget lovgivning, som skal tvinge forældrene til
træde i karakter, når barnet ikke får den undervisning, som der er pligt
til. Som du påpeger, er der ingen sanktionsmulighed, men det bør der være og
derfor må vi vedblive med at påvirke politikerne indtil at sanktionsmidler
bliver tilgængelige.

Vi har i Danmark kun det råmateriale, som hedder mennesker. Mennesker har
brug for uddannelse for at være konkurrencedygtige. Derfor må vi sætte alt
ind på at de ressourcer, som samfundet sætter til rådighed med hensyn til
undervisning, bliver brugt og helst brugt optimalt.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : @

Dato : 10-08-06 20:48

On Thu, 10 Aug 2006 20:54:43 +0200, "Snuden" <snudens@gmail.com>
wrote:

>http://rapidshare.de/files/28921593/gungirl.WMV.html
>
>Der er vel ikke mange der er uenige!?

i hvad ??

ser ikke noget særligt på siden

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 10-08-06 22:27

@ skrev:

> i hvad ??
>
> ser ikke noget særligt på siden

Det er et link til et videoklip.
---
Mvh
Anders

Fra : @

Dato : 10-08-06 22:39

On 10 Aug 2006 14:27:12 -0700, "Anders Albrechtsen"
<nyrupisthebest@hotmail.com> wrote:

>Det er et link til et videoklip.

niks det er et link til en .html side

hvis man vil hente video skal man både betale og registrere sig

kan der ikke linkes direkte til videoen?

Fra : Snuden

Dato : 10-08-06 23:26

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> niks det er et link til en .html side
>
> hvis man vil hente video skal man både betale og registrere sig
>
> kan der ikke linkes direkte til videoen?

Hvis du kigger efter, er der mulighed for at hente videoen gratis, uden at
betale en eneste øre. Hint: Kig efter "free"

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 11-08-06 06:50

> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Hvis du kigger efter, er der mulighed for at hente videoen gratis, uden at
> betale en eneste øre. Hint: Kig efter "free"

Og den viser en veldrejet dame klippet sammen med scener fra filmen "Gandi",
hvor nogle hinduer bliver skudt ned.

Hvad ligger der i det?