Selvmål
Fra : Carl

Dato : 10-08-06 18:27

Man må sige at terroristernes forsøg på at sprænge 10 fly i luften er noget
af et selvmål

Igår handlede mange af nyhederne om Libanon og i dag er der stort set intet
om Libanon.

I dag var der 13 min med flyterroren og 2 min om Libanon i tv2 nyhederne.
CNN.com handler om terrorister, igår om Libanon.
Berlingske, Politiken og JP havde Libanon på forsiderne, idag handler det om
flyterror.

Hvis det havde lykkes at sprænge bare et af flyene i luften, ville INGEN
gidder hører om Libanon og de ville komme til at sejle deres egen sø, da
vestens befolkninger i endnu større grad ville betragte Israels kamp som en
kamp mod terrorister.

Carl

Fra : Tim

Dato : 10-08-06 18:49

"Carl" <news@111.dk> wrote in message
> [...]
> gidder hører om Libanon og de ville komme til at sejle deres egen sø, da
> vestens befolkninger i endnu større grad ville betragte Israels kamp som

Hmm... lyder egentlig logisk... men det er desværre et alt for tydeligt tegn
på, hvor hurtigt folk har glemt NY, Madrid, London, Sham El Sheik etc.

Tim

Fra : Johnny Andersen

Dato : 10-08-06 21:40

"Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gidder hører om Libanon og de ville komme til at sejle deres egen sø, da
> vestens befolkninger i endnu større grad ville betragte Israels kamp som

Unskyld Carl, men du ganske syg. Du vil gerne offere 3-4000 mennesker, for
at undgå dækningen af konflikten i mellemøsten?

/Johnny

Fra : Carl

Dato : 10-08-06 22:00

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse

> Unskyld Carl, men du ganske syg. Du vil gerne offere 3-4000 mennesker, for
> at undgå dækningen af konflikten i mellemøsten?

Tag dig lige sammen og prøv at kikke: INGEN skriver om Libanon nu. Jeg
skriver bare at de har lavet et selvmål.

Carl

Fra : Johnny Andersen

Dato : 10-08-06 22:10

> Tag dig lige sammen og prøv at kikke: INGEN skriver om Libanon nu. Jeg
> skriver bare at de har lavet et selvmål.

Du gør.

/Johnny

Fra : @

Dato : 10-08-06 22:31

On Thu, 10 Aug 2006 23:10:21 +0200, "Johnny Andersen"
<netsat_99@yahoo.dk> wrote:

>"Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse

>Du gør.

der er forlydener fremme om at det skulle være AL-Qaeda som er ophav
til de seneste planlagte aktioner i England

det lyder meget logisk at AL-Qaeda forsøger at komme på alle avisers
foeside i stedet for Hizbolah

begge forbryderbander ønsker jo hver især at fremstå som verdens
slemmeste

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Johnny Andersen

Dato : 10-08-06 22:47

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> der er forlydener fremme om at det skulle være AL-Qaeda som er ophav
> til de seneste planlagte aktioner i England

Det tror jeg også. Den våbentype ( og koordineringen), som de ville bruge,
er for komplext til, at det kan være tale om en enkelstående gruppe.

> det lyder meget logisk at AL-Qaeda forsøger at komme på alle avisers
> foeside i stedet for Hizbolah

Al-Qaeda er nødt til, at få en masse mediadækning - Hizbolah er statsstøttet
(Syrien, Iran)

> begge forbryderbander ønsker jo hver især at fremstå som verdens
> slemmeste

Ja.

/Johnny

Fra : John

Dato : 10-08-06 22:14

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Unskyld Carl, men du ganske syg. Du vil gerne offere 3-4000
> mennesker, for at undgå dækningen af konflikten i mellemøsten?

Det er vist nærmere dig, der lider af noget! Måske skal du blot
have skiftet olie på dine læsebriller?

Det var jo da paki islam-fascister og ikke Carl, der planlagde
fly-terror i Heathrow. Fjols.

John

Fra : Johnny Andersen

Dato : 10-08-06 22:17

> Det er vist nærmere dig, der lider af noget! Måske skal du blot have
> skiftet olie på dine læsebriller?
>
> Det var jo da paki islam-fascister og ikke Carl, der planlagde fly-terror
> i Heathrow. Fjols.

Dit ordforråd er imponerende stort...

/Johnny