KLAPPEN PÅ ERICSSON TELFONER
Fra : DC_BATMAN

Dato : 20-06-01 17:50

Jeg har fået vide af mange at, klappen på Ericssons telefoner (T28, T10, T18
osv.) ikke er særlig holdbar og at, den falder/knækker af ret hurtigt.

Hvor mange derude har været udsat for dette?

Fra : ¯`·.¸J@nner¸.·´¯\)

Dato : 20-06-01 18:09

2 gange på min job telefon T28, en lorte telefon efter min mening .........
men det er uddebatteret i en tråd længere nede med delte meninger , eneste
fordel er at den har gratis regning

3 gange er klappen knækket på en 788 jeg havde en gang , og blot en gang på
en endnu ældre 388 F'er

Mine tidligere Nokia telefoner har aldrigt slået en forkert skid trods
virkelig hård behandling

Hygge dig

Janner

Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 20-06-01 18:43

"¯`·.¸J@nner¸.·´¯)" <ask@me.com> skrev:
> 3 gange er klappen knækket på en 788 jeg havde
> en gang , og blot en gang på en endnu ældre 388 F'er.

Bruger du klappen til at lukke øl op med, eller er du bare ekstrem
uheldig (læs:klumret). Jeg har nu brugt en 788 i mere end 3 år,
telefonen virker stadig 10-4 (dog ikke batterierne), klappen sider der
stadig og virker helt som om den var ny endnu.

> Mine tidligere Nokia telefoner har aldrigt slået
> en forkert skid trods virkelig hård behandling

Det samme kan jeg så sige om forskellige Ericsson modeller, men er man
virkeligt uheldig / klodset, så er der ingen telefoner der kan holde.
Jeg har endda hørt flere utale sig om, at T-28 er en bund solid telefon,
men dem tror jeg nu ikke meget på... det lyder lidt for utroværdigt i
mine ører.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Fischer

Dato : 20-06-01 18:11

> Jeg har fået vide af mange at, klappen på Ericssons telefoner (T28, T10,
T18
> osv.) ikke er særlig holdbar og at, den falder/knækker af ret hurtigt.

Jeg har haft en GF768 og en T10.
Min datter har en GF788e.
Vi har aldrig mistet en klap.

*Fischer

Fra : Jane & Otto

Dato : 20-06-01 18:54

> Hvor mange derude har været udsat for dette?

Ca. halvt så mange som har problemer med at de slukker af sig selv. (Jeg har
solgt dem, så jeg har et rimeligt statistisk grundlag...)

Mvh. otto

Fra : Ulrich

Dato : 20-06-01 20:06

Jeg har haft en del Ericsson telefoner, og også nogen med klap. Jeg har
aldrig oplevet at klappen er knækket eller slidt op. Dog skal det siges at
der kom en del sand i klappen på min T18, hvilket resulterede at den kørte
lidt trægt, men den holdt da i 3-4 måneder indtil jeg solgte den i
forbindelse med købt af supertelfonen T28s!

Mht. til det at de slukker forstår jeg heller ikke. Jeg har aldrig haft en
telefon der slukkede af sig selv.

--
Venlig hilsen
Ulrich Jørgensen

Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 20-06-01 21:34

"Ulrich" <ulrich@graphiq.dk> skrev:

> Mht. til det at de slukker forstår jeg heller ikke. Jeg har
> aldrig haft en telefon der slukkede af sig selv.

Tja, min første Nokia led fra ny af 'Jeg slukker sgu bare mig selv når
det passer mig' fejlen. Der er åbenbart rigtigt mange fejl på nye mobil
telefoner nu til dags, derfor valgte jeg at købe en ældre og mere gennem
testet Nokia.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Mach

Dato : 21-06-01 17:11

"DC_BATMAN" <waqas@email.dk> wrote in a message

> [...]
> osv.) ikke er særlig holdbar og at, den falder/knækker af ret hurtigt.
>
> Hvor mange derude har været udsat for dette?

Klappen på min T28s, er faldet af en enkelt gang, jeg satte den selv på
igen. Ellers synes jeg ikke, at der er noget galt med klappen.
Dog er telefonen simpelthen for langsom, men det er jo en helt anden snak,
som jo for nylig er blevet taget op

Fra : jan steen sørensen

Dato : 21-06-01 19:42

Mach skrev i meddelelsen <9gt68b$kob$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>igen. Ellers synes jeg ikke, at der er noget galt med klappen.
>Dog er telefonen simpelthen for langsom, men det er jo en helt anden snak,

Ja, og den kan tages af UDEN brug af værktøj - og selvfølgelig sættes på
igen..
De første T28s'er havde en anden klap end de efterfølgende - fik klappen
udskiftet (på 2 min) derefter har den holdt siden.
Ingen problemer

Jan
Glad og tilfreds T28s-bruger
(ja, han har også Nokia..)