Israel truer FN-styrke i Libanon
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-06 03:13

UN officials contacted the Israeli army to inform them that a
team of Chinese military engineers attached to the UN force in
Lebanon intended to repair the bridge on the Beirut to Tyre
road to enable the transport of humanitarian supplies.

According to the UN, Israeli officials said the engineers
would become a target if they attempted to repair the bridge.
http://www.guardian.co.uk/israel/Story/0%2C%2C1839442%2C00.html

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : @@

Dato : 09-08-06 11:00

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
> minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Ja kan man forvente andet fra de jødesvin i israel,jordens afskum som elsker
ar dræbe bare for ar dræbe,de er de største svin og de svin som støtter dem
er ligeså slemme

Fra : Sten Schou

Dato : 09-08-06 11:37

"@@" <bandit@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja kan man forvente andet fra de jødesvin i israel,jordens afskum som
> elsker ar dræbe bare for ar dræbe,de er de største svin og de svin som
> støtter dem er ligeså slemme

Hvilke svin støtter du, grønært?

Hilsen Sten

Fra : Jim

Dato : 09-08-06 11:45

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> "@@" <bandit@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke svin støtter du, grønært?

Tja, hvis han tager en grøn t-shirt på, så ligner han en fed og overvægtig
grønært.
Det er hjernen.... jeg mener det der skulle have været en hjerne, der er en
grønært på Bamsefar, som han kalder sig andetsteds på nettet.
Og det hjælper ham ikke at skifte e-mailadr., han er så let at spore.
Lidt research og så er han så godt som lokaliseret.

Fra : @@

Dato : 09-08-06 13:50

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og det hjælper ham ikke at skifte e-mailadr., han er så let at spore.
> Lidt research og så er han så godt som lokaliseret.

Jeg støtter ihvertfald ikke de jødesvin i israel,det er helt sikkert.

Fra : Jim

Dato : 09-08-06 13:54

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Jeg støtter ihvertfald ikke de jødesvin i israel,det er helt sikkert.

Nu er du jo som sagt lokaliseret og ikke svær at finde, bette mand..
Du har 1 uge til at melde dig selv for racistiske udtalelser, ellers gør en
af os det.
Du vælger selv.

Fra : Allan Riise

Dato : 09-08-06 13:56

Jim wrote:
> [...]
>
> Nu er du jo som sagt lokaliseret og ikke svær at finde, bette mand..
> Du har 1 uge til at melde dig selv for racistiske udtalelser, ellers

He he, når det kommer fra dig, skulle du mon så ikke kigge lidt på dig selv
først?

Og hvad vil du gøre hvis politi/anklagemyndighed intet gør?
Du har jo adresse og navn sådan forstår jeg dit skriv, så hvad vil *du*
gøre?

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 09-08-06 13:59

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og hvad vil du gøre hvis politi/anklagemyndighed intet gør?
> Du har jo adresse og navn sådan forstår jeg dit skriv, så hvad vil *du*

Beklager Allan, dit skriv kan jeg ikke læse.. Du er jo som tidligere skrevet
i mit killfilter, som skrambler din tekst.
Den er ulæselig.

Mvh.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-06 19:42

On Wed, 9 Aug 2006 14:55:43 +0200, Allan Riise skrev:

> [...]
>
> Og hvad vil du gøre hvis politi/anklagemyndighed intet gør?
> Du har jo adresse og navn sådan forstår jeg dit skriv, så hvad vil *du*

Shit ... endnu en stikker i gruppen. Det er efterhånden ved at
blive in at være stikker i Danmark. Her tænker jeg på
DR-nyheders artikel om naboer og anonymes stigende stikkeri af
hinanden til ToldSkat. At se Jim i rollen som DDR-agtigt
stikkersvin overfor holdningstilkendegivelser, havde jeg dog
ikke ventet. Hvilken utrolig dobbeltmoral ... men måske han
stikker sig selv og en masse andre herindefra ved samme
lejlighed?

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : @

Dato : 09-08-06 16:03

On Wed, 9 Aug 2006 04:13:16 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>
>According to the UN, Israeli officials said the engineers
>would become a target if they attempted to repair the bridge.

og?

hvornår er det blevet FN-observatørers opgave at blande sig til fordel
for kun den ene part?

har FN tilbudt at komme til Haifa med et reparationshold?

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : GB

Dato : 09-08-06 16:08

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> har FN tilbudt at komme til Haifa med et reparationshold?

Israel vil ikke have "humanitær hjælp" - de har sagt, at de nok selv
skal løfte opgaven.

GB

Fra : @

Dato : 09-08-06 18:37

On Wed, 09 Aug 2006 15:08:10 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in

>Israel vil ikke have "humanitær hjælp" - de har sagt, at de nok selv
>skal løfte opgaven.

Israel tager med tak mod al den hjælp de kan få både i form af penge

bl.a. til folk som er blevet invalideret at terroristernes raketter

men også i form af moralsk støtte

http://www.supportisrael.dk/

https://montage.altserver.com/~meir/donations/meir_panim_e_war.php

http://www.libi-fund.org.il/libi

http://www.reborn-by-design.com/if-project.html

Fra : GB

Dato : 09-08-06 19:04

"@" <1[at]invalid.net> wrote in news:oh6kd25ud1ev00h2a3f6fr2pgnv4aqpnq0@
4ax.com:

> Israel tager med tak mod al den hjælp de kan få både i form af penge
> bl.a. til folk som er blevet invalideret at terroristernes raketter
> men også i form af moralsk støtte

Ja, selvfølgelig. De gider bare ikke se på Jørgen Poulsens plirende
hundeøjne.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-06 19:37

On Wed, 09 Aug 2006 17:03:17 +0200, @ skrev:

> og?

Det undrer mig ikke, at lige du har svært ved at se noget
særligt ved det. Det ville nok have forholdt sig anderledes,
hvis det var Hizballah, der havde truet FN; men sådan er der
jo så meget.

> hvornår er det blevet FN-observatørers opgave at blande sig til fordel
> for kun den ene part?

Har intet med sagen at gøre; men du mener så sikkert også, at
en FN-styrke i Libanon til imødegåelse af grænseoverskridende
aktiviteter fra Hizballahs side skal samtidig med en FN-styrke
i Israel til imødegåelse af grænseoverskridende aktiviteter
fra IOFs side .... ?

> har FN tilbudt at komme til Haifa med et reparationshold?

Hvis Haifa har brug for at få noget repareret så der kan komme
nødforsyninger frem, så kan du være evigt forvisset om, at FN
hellere end gerne ville være behjælpelig - hvis altså Israel
ville tillade FN i Israel.

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : @

Dato : 09-08-06 20:01

On Wed, 9 Aug 2006 20:37:24 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Det undrer mig ikke, at lige du har svært ved at se noget
>særligt ved det.

du kunne jo bare læse videre,

>Det ville nok have forholdt sig anderledes,
>hvis det var Hizballah, der havde truet FN; men sådan er der
>jo så meget.

hvorfor skulle Hizbolah dog true nogen for at reparere en bro de skal
bruge til deres krigsførsel

>Har intet med sagen at gøre;

jo det har det sandelig

ved at reparere en bro for den ene part i konflikten tager FN parti

og i dette tilfælde for en forbryderbande

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-06 20:52

On Wed, 09 Aug 2006 21:00:50 +0200, @ skrev:

> du kunne jo bare læse videre,

Undrer mig ikke ligegyldigt hvad. Jeg kender jo dine
holdninger og totale fravær af kritik af Israel.

> hvorfor skulle Hizbolah dog true nogen for at reparere en bro de skal
> bruge til deres krigsførsel

Ligegyldigt. Det ville stadig forholde sig anderledes for dig.

Hold da op hvor du kan vrøvle.

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : @

Dato : 09-08-06 21:36

On Wed, 9 Aug 2006 21:52:10 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Undrer mig ikke ligegyldigt hvad. Jeg kender jo dine
>holdninger og totale fravær af kritik af Israel.

har jeg ikke kritiseret Israel?

så kan jeg da lige gentage

at jeg mener slet ikke Israelerne ensidigt skal gå efter Hizbollah i
Libanon, det er en fejl

de bør give gnomen i Teheran et utimatum

enten kalder han sine Hizbollah-køtere hjem eller Teheran bliver en
radioaktiv askedynge

og et ultimatum til Syrien

hvis de ikke stopper våbenleverancerne til Hizbollah-forbryderne vil
damaskus blive selvlysende i et godt stykke tid

nå det vil du ikke svare på?

>Hold da op hvor du kan vrøvle.

hvis man hjælper den ene part i en krig har man taget parti

og det er ikke vrøvl