Fotoforbud i muslimske kvarterer?
Fra : @

Dato : 07-08-06 22:35

endnu et bevis på at muhamedanere ikke vil respektere dansk lovgivning

<<<<<
http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=134
I forbindelse med besøg af en kær ven i Gjellerupparken i februar
2000, besøgte jeg den islamiske "Bazar Vest" og ville tage et par
billeder af den islamiske friskole Lykkegårdskolen. Ethvert forsøg på
at tage et foto blev imødegået af trusler, biltuden fra biler som
kørte forbi, vrede tilråb og ordene "dette er vort område", hvilket
betød at jeg måtte fortrække på trodsaf, at der var tale om et
offentligt område og på offentlig vej. Da jeg ca. 20 min. senere atter
forsøgte at tage et billede denne gang af basaren udefra med to
kvinder med tørklæder taget bagfra, mente jeg det ville være uden
problemer. men billedet mislykkedes da bilen jeg sad i, i samme nu ved
angrebet med voldsomme spark på bilen af 5-6 muslimer. For ikke at få
bilen ødelagt måtte jeg øjeblikkelig trykke speederen i bund og køre
væk fra området.
En uge sener talte jeg med en herre fra Købehavn, som ville tage et
billede af moskeen i Tomsgårdsvej udefra. I det samme kom flere mænd
løbende inde fra moskeen og krævede hans fotoapparat konfiskeret. Også
her blev sagt: "Du må ikke fotografere på vort område"(dvs. offentlig
vej). Det lykkedes, at få apparatet retur ved at true med politiet.
Ovenstående kan jeg nikke genkendende til.Jeg oplevede det samme for
nyligt i Vollsmose, lige ved siden af den lukkede politistation. Jeg
tog et enkelt billede af en muslimsk grønsagsbutik. I samme nu kom en
muslim løbende i en uniform med påskriften "vagt" og krævede mit
fotoapparat konfiskeret. "Da det er ulovligt at fotografere må jeg
konfiskere dit apparat!" Efter et større skænderi, hvor jeg langsomt
fjernede mig, fik jeg en samtale med et par danskere og blev imens
ladt i fred. Men da jeg ville gå, kom to folk løbende og forsøgte ved
at overrumple mig ved bagfra at rive apparatet fra mig med stor kraft.
Jeg bar det i en kort rem og forsøget mislykkedes. Da jeg skreg:
"Tyveri" kom vagten atter løbende og sagde, at jeg skulle aflevere mit
apparat. Jeg sagde, at jeg ville gå til politiet, hvorpå vagten
påstod: "Jeg er politiet her". Jeg sagde, at der ifølge Grundloven
ikke kunne være fotoforbud på nogen gade eller stræde og at ingen
kunne forhindre mig i at tage et billede af en forretning udefra.
Begge krævede atter mit apparat udleveret, men da jeg gik hen og
ringede på ved politiet og opdagede at stationen var ubemandet eller
tom sagde jeg til "vagten" at han skulle køre med mig ind på
hovedpolitistationen. Pludselig sagde han, at man godt nok måtte
fotografere, men det var blot til min beskyttelse, at jeg skulle
aflevere mit apparat.

Et TV-hold fik i Odense i efteråret frataget deres TVudstyr af
arabiske demonstranter. Problemet dukker hyppigere og hyppigere op. Nu
er spørgsmålet. Gælder Grundloven overalt i Danmark eller er den sat
ud af kraft nogle steder?
<<<<

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Henri Gath

Dato : 07-08-06 22:49

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> kørte forbi, vrede tilråb og ordene "dette er vort område", hvilket
> betød at jeg måtte fortrække på trodsaf, at der var tale om et

Jamen, velkomen til Danmarkistan

Fra : Kim2000

Dato : 07-08-06 22:58

> [...]
> arabiske demonstranter. Problemet dukker hyppigere og hyppigere op. Nu
> er spørgsmålet. Gælder Grundloven overalt i Danmark eller er den sat

Selvfølgelig gælder grundloven ikke i indvandreområder, lad nu være med at
være pjattet. Grundlov, demokrati og ytringsfrihed er overvurderet, se på
Iran, Somalia, Elfenbenskysten, Syrien, det er sådan verdens befolkning har
det bedst.....

mvh
Kim

Fra : eh

Dato : 08-08-06 10:40

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> være pjattet. Grundlov, demokrati og ytringsfrihed er overvurderet, se på
> Iran, Somalia, Elfenbenskysten, Syrien, det er sådan verdens befolkning

Og så kan de ikke forstå hvorfor vi foragter dem!
eh

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-06 19:20

Nej - havde det så været fordi de full-quoter indlæg på 4KB for at tilføje
10 ord, så havde man kunnet forstå det!