Israel er agressoren
Fra : Tim

Dato : 05-08-06 20:29

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3877028/

Forudsigelig løgn, men alligevel ): citat:
"Israel er aggressoren. Når den israelske aggression stopper, vil Hizbollah
holde inde med skydningen på den betingelse, at der ikke er nogen israelske
soldater på libanesisk land, sagde Mohammed Fneish."

Som om Israel bekymrer sig en skid om de snollede nytårsraketter muslimerne
har købt. (for de kan jo ikke selv opfinde dem).

I øvrigt:
citat:
"Hizbollah-militsen er villig til at indstille kamphandlingerne, når Israel
stopper angrebene mod Libanon og alle israelske soldater forlader libanesisk
territorium."

Man må gå ud fra, at det omfatter de to kidnappede gidsler?

Tim

Fra : Michael Weber

Dato : 05-08-06 23:02

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
muslimerne
> har købt. (for de kan jo ikke selv opfinde dem).

Det, du siger, giver ingen mening på så mange planer.
1. Israel har invaderet Libanon, right ?
2. Er det relevant hvem der opfinder våbnene ?
3. Israel køber deres våben af U.S.A.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article212880.ece

> [...]
libanesisk
> territorium."
>
> Man må gå ud fra, at det omfatter de to kidnappede gidsler?

Moralen er altså :
Kidnapning af 2 soldater er grund nok for en
invadering af et andet land.

Så hvis spanske E.T.A. kidnapper 2 danske soldater, giver det Danmark
en gyldig grund til at invaderer Spanien.

Tror du selv den danske regering vil følge den moral i sådan et tilfælde ?

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Tim

Dato : 06-08-06 00:03

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote in message
> [...]
> muslimerne
>
> Det, du siger, giver ingen mening på så mange planer.
> 1. Israel har invaderet Libanon, right ?

Ja.

> 2. Er det relevant hvem der opfinder våbnene ?

Blot stof til eftertanke.

> 3. Israel køber deres våben af U.S.A.
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article212880.ece

Rimelig billigt, er jeg sikker på. Det håber jeg da.

Atom-bomben har de imidlertid selv været med til at udvikle.

> Israel
> libanesisk

> Moralen er altså :
> Kidnapning af 2 soldater er grund nok for en
> invadering af et andet land.

HVIS en STAT gør det?... ja, selvfølgelig. Det kan et land naturligvis ikke
tillade. Israels borgere ville udskifte deres regering prompte, hvis den
ikke reagerede fuldstændig kompromisløst.

.... det er, naturligvis, en kraftigt skærpende omstændighed, at det netop er
den slags svinemetoder Hizbollah (Libanon) er kendte for at bruge.

Det gør det naturligvis blot endnu mere bydende, at reagere.

Det var simpelthen _dråben_!

> Så hvis spanske E.T.A. kidnapper 2 danske soldater, giver det Danmark
> en gyldig grund til at invaderer Spanien.

Nu er ETA langt (uendelig) fra at regere noget som helst i Spanien...
endsige, PÅ NOGEN SOM HELST MÅDE, at repræsentere Spanien eller spanierne
generelt.

ETA representerer endda en forsvindende lille del af den baskiske del af den
spanske befolkning.

Hizbollah, derimod, ER nærmest Libanons regering. Selv med DIN uhørte vilje
til at misfortolke og fordreje, kan de to ting umuligt sammenlignes... og
det ved du udmærket godt.

Dit, er sgu' liggåt' det ringeste eksempel jeg længe har læst.

> Tror du selv den danske regering vil følge den moral i sådan et tilfælde ?

Tænk dig om.... hvis det ikke er muligt, så læs om ETA ovenfor.

Tim

Fra : Tim

Dato : 06-08-06 12:22

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote in message
> [...]

.... snip snap snude.... og blah, blah, blah...

det essentielle er, at de ønsker ALLE israelske soldater ude af Libanon...
JEG SPØRGER DIG,l hr. humanitør... hvad med de to soldater, der blev
kidnappet... skal de også "forsvinde"???

Du er et ækelt væsen... faktisk nok mere vammel en hr Kim Larsen her fra
gruppen. Han kan undskyldes med idioti. Du er vist bare en nazi-wannabe.

Tim

Fra : @

Dato : 06-08-06 12:51

On Sun, 6 Aug 2006 00:02:06 +0200, "Michael Weber"
> [...]

>libanesisk

>Moralen er altså :
>Kidnapning af 2 soldater er grund nok for en

du glemmer at der samtidig blev sendt en byge af raketter ind i Israel
mod civile mål vel at mærke

det er sgu da at starte en krig

nu har Libanon så fået den krig de åbenbart ønsked sig

og så begynder de som sædvanlig at hyle op over de tæv de får

de kunne jo bare have ladet være med at angribe deres nabo kunne de

det er den velkendte muhamedanske taktik

først starter muhamedanere selv med at lave en helvedes ballade

når dem som balladen går ud over har fået nok og slår igen

så hyler muhamedanerne op om at det pludselig er synd for dem

og alle dennne verdens nyttige idioter som ikke kan gennemskue
muhamedanernes svindelnumre holder med dem

denne verdens muhamedanere fortjener hver eneste slag de får

de har selv i hvert eneste tilfælde været ude om det

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : @

Dato : 06-08-06 12:58

> [...]

>"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

>Moralen er altså :
>Kidnapning af 2 soldater er grund nok for en

nå nu skal trediepart pludeslig inddrages når

man selv kan høre at tonen i forsvaret for Hizbollah-forbryderne
bliver FOR skinger

HIzbollah-forbryderne som er en del af Linbanons regering kidnappede
ikke blot to soldater de dræbte andre soldater også
samtidig sendte de en byge af raketter ind i Israel vel at mærke mod
civile mål i Haifa

men forud for det har der i løbet af de sidste knap fem år været
mindst 20 større eller mindre terroranslag fra Libanon ind i Israel

hvornår er nok NOK

jeg synes Israelerne overfor Libanon har været endog meget tålmodige

Fra : Jens G

Dato : 06-08-06 08:27

On Sat, 5 Aug 2006 21:28:55 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>territorium."
>
>Man må gå ud fra, at det omfatter de to kidnappede gidsler?

Ja,- det ser ud til at de glemmer at de selv førte to israelske
soldater ind på deres territorie, og dermed udløste krigen.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : thomsen

Dato : 06-08-06 08:50

"Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja,- det ser ud til at de glemmer at de selv førte to israelske
> soldater ind på deres territorie, og dermed udløste krigen.

Den israelske hær har arresteret formanden for det palæstinensiske parlament
Abdel Aziz Duaik.

En snes militærkøretøjer omringede hans hus i Ramallah på Vestbredden. Han
tilhører det militante parti Hamas.

Den israelske hær arresterede 29. juni i snesevis af Hamas-embedsmænd,
deriblandt otte ministre. En af dem blev løsladt forleden.

Jeg ser ingen grund til at man skal pege fingre ad nogen i denne konflikt -
dog har Israel et forklaringsproblem på sin statsterrorisme.
--
Thomsen

Fra : Jens G

Dato : 06-08-06 11:47

On Sun, 6 Aug 2006 09:49:50 +0200, "thomsen" <th@invalid.com> wrote:

> [...]
>Abdel Aziz Duaik.
>
>En snes militærkøretøjer omringede hans hus i Ramallah på Vestbredden. Han

Hvad har det med paradokset at Hizbolla ikke vil have israelske
soldater på libanesisk territorium, men selv startede den nuværende
krig med Israel ved selv netop at bortføre israelske soldater til
libanesisk territorium?

At Hamas politikere bliver arresteret har nok noget med at gøre at de
tilhører en terroristorganisation som intet gør ved at Hamas, og andre
torrororganisationer blandt palæstinenserne, fortsætter med deres
terror fra palæstinensisk territorium.

Fra : Carl

Dato : 06-08-06 12:02

"thomsen" <th@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
konflikt -
> dog har Israel et forklaringsproblem på sin statsterrorisme.
Nu var det Hamas som bortførte en Israelsk soldat og derfor er det kun
rimeligt at deres ledere bliver arresteret.
Soldaten er stadig ikke frigivet

Carl

Fra : Tim

Dato : 06-08-06 12:37

"thomsen" <th@invalid.com> wrote in message

> "Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Den israelske hær har arresteret formanden for det palæstinensiske
> parlament Abdel Aziz Duaik.

øh... ja, men det er slet ikke det @ snakker om.... han snakker om to
gidsler.

> En snes militærkøretøjer omringede hans hus i Ramallah på Vestbredden. Han
> tilhører det militante parti Hamas.

Du snakker da, vel for helvede ikke udenom igen, allerede... han snakker om
gidsler, du snakker (om......)... ok du snakker bare....

> Den israelske hær arresterede 29. juni i snesevis af Hamas-embedsmænd,
> deriblandt otte ministre. En af dem blev løsladt forleden.

..... øh, ja? OG???

> Jeg ser ingen grund til at man skal pege fingre ad nogen i denne
> konflikt -

Naturligvis skal man pege fingre... der er i DEN GRAD gerund til at pege
fingre af idioter og islamist-kvæg som dig. I er simpelthen terrorist
foder.... I gør ikke andet end at fucking undergrave vores samfund.!

Dit næste svar ville have været: "hvad fanden har Israel med muslimerne i
Danmark at gøre?".

Du er selvudnævnt medlem af den hjernedøde klub, der (som symptom) hader
Israel (gad egentlig vide hvorfor), og samtidig støtter ALLE DE SVAGE...
ALTID STØTTE DE SVAGE .. hold KÆFT, hvor er I en flok naive fæhoveder... men
ikke nok med det... I røvrender kraftedeme os alle sammen I dumme svin.

Magen til faktaresistens skal man sgu' lede længe efter....... nåhja... også
så DOG!!!!!!!!!!!!! :

Citat fra Kim Larsen her fra gruppen (lige op ad jeres boldgade)

"Sten Schou"
> Du skulle have set den udsendelse fra DR, som hed "Dommedag aflyst", den
> blev sendt sidste eferår, tror jeg det var. Her var en god del
> videnskabsmænd, som skød alle dommedagsprofetierne i sænk.

Den så jeg godt og jeg afviser deres påstande blankt. Kan det udtrykkes mere
klart ?
"

Det kan simpelthen ikke udtrykkes mere klart. I bruger _KUN_ (og det vqr
meget flinkt af mig) information, der passer i JERES kram!

Går ud og ørler over dobbeltmoralske Kim og dig.

God damned en flok hjernedøde indoktrinerede tågehoveder!

Tim

Fra : @

Dato : 06-08-06 13:27

> [...]

>"Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

>Den israelske hær har arresteret formanden for det palæstinensiske parlament

og hvad så?

manden er medlem af en terrorgruppe som rekruterer instruerer og
afsender bombemænd m/k ind i Israel med det formål at dræbe så mange
civile som muligt helst skolebørn

>En snes militærkøretøjer omringede hans hus i Ramallah på Vestbredden. Han
>tilhører det militante parti Hamas.
>
>Den israelske hær arresterede 29. juni i snesevis af Hamas-embedsmænd,
>deriblandt otte ministre.

og hvad så?

de er medlemmer af en terrorgruppe som rekruterer instruerer og
> [...]

>Jeg ser ingen grund til at man skal pege fingre ad nogen i denne konflikt -
>dog har Israel et forklaringsproblem på sin statsterrorisme.

hvilken statsterrorisme?

er det nu pludselig blevet terrorisme at forsvare sig mod folk som
bomber busser skoler og cafe'er?

hvad har muhamedanerne nogensinde tilbudt for at få gang i en
fredsproces?

hvornår har muhamedanerne nogensinde strakt hånden frem til forsoning?

indtil videre er det eneste muhamedanerne har gjort været at angribe
Israel igen og igen