Svineri i Ørstedsparken
Fra : Jesper

Dato : 03-08-06 18:50

Forældrer mødes hver morgen af noget forfærdeligt svineri: Afføring og
brugte kondomer på legepladsen i Ørstedsparken. Et af de helt sikre
steder at finde dén slags er i legehusene. Lige ved siden af legepladsen
ligger der nogle offentlige toiletter der er kendt som mødested iflg TV2
Lorry.

Det lader stadigvæk til at visse medlemmer af en bestemt seksuel
minoritet ikke kan finder opføre sig ordentligt på offentligt område.

--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-08-06 19:02

> [...]
>
> Det lader stadigvæk til at visse medlemmer af en bestemt seksuel
> minoritet ikke kan finder opføre sig ordentligt på offentligt område.

At man efterlader kondomer, kan jeg forstå (men jeg billiger det ikke),
men ligefrem afføring??? HVORFOR???

Iøvrigt mener jeg at homo'erne burde foretage deres seksuelle eskapader
hjemme i deres seng. Eller på køkkenbordet eller hvor fanden de nu har
lyst til det, bare det er indenfor hjellets fire vægge.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-06 19:25

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> [...]
> har
> lyst til det, bare det er indenfor hjellets fire vægge.

Slap af. Ingen er blevet syg af afføring på afveje siden
polioepidemien i 1952

Det nok vanlig TV-løgn at der er fundet mere end et rent kondom og een
kanyle. Who cares?

Tror man på TV er man dum.

PErlsøs holden mig ude er IKKE KLOG og baseret på barnlig
autoritetstro overfor rygter a la TVs

Fra : Jens G

Dato : 03-08-06 21:04

On Thu, 3 Aug 2006 20:01:46 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn
Perlsø) wrote:

>At man efterlader kondomer, kan jeg forstå (men jeg billiger det ikke),
>men ligefrem afføring??? HVORFOR???

Det har noget at gøre med det der også er i den åbning bøsserne har
samleje i.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : GB

Dato : 03-08-06 21:24

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

Nå, nu har du fundet noget nyt at forarges over, - øh - Frøken Ørsted?

GB

Fra : JensenDenmark

Dato : 04-08-06 05:54

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> At man efterlader kondomer, kan jeg forstå (men jeg billiger det ikke),
> men ligefrem afføring??? HVORFOR???

Det skyldes at man er begyndt at lave haler til hestelege, som ikke stopper
dette hul. Da "hesten" i sådanne lege er naturlig forhindret i at samle
afføringen op, så påhviler det føreren af sulkeyen at samle afføring op på
linie med en hundeejers forpligtelser.

> Iøvrigt mener jeg at homo'erne burde foretage deres seksuelle eskapader
> hjemme i deres seng. Eller på køkkenbordet eller hvor fanden de nu har
> lyst til det, bare det er indenfor hjellets fire vægge.

Helt enigt. Forplantningsprocessen er ikke en tilskuersport for mindreårige.
Det er derfor at forældre lukker døren til soveværelset. Det hører ikke
hjemme i det offentlige rum. Hvis folk vil hygge sig på denne måde i den fri
natur, så må de gå sammen og købe en grund et sted, hvor der er hegn
omkring, så der ikke kommer tilfældige tilskuere forbi.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-08-06 19:23

Jesper skrev:
> [...]
>
> Det lader stadigvæk til at visse medlemmer af en bestemt seksuel
> minoritet ikke kan finder opføre sig ordentligt på offentligt område.

Det er ikke det eneste sted i landet, der er den slags problemer: Man
har længe her i regionen (ifølge TV2-Lorry) haft problemer med at
rastepladser vist ganske åbenlyst bruges som seksuelt mødested for
homoseksuelle, ligesom det vist endda er blevet populært for
homoseksuelle at dyrke offentlig sex på visse strande.

Jeg vil nødigt lyde snerpet, men det er altså nu engang ret grotesk, at
visse homoseksuelle - i et land, hvor vi da heldigvis ellers efterhånden
har gjort homoseksuelle så vidt muligt ligestillede med heteroseksuelle
og hvor flertallet af heteroseksuelle synes endog yderst tolerante -
åbenbart ALLIGEVEL har eet eller andet bizart barnligt behov for at
provokere med en adfærd, der fuldstændigt klart ville blive opfattet som
undødogt anstødelig, hvis det var heteroseksuelle det drejede sig om.

Af samme årsag må jeg engang imellem tage mig i at spørge mig selv, om
visse grupper homoseksuelle mon simpelt hen snarere tænder på
narcissitisk at udstille ikke blot deres udmærkede seksualitet, men
dertil også ligefrem selve kønsakten, når der synes at være dette rent
ud sagt belastende barnlige behov for "territioralmarkeringer"?

Her gik jeg ellers lige og troede at hele ideen var at vi alle sammen
skulle kunne være her, men sådan noget som netop Ørstedsparken synes jo
desværre mere eller mindre at være blevet gjort til "hævdet
bøsseterritorie" på en måde, så det efterhånden ikke er til for andre at
benytte sig af denne ellers udmærkede park og kan dèt egentlig være rigtigt?

Eller er tolerancen simpelthen bare kørt for langt, fordi det
tilsynelade direkte sidestilles med "homofobi" at man altså bare synes
at folk generelt burde udvise en blot nogenlunde almindeligt anstændig
blufærdighed og leje sig et værelse, hvis de pinedød har behov for at
dyrke sex, i stedet for at gøre det alle mulige offentlige steder?

Selvfølgelig er der da også heteroseksuelle, der på denne årstid
"knækker anemoner med nakken" (altså spontant dyrker sex i fri natur på
uforstyrrede steder), men med de homoseksuelle synes det vist ligefrem
at være en mere eller mere organiseret trend og helt uden den fjerneste
hensyntagen til andre medborgere, som altså åbenbart pinedød SKAL have
smækket deres kønsliv i hovedet?

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-08-06 19:42

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
> at være en mere eller mere organiseret trend og helt uden den fjerneste
> hensyntagen til andre medborgere, som altså åbenbart pinedød SKAL have

Som altid et velskrevet indlæg, Anders.

En ting jeg også har tænkt på:

Vi har set åh så mange homo-parader rundet omkring i verden, men hvornår
har vi nogensinde set en hetero-parade? Eller ville det blive opfattet
som diskrimination imod bøsser, og homofobt??

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-08-06 20:21

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Som altid et velskrevet indlæg, Anders.

Takker!

> [...]
> har vi nogensinde set en hetero-parade? Eller ville det blive opfattet
> som diskrimination imod bøsser, og homofobt??

Mnjah, oprindeligt er den berømte berlinske "Love Parade" vist nok i
hvert fald delvist opstået som homo-parade, men dèr er da i det mindste
"fri og åben deltagelse" for alle uanset seksuel orientering: Dèt kunne
da for så vidt være et fornemt forbillede for København, så man kunne få
sig en ordentlig kollektiv gadefest, der ikke på samme halv-uheldige
måde som disse manifest homoseksuelle "Mermaid Pride"-parader synes at
tendere til noget nær "omvendt diskrimination"...

Problemet er jo, at man altså ligesom ikke rigtig som heteroseksuel
føler sig inddraget, men derimod snarere føler sig holdt ude og
efterladt som passiv tilskuer på sidelinjen: Man ville jo desværre
risikere groteske "hej mor!"-scenarier, når der er medier på og hurtigt
få åndssvage forklaringsproblemer blandt venner og bekendte, hvis man
som heteroseksuel blev set som deltager, også selv om det da klart kunne
være fedt at få mulighed for at markere sin principelle politiske støtte
til homoseksuelles sækulære rettigheder (især efter de muslimske angreb
på denne parade) OG så i øvrigt deltage i denne "gadefest".

(Der BURDE - uden at man måske ligefrem skal efterligne de mænd, der i
sin tid i 60'erne gik til fredsdemonstrationer udelukkende for at score
damer - for Fa'en da også være masser af disse såkaldte "fag-hags" i
farvandet? )

Anders Peter Johnsen

Fra : Tony

Dato : 03-08-06 20:34

> [...]
> har vi nogensinde set en hetero-parade? Eller ville det blive opfattet
> som diskrimination imod bøsser, og homofobt??

Hetero-parade ser vi da hver gang der er homo-parade.

Da kommer de da rendende i røven på alle bøsserne....sten og
flaskekastende....råbende og skrigende, som vilde flokdyr.
Vorherre bevares en mentalitet

Tony

Fra : Kim2000

Dato : 03-08-06 21:03

> [...]
> har vi nogensinde set en hetero-parade? Eller ville det blive opfattet
> som diskrimination imod bøsser, og homofobt??

Det er vel sådan set bare alt andet end gayparader.

Jeg undrede mig helt vildt over fx "Gay OL", well så vidt jeg ved må
homoseksuelle altså gerne deltage i OL. Homoseksuelle burde forstå at det
altså ikke er en kvalitet i sig selv at dyrke sex med sit eget køn. Faktisk
er det for de fleste normalt tænkende mennesker ret så ligegyldigt. Peter
kan fx være fuldstændig ligeglad med om jeg ligger med en Christian eller en
Christina. Uanset hvem, så er jeg ret sikker på han ville bede mig smutte
hvis vi gjorde det i hans forhave.

Hvis man endelig vil dyrke sex i det fri (uanset som det så er med mænd
eller kvinder), så burde det nok være muligt at dels kunne rydde op efter
sig og dels finde andre steder end lige præcis legepladser og parker.

mvh
Kim

Fra : GB

Dato : 03-08-06 21:34

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> har vi nogensinde set en hetero-parade? Eller ville det blive opfattet
> som diskrimination imod bøsser, og homofobt??

Det ville blive opfattet som hetero-sexisme.

Det har den sort- og hætteklædte autonome vesnstre-fascist-fløj gjort os
opmærksomme på ved en demo på Christianshavn (hvor ellers?), hvor en af de
andre paroler var "Død over Danmark" - og dette var vel at mærke INDEN
Iraq-konflikten.

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-06 08:34

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:44d23eff$0$84035> Selvfølgelig er der da også
> [...]
> den fjerneste hensyntagen til andre medborgere, som altså åbenbart
> pinedød SKAL have smækket deres kønsliv i hovedet?

Skal man ikke have bøssefobi for at tro på mediernes rygter om at
bøsser har lavet den smule ufarligt svineri - som en forælder kunne
fjerne på fem minutter, hvis det var reelt problem?

Fra : Tony

Dato : 03-08-06 20:17

> [...]
>
> Det lader stadigvæk til at visse medlemmer af en bestemt seksuel
> minoritet ikke kan finder opføre sig ordentligt på offentligt område.

Er det ikke et område som hører under Klavs Bondams domæne ?

Tony