Danserobotten Bondams sociale arv gør ham ~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-06 09:31

Danserobotten Bondams sociale arv gør ham censurist

"Alles undertrykkelse af alle" betyder at vi alle er egosvage fra
barnsben og adlyder vor pamperchef, så vi opnår en vis accept.

Klaus Bondam har indrømmet, at hans danse-TV var skabt af at han er
lille og tyk, og her var en niche, hvor han kunne opnå accept.

Både han og Mikkel Warming er som borgmestre ikke enevældige
resort-hirdmænd under Ritt, men er som lus mellem mange negle,
rådhusets embedsmænd og vælgere m.m.

At Bondams pampere truer med dagbøder, hvis ikke censurkrav efterleves
vedr mit tag, er næppe radikal politik, men har rod i lang tradition
om at "rådhuset har altid ret" og har kommunen malet sig ind i et
hjørne med usaglige forbud, så kan den ikke tåle at tabe ansigt, for
der er bestikkelsesmillioner i at boligtilladelser kun gives, når man
bøjer nakken overfor kommunen. Fx opnår at ansøgning går igennem, via
penge under bordet eller karrierefordele til embedsmandens uduelige
søn.

Imidlertid er Bondams afdeling nu tvangsbødetruende med det formål at
hindre min beskyttelse mod autonomstenkast og fri ytring af meninger
på kunstnerisk, farverig vis.

I TV-zulu har Bondam med talent været IMPROVISERENDE, ligesom min
tagkunst er det.

Han bør som kunstner sætte sig ud over embedsvælde og se på
overordnede frihedsprincipper, jvf profettegningdebatten.

R-borgmesterens sociale arv ved jeg intet om, men at min brors søn,
EL-borgmester Mikkel er acceptsøgende slave af sine embedsmænd, har
rod i min mors klumphånd, der fik hende til at bruge sin store
intelligens på at spille min storebror og mig ud mod hinanden , idet
vi kappede om vor mors accept - altså klassisk søskende jalousi.

Når min bror overgik mig som "rask dreng" og spejderfører, hævnede jeg
mig ved at overgå ham som dydsmønster-bogorm i skolen m.m..

Når han blev kristenhumanist, blev jeg machiavellisk idealist. Og
ulandsarbejder og glistrupist og medieprovokatør.

Mikkel pæsedes til politisk korrekt politisk karriere så han kunne få
sin fars accept, idet jeg her overgåedes af ægte valg-succes. Som
opnåes ved at adlyde embedsmænd, jvf "Javel, hr. Minister."