Seneste nyheder: USA repatrierer alle musl~
Fra : GB

Dato : 01-08-06 23:47

Haha, got you there.

GB

Fra : Tim

Dato : 02-08-06 01:20

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
news:Xns98137EDD1CAYouremail@130.227.3.84...

> Haha, got you there.

LOL... not )

Tim

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-08-06 02:19

Tim skrev:
> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> news:Xns98137EDD1CAYouremail@130.227.3.84...
>> Haha, got you there.
>>

> LOL... not )
>
> Tim

Som den hylemorsomme fiktive nyhedsreporter "Ty Paddington" fra

http://zipperfish.net/toons-categories/shobiz-newsy-news.php

vel ville have kunnet formulere det med sin genialt anlagte
"tøze-læzpende"-impersonator-stemme:

"Oh, my! You're juzt zuch a teeeaze!"

Vi taler jo i øvrigt her om een og samme mand bag denne GE-NI-A-LE
hjemmeside, som andetsteds derpå lægger stemme til den lille violette
dæmon "Reginold" i een af de absolut skarpeste satiriske
muhamedaner-revsninger, jeg personligt mener nogensinde at have bevidnet:

http://zipperfish.net/free/yaafm12.php

Fuldskærmsudgaven: http://zipperfish.net/free/yaafm12.swf

Selv med Salman Rushdies "De sataniske vers" og Jyllands-Postens ellers
Verdensberømte og patriotisk prisværdige Muhammed-karrikaturtegninger
lagt i direkte forlængelse af hinanden, så er dèt her altså IMHO stadig
lige i et par omgangshøjder over: Okay, man må så absolut gi' hhv. Ayaan
Hirsi Ali og den nu forhåbentligt salige martyr (altså ifølge
undertegnedes måske lidt mærkelige, kristen-religiøse betragtning,
bevares!) Theo van Gogh den absolutte førsteplads, når det kommer til
decideret SERIØS kritik.

Men det dog er immervæk en ganske flot førsteplads indenfor "KOMISK
SATIRE OVER ISLAM", vi her snakker om.

Det bedste ved den er dog IMHO nok dens egentligt sekundære, direkte
angreb på ikke blot den amerikanske regerings tydelige mangel på
umiddelbar, principiel positiv stillingtagen, men dertil især de grelt
feje og åbenlyst ytringsfriheds-selvkastrerende dhimmi-pressefolk i USA...

Efter længe at have fulgt den konservative amrikaner Michelle Malkins
udmærkede blog på:

http://michellemalkin.com/

med en del ganske velberettigede kritiske artikler om New York Times og
herunder deres tydelige landsforrædderiske dagsorden, kan man vist
efterhånden kun istemme "Reginold"s udråb:

"Oh, you New York PANSIES! Afraid of another attack, are we?"

Sådan en gang skide slapsvanse...

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-08-06 02:17

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> Haha, got you there.
>
> --
> Med venlig hilsen
> GB

ØØØV. :P

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : duebasse864@yahoo.dk

Dato : 02-08-06 10:53

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> efterhånden kun istemme "Reginold"s udråb:
>
> "Oh, you New York PANSIES! Afraid of another attack, are we?"

Hvad betyder "Repatrierer" ?

http://www.webspawner.com/users/nudunu/index.html

Fra : Sten Schou

Dato : 02-08-06 15:02