Tak TV2
Fra : Malene P

Dato : 01-08-06 18:34

For en gangs skyld så vi nu et indslag om, hvordan Hizbollah-terroristerne
ødelægger og myrder i Israel. Det var ikke rart at se -men trods alt en oase
i ørkenen af evindelige og ensidige indslag om israelernes bombardementer i
Libanon. Hvor befolkningen nu flæber i stedet for som sædvanligt at danse i
gaderne, når det er uskyldige tilfældige israelske skolebørn, der bliver
myrdet.

Malene P

Fra : @@

Dato : 01-08-06 18:48

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gaderne, når det er uskyldige tilfældige israelske skolebørn, der bliver

Ja det er bare synd de ikke får dræbt flere af de jødesvin i israel
deter verdens afskum de jødesvin i israel

Fra : Mendoza

Dato : 01-08-06 18:54

@@ wrote:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja det er bare synd de ikke får dræbt flere af de jødesvin i israel
> deter verdens afskum de jødesvin i israel

Goebbels?

Fra : Jim

Dato : 01-08-06 21:53

"@@" <bangkok@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja det er bare synd de ikke får dræbt flere af de jødesvin i israel
> deter verdens afskum de jødesvin i israel

Har nogen i Næstved nappet din thaitøs, siden du er så knotten?

Fra :    ab©

Dato : 01-08-06 19:02

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> For en gangs skyld så vi nu ....

Du har da virkelig et selektivt syn på tingenes tilstand. Og du ser
selvfølgelig også, at ca. 700.000,- israelere nu er flygtet, byer er lagt i
ruiner o.s.v.

Udsendelsen viste klart, at israelerne virkeligt har et syn på deres naboer,
der mest af alt minder om det danske "præstestyre" fra DF. I mangel af bedre
er det da klart, at der affyres alt, hvad der kan fremskaffes af
"nytårs-raketter" m.v. - desværre vil det nok vise sig, at de folk i
området, der nu så grundig får fjernet deres livsgrundlag efterfølgende
bliver mere end nemme at overtale til at blive selvmordsbombere - hvad har
de at leve for ?

Der er da nok heller ikke mange, der tror på, at israelernes "alibi" for
angrebet på Libanon - de bortførte uskyldigheder fra den israelske hær -
virkelig har noget på sig.

ab©

--
- (-c:)

Fra : @

Dato : 01-08-06 19:37

On Tue, 1 Aug 2006 20:01:31 +0200, "   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
wrote:

>Der er da nok heller ikke mange, der tror på, at israelernes "alibi" for
>angrebet på Libanon - de bortførte uskyldigheder fra den israelske hær -
>virkelig har noget på sig.

Hizbollah har da selv sagt a de har taget to soldater som gidsler og
dræbt andre

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Malene P

Dato : 01-08-06 19:59

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Hizbollah har da selv sagt a de har taget to soldater som gidsler og
> dræbt andre

Det er der nogen her i gruppen, der totalt ignorerer i forsvaret for deres
terrorvenner.

Malene P

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 23:03

On Tue, 1 Aug 2006 19:34:20 +0200, Malene P skrev:

> [...]
> gaderne, når det er uskyldige tilfældige israelske skolebørn, der bliver

Du kommer lige med noget dokumentation for, at libanesere
danser i gaderne når det er "uskyldige tilfældige israelske
skolebørn, der bliver myrdet".

Indtil da er jeg tilbøjelig til at tro, din fantasi spiller
dig et puds.

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-08-06 01:02

Henrik Svendsen skrev:

> Du kommer lige med noget dokumentation for, at libanesere
> danser i gaderne når det er "uskyldige tilfældige israelske
> skolebørn, der bliver myrdet".

Nej, er du da gal, mand!

"Danser"?

Den slags må de jo slet ikke!

De går da såmænd bare og småheiler lidt til højre og venstre med
kvindfolket klædt ud som selvmordsbombere og drengebørnene som små
Jihad-krigere, akkurat ligesom du vist foretrækker det?

Anders Peter Johnsen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-08-06 01:58

On Wed, 02 Aug 2006 02:01:38 +0200, Anders Peter Johnsen
skrev:

> [...]
>
> De går da såmænd bare og småheiler lidt til højre og venstre med
> kvindfolket klædt ud som selvmordsbombere og drengebørnene som små

Så kom med lidt dokumentation for det.

> akkurat ligesom du vist foretrækker det?

Er du fuld eller bare idiot i al almindelighed?

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush