/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Israel: Måske ikke vor bombe
Fra : John


Dato : 30-07-06 19:33

TV2:

"En israelsk officer erkender, at Qana i Libanon blev bombet af
militæret, men er ikke sikker på, det var en israelsk bombe, der
dræbte 50 civile."
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4581067.html

Jyllands-Posten og Berlingske Tidene bringer også nyheden, mens
DR (naturligvis) og Politiken undlader den.

Mvh John


 
 
Jesper (30-07-2006)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 30-07-06 20:43

John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> TV2:
>
> "En israelsk officer erkender, at Qana i Libanon blev bombet af
> militæret, men er ikke sikker på, det var en israelsk bombe, der
> dræbte 50 civile."
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4581067.html
>
> Jyllands-Posten og Berlingske Tidene bringer også nyheden, mens
> DR (naturligvis) og Politiken undlader den.
>
> Mvh John

Ja, de er skigende morsomme de zionister. Enhver der har set reportagen
i DR fra Qana kan se at zionisterne har jævnet byen med jorden!
--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can
negate the use of terror as a means of battle."
(He Khazit, Lehi underground newspaper, 1943)

@ (30-07-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 30-07-06 20:57

On Sun, 30 Jul 2006 21:43:10 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>John <nogen@pladderballe.ok> wrote:
>
>> TV2:
>>
>> "En israelsk officer erkender, at Qana i Libanon blev bombet af
>> militæret, men er ikke sikker på, det var en israelsk bombe, der
>> dræbte 50 civile."
>> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4581067.html
>>
>> Jyllands-Posten og Berlingske Tidene bringer også nyheden, mens
>> DR (naturligvis) og Politiken undlader den.
>>
>> Mvh John
>
>Ja, de er skigende morsomme de zionister. Enhver der har set reportagen
>i DR fra Qana kan se at zionisterne har jævnet byen med jorden!

hvordan kan _du_ se det?

hvordan kan _du_ så sikkert sige at det ikke er nogle af Hizbollahs
egne sprægstoffer der er sprængt?

hvorfra kan du vide at Libanon/Hizbollah ikke "genbruger" lig for at
puste dødstallet kunstigt i vejret

hvordan kan beboerne i Qana være dumme nok til at blive i en by
hvorfra der er blevet affyret mere end 150 raketter, når de ved at
israelerne p et eller andet tidspunkt vil gengælde ilden?

gad vide om Hizbollah har "overtalt" indbyggerne til at blive?



--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

John (30-07-2006)
Kommentar
Fra : John


Dato : 30-07-06 21:46

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> gad vide om Hizbollah har "overtalt" indbyggerne til at blive?

Muslimer, ikke mindst Hizbollah, er mega-dygtige til propaganda,
og bruger _alle_ midler. Alle! Intet vil kunne overraske mig,
absolut intet. Der var vist også en lille episode i Bosnien, hvor
muslimer fortsætligt bombardere deres egne. Fjernsynet var på
forhånd inviteret...

Mvh John


Ukendt (31-07-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-07-06 08:26

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
news:44cd1a71$0$13990$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
>
>> gad vide om Hizbollah har "overtalt" indbyggerne til at blive?
>
> Muslimer, ikke mindst Hizbollah, er mega-dygtige til propaganda, og bruger
> _alle_ midler. Alle! Intet vil kunne overraske mig, absolut intet. Der var
> vist også en lille episode i Bosnien, hvor muslimer fortsætligt bombardere
> deres egne. Fjernsynet var på forhånd inviteret...

Og Israel har slet ikke en velsmurt propagandamaskine med masser af løgn
indbygget i ? Hold kæft hvor er I naive og tendentiøse.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Jesper (30-07-2006)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 30-07-06 21:39

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> On Sun, 30 Jul 2006 21:43:10 +0200, spambuster@users.toughguy.net
> (Jesper) wrote:
>
> >John <nogen@pladderballe.ok> wrote:
> >
> >> TV2:
> >>
> >> "En israelsk officer erkender, at Qana i Libanon blev bombet af
> >> militæret, men er ikke sikker på, det var en israelsk bombe, der
> >> dræbte 50 civile."
> >> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4581067.html
> >>
> >> Jyllands-Posten og Berlingske Tidene bringer også nyheden, mens
> >> DR (naturligvis) og Politiken undlader den.
> >>
> >> Mvh John
> >
> >Ja, de er skigende morsomme de zionister. Enhver der har set reportagen
> >i DR fra Qana kan se at zionisterne har jævnet byen med jorden!
>
> hvordan kan _du_ se det?
>
> hvordan kan _du_ så sikkert sige at det ikke er nogle af Hizbollahs
> egne sprægstoffer der er sprængt?
>
> hvorfra kan du vide at Libanon/Hizbollah ikke "genbruger" lig for at
> puste dødstallet kunstigt i vejret
>
> hvordan kan beboerne i Qana være dumme nok til at blive i en by
> hvorfra der er blevet affyret mere end 150 raketter, når de ved at
> israelerne p et eller andet tidspunkt vil gengælde ilden?
>
> gad vide om Hizbollah har "overtalt" indbyggerne til at blive?

Kære @;
Der var journalister i byen få timer efter angrebet, de så hvordan
ligene ud af ruinerne, man så hvor ødelagt byen var i nyhedsreportagen,
DRs rapporter kunne fortælle at Qana var blevet jævnet med jorden.

Beboerne i Qana er fattige mennesker der ingen midler har til at forlade
byen, de har ingen bil, ingen benzin og zionisterne har effektivt sørget
for at smadre broer og landeveje og med de fortsatte luftangreb gør det
til en yderst risikabel affære at bevæge sig ud på landevejen.
Iøvrigt har de kun deres huse og få ejendele. Uden dem har de ingenting.

Der er intet der tyder på at beboerne er blevet tvunget til at blive i
byen. Der var iøvrigt ingen Hizbolahkrigere blandt de dræbte i byen, kun
ubevæbnede civile, flertallet af de over 60 dræbte var børn.
--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can
negate the use of terror as a means of battle."
(He Khazit, Lehi underground newspaper, 1943)

@ (31-07-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 31-07-06 14:14

On Sun, 30 Jul 2006 22:39:16 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote:
>
>> On Sun, 30 Jul 2006 21:43:10 +0200, spambuster@users.toughguy.net
>> (Jesper) wrote:
>>
>> >John <nogen@pladderballe.ok> wrote:
>> >
>> >> TV2:
>> >>
>> >> "En israelsk officer erkender, at Qana i Libanon blev bombet af
>> >> militæret, men er ikke sikker på, det var en israelsk bombe, der
>> >> dræbte 50 civile."
>> >> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4581067.html
>> >>
>> >> Jyllands-Posten og Berlingske Tidene bringer også nyheden, mens
>> >> DR (naturligvis) og Politiken undlader den.
>> >>
>> >> Mvh John
>> >
>> >Ja, de er skigende morsomme de zionister. Enhver der har set reportagen
>> >i DR fra Qana kan se at zionisterne har jævnet byen med jorden!
>>
>> hvordan kan _du_ se det?
>>
>> hvordan kan _du_ så sikkert sige at det ikke er nogle af Hizbollahs
>> egne sprægstoffer der er sprængt?
>>
>> hvorfra kan du vide at Libanon/Hizbollah ikke "genbruger" lig for at
>> puste dødstallet kunstigt i vejret
>>
>> hvordan kan beboerne i Qana være dumme nok til at blive i en by
>> hvorfra der er blevet affyret mere end 150 raketter, når de ved at
>> israelerne p et eller andet tidspunkt vil gengælde ilden?
>>
>> gad vide om Hizbollah har "overtalt" indbyggerne til at blive?
>
>Kære @;
>Der var journalister i byen få timer efter angrebet, de så hvordan
>ligene ud af ruinerne,

og?

de kan være blevet anbragt



>man så hvor ødelagt byen var i nyhedsreportagen,

nej det gjorde man ikke, man filmede nemlig ikke de huse som ikke var
ramt

>DRs rapporter kunne fortælle at Qana var blevet jævnet med jorden.

og det tror du på? !!!!!!!


>Beboerne i Qana er fattige mennesker der ingen midler har til at forlade
>byen,

vrøvl

tror du libanesere er dummere end dig og mig

de vidste at israelerne ville angribe

om man så må gå med det man kan bære på ryggen så forsøger man at rede
livet




>flertallet af de over 60 dræbte var børn.

libaneserne har haft mange dage til at komme væk i

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

Jesper (31-07-2006)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 31-07-06 15:00

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> >
> >Kære @;
> >Der var journalister i byen få timer efter angrebet, de så hvordan
> >ligene ud af ruinerne,
>
> og?
>
> de kan være blevet anbragt

I ruiner med flere ton sten over. Og hvor kommer ligene fra?
Kirkegården?
Måske skulle du overveje en karriere som komiker.
>
>
>
> >man så hvor ødelagt byen var i nyhedsreportagen,
>
> nej det gjorde man ikke, man filmede nemlig ikke de huse som ikke var
> ramt

Som var hvor mange?
>
> >DRs rapporter kunne fortælle at Qana var blevet jævnet med jorden.
>
> og det tror du på? !!!!!!!

Tror du DR rapporteren lyver?
>
>
> >Beboerne i Qana er fattige mennesker der ingen midler har til at forlade
> >byen,
>
> vrøvl
>
> tror du libanesere er dummere end dig og mig
>
> de vidste at israelerne ville angribe
>
> om man så må gå med det man kan bære på ryggen så forsøger man at rede
> livet

Og hvad skal gamle og dårligt gående gøre? Og når vejene heller ikke er
sikre, hvad så?
>
>
>
>
> >flertallet af de over 60 dræbte var børn.
>
> libaneserne har haft mange dage til at komme væk i

Og du er et vrøvlehoved.
--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can
negate the use of terror as a means of battle."
(He Khazit, Lehi underground newspaper, 1943)

thomsen (31-07-2006)
Kommentar
Fra : thomsen


Dato : 31-07-06 17:30


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1hjcjsi.oktep41t8xjp0N%spambuster@users.toughguy.net...
>>
>> libaneserne har haft mange dage til at komme væk i
>
> Og du er et vrøvlehoved.

Jeg synes man skal stramme den til at sige at han er mere vrøvl end hovede.
--
Thomsen



@ (31-07-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 31-07-06 18:33

On Mon, 31 Jul 2006 15:59:52 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote:
>
>> >
>> >Kære @;
>> >Der var journalister i byen få timer efter angrebet, de så hvordan
>> >ligene ud af ruinerne,
>>
>> og?
>>
>> de kan være blevet anbragt
>
>I ruiner med flere ton sten over.

Hizbollah anbringer ligene og sprænger derpå bygningen i luften



>Og hvor kommer ligene fra?

lig fra andre steder kan genbruges


>>
>> >man så hvor ødelagt byen var i nyhedsreportagen,
>>
>> nej det gjorde man ikke, man filmede nemlig ikke de huse som ikke var
>> ramt
>
>Som var hvor mange?

nej du ved det heller ikke, du ved heller ikke hvor mange huse som var
ubeskadigede


men når det nu var israelerne skulle du absolut postulere at byen var
ødelagt

>>
>> >DRs rapporter kunne fortælle at Qana var blevet jævnet med jorden.
>>
>> og det tror du på? !!!!!!!
>
>Tror du DR rapporteren lyver?

det plejer de

stoler du på journalister?

som rapporterer fra kirgssoner?

>> >Beboerne i Qana er fattige mennesker der ingen midler har til at forlade
>> >byen,
>>
>> vrøvl
>>
>> tror du libanesere er dummere end dig og mig
>>
>> de vidste at israelerne ville angribe
>>
>> om man så må gå med det man kan bære på ryggen så forsøger man at rede
>> livet
>
>Og hvad skal gamle og dårligt gående gøre?

dem skulle deres familier have bragt i sikerhed for dage siden

synes du slet ikke der er det mindste skummelt ved at man lader gamle
og handicappede tilbage i en by hvorfra man ved Hizbollah bruger til
krigsførsel?

synes du ikke det er meget mærkeligt at der først rapporteres om
dræbte 7 timer efter israelerne ramte bygningen?

synes du ikke det er meget mærkeligt at bygningen først kollapser 7
timer efter at være blevet ramt?

synes du ikke det er meget mærkeligt at folk bliver inde i en bygning
der er så beskadiget at den er i fare for at styrte sammen

>Og når vejene heller ikke er
>sikre, hvad så?

du kan jo spørge dig selv om du turde blive i en by hvorfra Hizbolah
havde affyret fraketter i mængder?


>> >flertallet af de over 60 dræbte var børn.
>>
>> libaneserne har haft mange dage til at komme væk i
>
>Og du er et vrøvlehoved.

nej,
israelerne havde for flere dage siden gjort klart at de ville bekæpe
Hizbollah i det sydlige Libanon og forsøge at remme deres depoter og
affyringsramper

at folk ikke havde sørget for at få deres børn ud af området skyldes
enten manglende vilje eller at Hizbollah forhindrede dem i at flygte

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

Alucard (31-07-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 31-07-06 19:19

On Mon, 31 Jul 2006 19:33:14 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>synes du slet ikke der er det mindste skummelt ved at man lader gamle
>og handicappede tilbage i en by hvorfra man ved Hizbollah bruger til
>krigsførsel?
>
>synes du ikke det er meget mærkeligt at der først rapporteres om
>dræbte 7 timer efter israelerne ramte bygningen?
>
>synes du ikke det er meget mærkeligt at bygningen først kollapser 7
>timer efter at være blevet ramt?
>
>synes du ikke det er meget mærkeligt at folk bliver inde i en bygning
>der er så beskadiget at den er i fare for at styrte sammen
>
>>Og når vejene heller ikke er
>>sikre, hvad så?
>
>du kan jo spørge dig selv om du turde blive i en by hvorfra Hizbolah
>havde affyret fraketter i mængder?

Det burde i det mindste få folk til at overveje den mulighed at det
måske ikke er hele sandheden vi har set i TV....

@ (31-07-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 31-07-06 20:31

On Mon, 31 Jul 2006 20:18:41 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>On Mon, 31 Jul 2006 19:33:14 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:
>
>>synes du slet ikke der er det mindste skummelt ved at man lader gamle
>>og handicappede tilbage i en by hvorfra man ved Hizbollah bruger til
>>krigsførsel?
>>
>>synes du ikke det er meget mærkeligt at der først rapporteres om
>>dræbte 7 timer efter israelerne ramte bygningen?
>>
>>synes du ikke det er meget mærkeligt at bygningen først kollapser 7
>>timer efter at være blevet ramt?
>>
>>synes du ikke det er meget mærkeligt at folk bliver inde i en bygning
>>der er så beskadiget at den er i fare for at styrte sammen
>>
>>>Og når vejene heller ikke er
>>>sikre, hvad så?
>>
>>du kan jo spørge dig selv om du turde blive i en by hvorfra Hizbolah
>>havde affyret fraketter i mængder?
>
>Det burde i det mindste få folk til at overveje den mulighed at det
>måske ikke er hele sandheden vi har set i TV....

overveje

de kan da bare se hvor ensidig dækningen af krigen er

i millionvis af reportager fra Libanon hvor man viser de samme huse
fra forskellige vinkler så man skulle tro at hele landet ligger i
ruiner

men ingen billeder af der ødelæggelser som over 2000 raqketter har
forårsaget i Israel



--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

Henrik Svendsen (31-07-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 31-07-06 11:48

On Sun, 30 Jul 2006 21:57:08 +0200, @ skrev:

> On Sun, 30 Jul 2006 21:43:10 +0200, spambuster@users.toughguy.net
> (Jesper) wrote:
>
>>John <nogen@pladderballe.ok> wrote:
>>
>>> TV2:
>>>
>>> "En israelsk officer erkender, at Qana i Libanon blev bombet af
>>> militæret, men er ikke sikker på, det var en israelsk bombe, der
>>> dræbte 50 civile."
>>> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4581067.html
>>>
>>> Jyllands-Posten og Berlingske Tidene bringer også nyheden, mens
>>> DR (naturligvis) og Politiken undlader den.
>>>
>>> Mvh John
>>
>>Ja, de er skigende morsomme de zionister. Enhver der har set reportagen
>>i DR fra Qana kan se at zionisterne har jævnet byen med jorden!
>
> hvordan kan _du_ se det?
>
> hvordan kan _du_ så sikkert sige at det ikke er nogle af Hizbollahs
> egne sprægstoffer der er sprængt?
>
> hvorfra kan du vide at Libanon/Hizbollah ikke "genbruger" lig for at
> puste dødstallet kunstigt i vejret
>
> hvordan kan beboerne i Qana være dumme nok til at blive i en by
> hvorfra der er blevet affyret mere end 150 raketter, når de ved at
> israelerne p et eller andet tidspunkt vil gengælde ilden?
>
> gad vide om Hizbollah har "overtalt" indbyggerne til at blive?

Er der slet ingen grænser for hvilken grad af apologering, du
er klar til at præstere på Israels vegne?


--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min
respekt, men om min underkastelse. Og dette er uforeneligt med
et sekulært demokrati. - Flemming Rose

konrad (01-08-2006)
Kommentar
Fra : konrad


Dato : 01-08-06 08:47


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1hjb5m4.jd1dmq13vuagwN%spambuster@users.toughguy.net...

> Ja, de er skigende morsomme de zionister. Enhver der har set reportagen
> i DR fra Qana kan se at zionisterne har jævnet byen med jorden!

Det var dog en helt forfærdelig retorik. Israels direkte angreb på civile,
ambulancerkolonner, nødhjælp, FN etc er naturligvis dybt, dybt problematiske
og Israel skal ganske enkelt til at tage sig sammen. Men folk der ensidigt
ser på skader som følge af de israelske angreb, overser fuldkommen at
raketterne bogstavelig talt regner ned over Israel. Der er fyret langt over
2.000 raketter afsted mod Israel!!! Det er i mine øjne et helt svimlende
antal, og man er godt nok langt ude i hampen hvis ikke man mener Israel er
under angreb, og ikke mener Israel har en overordentlig god grund til at
svare igen.



Jens G (01-08-2006)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 01-08-06 09:55

On Sun, 30 Jul 2006 21:43:10 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Ja, de er skigende morsomme de zionister. Enhver der har set reportagen
>i DR fra Qana kan se at zionisterne har jævnet byen med jorden!

Den reportage der blev vist på TV hvor de kørte mod den smadrede
bygning viste da ikke en by der var jævnet med jorden?

Ødelæggelserne er måske ikke værre end Jenin når det kommer til
stykket. TV og billeder er jo taknemmelige medier hvor vinkler og
klipning kan give det indtryk man ønsker.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177518
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408647
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste