flere Muslimske indvandrere til DK
Fra : Poul Nielsen

Dato : 29-07-06 18:44

I følge tvavisen har den Israelske terror i libanon medført at mange
muslimer er blevet tvunget imod deres vilje, at flytte til Danmark og
kulturberige vores vidunderlige lille land. Tak Israel Tak Israel for de
mange nye borgere i vort land.

MVH Poul

Fra : Spang

Dato : 29-07-06 19:08

"Poul Nielsen" <pol@lan.com> skrev i

>Tak Israel Tak Israel for de
> mange nye borgere i vort land.

....Og du har ikke fantasi til at forestille dig, at Israel havde forudset
denne folkevandring midt i en ferietid ?

Så har du vel heller ikke fantasi til at forestille dig, at det er en del af
regnestykket der gerne skal få det hele til at gå op ?

Det er ligesom at presse en byld.... Det letter trykket, men materien
skal jo flyde et eller andet sted hen. Den forsvinder ikke, men dukker
op hvor modstanden er lavest...

Spang

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 29-07-06 19:21

"Spang" skrev i en meddelelse
> [...]

materien
> skal jo flyde et eller andet sted hen. Den forsvinder ikke, men

Hvor mange lande er det, der er på jorden foruden Danmark?

Ruth

Fra : @

Dato : 29-07-06 19:45

On Sat, 29 Jul 2006 20:20:44 +0200, "Ruth Nielsen"
<cfs29093@cybercity> wrote:

>forudset

>del af

>materien
>dukker
>>

>Hvor mange lande er det, der er på jorden foruden Danmark?

et par hundrede stykker cirka

men næppe mange hvor man byder muhamedanske forbrydere velkommen og
giver dem en luksustilværelse på skatteydernes regning

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Sten Schou

Dato : 30-07-06 00:32

"Ruth Nielsen" <cfs29093@cybercity> skrev i en meddelelse

> Hvor mange lande er det, der er på jorden foruden Danmark?

Hvor mange har en bistandslov?

Hilsen Sten

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 29-07-06 19:23

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> muslimer er blevet tvunget imod deres vilje, at flytte til Danmark og
> kulturberige vores vidunderlige lille land. Tak Israel Tak Israel for de

Ja, og senere så skal vi modtage en masse jøder som er fordrevet fra
deres hjemland, Hvorefter de to grupper forsætter kampen her ilandet.

Fra : Jim

Dato : 30-07-06 00:19

"Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, og senere så skal vi modtage en masse jøder som er fordrevet fra deres
> hjemland, Hvorefter de to grupper forsætter kampen her ilandet.

Jeg vil langt hellere modtage 5000 jøder, end jeg vil modtage 1 muhamedaner.

Fra : GB

Dato : 30-07-06 01:29

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Jeg vil langt hellere modtage 5000 jøder, end jeg vil modtage 1
> muhamedaner.

Helt enig.

GB

Fra : El Trabajador

Dato : 30-07-06 12:10

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Helt enig.

Bortset fra at mange af Danmarks jøder har været fortalere for
muhamedaniseringen af Danmark. Nogle af Danmarks værste halalhippier er/var
jøder. Måske er Danmarks jøder nu ved at komme til fornuft og vil kæmpe
side om side med os andre mod muhamedaniseringen af Danmark.
--
El Trabajador

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-07-06 19:27

On Sat, 29 Jul 2006 19:44:18 +0200, Poul Nielsen skrev:

> [...]
> muslimer er blevet tvunget imod deres vilje, at flytte til Danmark og
> kulturberige vores vidunderlige lille land. Tak Israel Tak Israel for de

Den slags takker har Danmark kunnet sende til Israel i
efterhånden mange år.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Kim2000

Dato : 29-07-06 20:00

"Poul Nielsen" <pol@lan.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> muslimer er blevet tvunget imod deres vilje, at flytte til Danmark og
> kulturberige vores vidunderlige lille land. Tak Israel Tak Israel for de

Det kan sgu sidde i en flygtningelejr i den nordlige ende af landet, den dag
de vil hjem kan de jo passende afvåbne Hizbolla, så er problemet med Israel
løst. Hvorfor i alverden skulle vi dog modtage en eneste af de skiderikker,
der brændte vores ambassade og flag af i foråret.

mvh
Kim

Fra : Jim

Dato : 30-07-06 00:17

> [...]
> muslimer er blevet tvunget imod deres vilje, at flytte til Danmark og
> kulturberige vores vidunderlige lille land. Tak Israel Tak Israel for de

Og nu har man sørme udsigt til, at vi kan få hele den pikkelryggede med
herop.
Hvor dum har man lov til at være.
Den ansvarlige skal da straffes så hårdt, at han/hun glemmer totalt, hvor
gammel han/hun hedder til fornavn.

Fortæl os.. Please.. hvad har vi da gjort her i Danmark, siden vi skal
straffes med flere muhamedanere, som INTET har at gøre her?