Så må vi se om de betaler skat....
Fra : Kim2000

Dato : 26-07-06 15:42

Fantastisk, Hjem Is er bare vandret fra succes til succes.

http://ekstrabladet.dk/forbrug/article213842.ece

Nu må vi se om det på mærkværdigvis lykkes for dem at gøre hele overskuddet
til et underskud ligesom det er lykkes de sidste par år, så man ikke skal
betale skat.

mvh
Kim

Fra : @

Dato : 26-07-06 15:59

On Wed, 26 Jul 2006 16:41:35 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

> [...]
>til et underskud ligesom det er lykkes de sidste par år, så man ikke skal

det er jo en af glæderne ved vores nuværende skattesystem,

stil dig tilfreds med det

eller stem på nogen som ønsker et andet skattesystem

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-07-06 19:00

@ <1@invalid.net> wrote:

> det er jo en af glæderne ved vores nuværende skattesystem,
>
> stil dig tilfreds med det
>
> eller stem på nogen som ønsker et andet skattesystem

Præcis.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Kim2000

Dato : 26-07-06 21:11

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Præcis.

Jeg havde nu aldrig troet jeg skulle høre dig anbefale mig at stemme på EL

mvh
Kim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-07-06 23:22

> [...]

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg havde nu aldrig troet jeg skulle høre dig anbefale mig at stemme på EL

Jeg vil hellere kastrere mig selv med en træske end at stemme på
Enhedslisten. :P

Fra : GB

Dato : 26-07-06 16:36

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in

> Nu må vi se om det på mærkværdigvis lykkes for dem at gøre hele
> overskuddet til et underskud ligesom det er lykkes de sidste par år,
> så man ikke skal betale skat.

Det ville sgu være rart at slippe for deres irriterende klokker. Hvordan
hulen har de fået tilladelse til at larme på den måde?

GB

Fra : Jim

Dato : 26-07-06 18:52

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu må vi se om det på mærkværdigvis lykkes for dem at gøre hele
> overskuddet til et underskud ligesom det er lykkes de sidste par år, så

Og mens vi guffer hjemis, så kan vi lige øve os i, hvorledes vi klapper
sommersildene bagi...
http://www.gamegarage.co.uk/play/spank-the-booty/

Hurtigste klap herfra er på 875 mph.

Fra : Allan Riise

Dato : 26-07-06 18:55

Jim wrote:
> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> Og mens vi guffer hjemis, så kan vi lige øve os i, hvorledes vi
> [...]

1043 mph

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 26-07-06 18:57

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> 1043 mph

Har du øvet dig på den der hjemme?

Fra : Allan Riise

Dato : 26-07-06 19:00

Jim wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Har du øvet dig på den der hjemme?

Til din oplysning/fornøjelse og en hel del andre herinde kan jeg jo så
fortælle at jeg ligger i separation.

Og nej, hverken min snart eks. eller jeg er til S/M

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 26-07-06 20:16

> Til din oplysning/fornøjelse og en hel del andre herinde kan jeg jo så
> fortælle at jeg ligger i separation.

Trods vores politiske uenigheder, skal jeg da overbringe mine dybeste
medfølelser.
Det er ikke sjovt for nogen af parterne at stå i den situation.

Fra : Allan Riise

Dato : 26-07-06 20:26

Jim wrote:
> [...]
> medfølelser.
> Det er ikke sjovt for nogen af parterne at stå i den situation.

Det er korrekt, men vi skilles som venner, og takker.....

--
Allan Riise

Fra : GB

Dato : 26-07-06 19:43

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in news:44c7ad05$0$2104
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Har du øvet dig på den der hjemme?

Tja, når man nu er "No Trabajo" (forstået som "uden arbejde", ikke som
debattøren af samme navn) uden at turde indrømme det, kan man jo udvikle
enorme færdigheder i "Tetris" eller hvad man ellers spilder sin tid med...

GB

Fra : Allan Riise

Dato : 26-07-06 20:16

GB wrote:
> [...]
> debattøren af samme navn) uden at turde indrømme det, kan man jo
> udvikle enorme færdigheder i "Tetris" eller hvad man ellers spilder

Nu lyver du igen.
Alle herinde der har fulgt gruppen i lidt længere tid, ved at jeg har
smadret ryggen og derfor søger, er blevet pålagt, pension.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 26-07-06 20:18

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> enorme færdigheder i "Tetris" eller hvad man ellers spilder sin tid med...

Ja, jeg havde engang en masse tid, som skulle udnyttes, så den blev brugt
til Napoleon-kabale.
Men det kan man jo ikke tjene penge på.

Fra : GB

Dato : 26-07-06 20:28

> Ja, jeg havde engang en masse tid, som skulle udnyttes, så den blev
> brugt til Napoleon-kabale.
> Men det kan man jo ikke tjene penge på.

Så er det sjovere og bedre at lære noget HTML-kode. Og noget grafik.

GB

Fra : Jim

Dato : 26-07-06 23:15

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Så er det sjovere og bedre at lære noget HTML-kode. Og noget grafik.

HTML kan jeg allerede.. Hvis jeg skulle lege med noget programmering, så
ville jeg studere noget javascript, men livet er sgu for kort til det.

Så vil jeg hellere se at få bestilt det digicam, jeg har sparet op til så
længe.
Desværre kommer der en afløser om 2 uger, så jeg er nødt til at vente på, at
prisen falder på den nuværende topmodel i rangen.

Nå, men det er jo off topic.. ;0)

Sådan er det at flere hobbies..

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-07-06 21:30

Allan Riise skrev:

> 1043 mph

Okay, SÅ har du da vist også pillet lidt ved markørhastighed og/eller
acceleration?

(Med min ellers ganske pålidelige Logitech MX1000 kan jeg kun nå op på
ca. 700 mph?)

I øvrigt minder dette spil mig mistænkeligt meget om dette:

http://www.ebaumsworld.com/spankmonkey.shtml

KAN der mon være en eller anden subtil sammenhæng?

Anders Peter Johnsen

Fra : Allan Riise

Dato : 26-07-06 21:43

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
>
> http://www.ebaumsworld.com/spankmonkey.shtml
>
> KAN der mon være en eller anden subtil sammenhæng?

Har en 2000dpi gamermus

--
Allan Riise

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-07-06 21:45

Allan Riise skrev:

> Har en 2000dpi gamermus

Javel, dèt forklarer vist en del...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jim

Dato : 26-07-06 23:26

> Har en 2000dpi gamermus

Nå da, hedder den sådan nu om dage?
;0)

Fra : Sten Schou

Dato : 26-07-06 22:39

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Og mens vi guffer hjemis, så kan vi lige øve os i, hvorledes vi klapper
> sommersildene bagi...
> http://www.gamegarage.co.uk/play/spank-the-booty/
>
> Hurtigste klap herfra er på 875 mph.

Jeg kan godt lide den måde ballerne bevæger sig på, når hun får et lille
klap bagi. Sådan gør min kones også. Jeg giver hende et lille klap bagi i,
når jeg går på arbejde. Når jeg kommer hjem, vibrerer ballerne stadigvæk.
Det skyldes imidlertid ikke, at hun har en stor røv, men derimod at
arbejdstiden er så kort.......

Hilsen Sten

Fra : Jim

Dato : 26-07-06 23:30

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> når jeg går på arbejde. Når jeg kommer hjem, vibrerer ballerne stadigvæk.
> Det skyldes imidlertid ikke, at hun har en stor røv, men derimod at

Åh ha Sten.. Den kendte jeg godt..

Minder lidt om den med de to amerikanske farmere, som står og snakker hen
over hækken..
Så siger den ene..: " Jo, min ranch er meget stor. Så når jeg starter min
bil på morning og kører hele vejen rundt om min ranch, så er jeg ikke kommet
hjem, når solen går ned..."

Ha, siger den anden farmer.. "Sådan en bil har jeg også haft, den er aldrig
en skid værd.."