Højrebøller ctr BZ
Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-06 13:13

Højrebøller ctr BZ

Har de såkaldt "højre-radikale" racister incl Jonni Hansens DNSB-hird
fra Greve nogensinde haft 1% af den farlighed som christianitter og
autonome har?
Glisrup sagde at "racisme er idag synonymt med fædrelandskærlighed"

Bo Warming, Bjelke Alle 46, Nørrebro - som ofte får ruder smadret af
ungdomshusets voldsmænd og både min kone og jeg ku ofte blevet været
dræbt af brosten smidt langt ind i vort soveværelse

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-07-06 13:24

Bo Warming wrote:
> [...]
> ungdomshusets voldsmænd og både min kone og jeg ku ofte blevet været
> dræbt af brosten smidt langt ind i vort soveværelse

Jeg tror da PET har vurderet højrefløjen som mest farlig

http://www.balder.org/avisartikler/PET-Politiets-Efterretningstjeneste.php

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-06 15:38

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Jeg tror da PET har vurderet højrefløjen som mest farlig
>
> http://www.balder.org/avisartikler/PET-Politiets-Efterretningstjeneste.php

PET leverer præcis de vurderinger, som godhedsindustrien kræver de
skal levere

- om ond racisme mm
muslimfejl skyldes intolerance hos arbejdsgivere osv.

Nørrebros politi hader mig og tror på falskanmelder om
blufærdighedskrænkelse, fordi derres vigtigste jobbeskrivelse er at
opnå statistik om harmoni mellem racerne på Nørrebro og at min
ytringsfrihed fører til racevold mod mig, er de sure på mig over.

Når bødeforlæg modtages af byretsdommer er denne ofte instrueret om at
være ukritisk overfor politiarbejdet - især i færdselssager føles
altid polities indstilling. Systemet er råddent og al rimelig tvivl
kommer ikke altid anklagede til gode

Nyrnberg Trial var ikke enestående.

Når påstand mod påstand bør gælde at hellere skal ti skyldige gå fri
end een uskyldig dømmes, men det er lærebogs-idealisme uden
jordforbindelse.

Fra : Alucard

Dato : 23-07-06 16:24

On Sun, 23 Jul 2006 14:23:53 +0200, "Frank Leegaard"
<frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Jeg tror da PET har vurderet højrefløjen som mest farlig
>
>http://www.balder.org/avisartikler/PET-Politiets-Efterretningstjeneste.php

Du tager vel ikke den side seriøst...? ))

Når de skriver: "Højreekstremister truer Danmarks sikkerhed, og
bringer integrationen i fare, lyder det sammenstemmende fra Demos,
Lars Findsen, Redox, PET, Politiken, Abu Laban, HJ Bonnichsen, Elsebet
Gerner, Jørgen Bæk Simonsen, ARN, AFA, TRABB, SUF, Enhedslisten.
Sådan en enighed er noget der gør indtryk! ", så kan jeg ikke andet
end grine..... )

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-07-06 20:31

Alucard wrote:

> [...]
> Gerner, Jørgen Bæk Simonsen, ARN, AFA, TRABB, SUF, Enhedslisten.
> Sådan en enighed er noget der gør indtryk! ", så kan jeg ikke andet

Jamen - Det er jo dem der sidder på magten og som sådan er udtryk for den.

Fra : Alucard

Dato : 23-07-06 23:13

On Sun, 23 Jul 2006 21:30:48 +0200, "Frank Leegaard"

????????

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-07-06 00:29

Alucard wrote:

> ????????

PET udfører de ordrer enhver siddende regering udstikker.

Gør de ikke det - handler de lovstridigt

Fra : Alucard

Dato : 24-07-06 07:47

On Mon, 24 Jul 2006 01:28:31 +0200, "Frank Leegaard"

Hvad har det med balder.org at gøre...?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-07-06 20:16

Alucard wrote:

> Hvad har det med balder.org at gøre...?

Intet -- andet end at de skriver om det ..

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-07-06 20:17

Alucard wrote:

> Hvad har det med balder.org at gøre...?

Men det betyder da nok godtnok at Perlsø og en del andre herinde måske nok
kan forvente at deres telefon er aflyttet...

Fra : Gert Medom

Dato : 23-07-06 19:00

XD"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ungdomshusets voldsmænd og både min kone og jeg ku ofte blevet været dræbt
> af brosten smidt langt ind i vort soveværelse
Tag det ikke så tungt. Det er sikkert unge mennesker der er ude på at lære
deres grænser at kende (22.7.06)

"Går du med høj hat, gør du dig til mål for sneboldskastere."

// Gert

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-06 19:30

"Gert Medom" <Gert.medom[slet dette]@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> at lære deres grænser at kende (22.7.06)
>
> "Går du med høj hat, gør du dig til mål for sneboldskastere."

Jeg tager det ikke tungt

Jeg samler på martyrier - det er lakmus test på modparts
samfundsskadelighed

Gandhi vandt ved at vende venstre kind til og nyde at fjolser
alligevel slog