Ugens ord - Ekstrabladet
Fra : vidal@mail.dk

Dato : 23-07-06 11:15

Den mistænksomhed mod alt fremmed og den slet
skjulte hånlatter, når de nødstedte omtales som danskere,
repræsenterer nøjagtigt det ildelugtenden vækstlag, hvorfra
Dansk Folkepart suger næring.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Tveskaeg

Dato : 24-07-06 12:02

On Sun, 23 Jul 2006 12:15:19 +0200, <vidal@mail.dk> wrote:

>Den mistænksomhed mod alt fremmed og den slet
>skjulte hånlatter, når de nødstedte omtales som danskere,
>repræsenterer nøjagtigt det ildelugtenden vækstlag, hvorfra
>Dansk Folkepart suger næring.

De såkaldte nødstedet rejste til et land som de tidligere havde siddet
i vores flugtningecentre og flæbet over var farligt for dem at opholde
sig i.

Det er et ikke ukendt fænomen idet jeg husker mange historier i
pressen gennem de sidste 10 - 15 år om at såkaldte asylanter tager
tilbage til oprindelseslandet når først asylet er permanent.

Det som mange danskere fik øje på i forbindelses med Israels
retfærdige forsvars kamp, var omfanget af bedrageriet.

5000 asylanter samt efterkommere og familiesammenførte skulle
ligepludselig evakueres fra det land de var flygtet fra.

Også en selvbestaltet Iman som ikke havde sparet danmark og danskeren
nogen hån og tilsvining kommer nu rendende tilbage med hatten i
hånden.

I de sidste par dage har repræsentanter for disse bedragere, samt
deres nyttige idioter blandt det danske folk, været på gaden og vist
deres sande sindelag!

Fra : konrad

Dato : 25-07-06 09:44

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> De såkaldte nødstedet rejste til et land som de tidligere havde siddet
> i vores flugtningecentre og flæbet over var farligt for dem at opholde
> sig i.

De fleste har jo logisk nok fået opholdstilladelse - og efter +7 år i
Danmark statsborgerskab - i forbindelse med den 18 år lange borgerkrig. Det
var sgu da farligt dengang. At det er farligt i dag, kunne de personer der
rejste til Libanon for 2 måneder siden jo ikke vide på forhånd.

Fra : @

Dato : 25-07-06 15:31

On Tue, 25 Jul 2006 10:43:47 +0200, "konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

> At det er farligt i dag, kunne de personer der
>rejste til Libanon for 2 måneder siden jo ikke vide på forhånd.

jo ellers må de sgu da være _for_ dumme

et hvilket som helst land med en majoritet af muhamedanere er farligt
at opholde sig i, da muhamedaneres foretrukne forlystelser er

at brænde (andres) ting eller sprænge dem i luften

eller myrde nogen - helst vantro, men i mangel af sådanne så kan nogle
andre muhamedanere gå an

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær