sn til hd
Fra : Staalanden

Dato : 20-06-01 16:34

Hej
Jeg skal bruge et sn på min harddisk.
Kan jeg finde det andre steder end på selve disken?
Er jo gerne fri for at åbne svinet

Fra : Staalanden

Dato : 20-06-01 16:41

On Wed, 20 Jun 2001 17:33:40 +0200, Staalanden <staalanden@jyde.dk>
wrote:

>Hej
>Jeg skal bruge et sn på min harddisk.
>Kan jeg finde det andre steder end på selve disken?
>Er jo gerne fri for at åbne svinet
Jeg har w98se

Fra : René Jensen

Dato : 20-06-01 18:41

Staalanden wrote:

> Jeg har w98se

Sandligvis ikke ... medmindre du har en anelse om hvilken harddisk du
har, f.eks. har IBM et rigtigt godt katalog over samtlige af deres
harddiske (incl. travelstar, deskstar og ultrastar serierne).
Men jeg tror du bliver nød til at åbne din computer og pille harddisken
ud for at finde et serie-nr.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Torben F@rum

Dato : 20-06-01 18:37

Staalanden skrev i meddelelsen ...
>Hej
>Jeg skal bruge et sn på min harddisk.
>Kan jeg finde det andre steder end på selve disken?
>Er jo gerne fri for at åbne svinet

Og hvad mere du med sn ? serienummer ?

Torben Farum

Fra : Morten Bowman Hansen