Arkitektpengemaskine
Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-06 22:00

Byggemyndigheders topjob = at hindre nedstyrtning fra A mod B.

Hvis A bygger sjusket, så tagdækning lander i hans egen baggård i en
storm, så bør også her gives forebyggende bøder, for gæster i baggård
kan være uforberedt på nedstyrtning.

Men ellers efterlyser jeg en forklaring af gavn af regler imod at
opsætte tagrender med tape i stedet for rendejern og andet som
kommunale bygningsinspektorer bruger som alibi for at forpeste livet
for den nyttigt arbejdende del af befolkningen.

Behøver vi regler imod, at folk soler sig på eget tag med risiko for
at naboen bliver beluret af solbaderens kik ind i sit soveværelse,
hvor han plejer at kunne onanere ugenert?

Er ytringsfrihedens hellighed ikke beslægtet med, at man selv må
trække gardiner for og tage tøj på, hvis man har noget at skjule?

Nedstyrtning er og bliver eneste gedigne alibi for kommunal ansættelse
af kontrollerende arkitekter. Og så at bygninger sætter sig, hvis
bærende væg nedrives i kælder, så pludselig døre ikke kan åbnes let i
etagerne derover, hvilket skete i min nabogade, der har rekord i antal
proffessionelle uddannede håndværkere og arkitekter, som altså ikke
dur til noget positivt overhovedet

( Jægergsborggade, hvor alle gulve skal skifes, når andelslejerne
flytter ud !!!)

Er der værre fjender af genbrug og resourcesparsommelighed end
arkitekter, der påbyder ny materialer overalt og hurtig udskiftning og
modernisering for at berige entreprenører og byggeindusri - alt kræves
spritnyt, heltsolgt-hammerslag-style.

Vedr nedstyrtning bør betænkes at muhamedanske lande har tradition for
at bryllupper fejres ved at festdeltagere med automatvåben skyder
disses magasiner tomme lodret op i luften, og at projektiler styrter
ned og dræber, ses stort på udfra alm statistisk betragtning.

Tilsvarende er sandsynligheden for at en masonitplade skrue på et
hullet tag blæser af og rammer en fodgænger meget lille.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-07-06 23:19

Bo Warming skrev:

> Behøver vi regler imod, at folk soler sig på eget tag med risiko for at
> naboen bliver beluret af solbaderens kik ind i sit soveværelse, hvor han
> plejer at kunne onanere ugenert?

Hvorfor er det nu lige, jeg kommer til at tænke på Wulffmorgenthalers
notoriske "perverse nabo"-figur her?

http://www.wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id=861795c3-607c-45a5-8da8-0054769aacc3

http://www.wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id=9db47c77-edb0-419f-9b7c-6423d1e48ec0

http://www.wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id=bbcf74d0-4ef0-4ca7-b6f2-8efbd0d255ca

http://www.wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id=63e1943e-e531-4479-b378-fcb58f934f30

http://www.wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id=d627bb2c-32fc-4196-976c-3e875e968395

http://www.wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id=8b79ca5a-562e-4faf-b058-bc61e8f73f31

http://www.wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id=d777e278-4d9c-420b-903e-45b88768e5ab

http://www.wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id=057b8f9c-2449-4110-a584-42117bf4a66d

http://www.wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id=0c86d96f-1ca4-490a-8574-a54f94d11c88

http://www.wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id=28c88c09-7368-4b8c-bbc3-d9881352ce91

Nåja: Det går vist altsammen op i nogle tilsyneladende meget abstrakte
og komplicerede begreber som "BLU-FÆR-DIG-HED", "SO-CI-A-LE
IN-TER-AK-TI-ONS-NOR-MER" og i det hele taget
"SI-TU-A-TI-ONS-FOR-NEM-MEL-SE"

(Sorry guys, but I just couldn't help it!)

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 21-07-06 05:09

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:44c00104$0$84024$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> abstrakte og komplicerede begreber som "BLU-FÆR-DIG-HED",
> "SO-CI-A-LE IN-TER-AK-TI-ONS-NOR-MER" og i det hele taget

Ja, at nazitypen APJ mener at alle bør iføre sig samme uniform og være
ens i tanke ord og handling - det er hvad damer roser som
situationsfornemmelse - dræb individualismen - gør ikke dit liv til et
kunstværk

Soya sagde klogt, at bluf-færdighed skal staves sådan - med 2 F'er,
for det er om at bluffe og skjule og bedrage og ikke være ærlig og SIG
SELV.

Eksisentialisme fx Nietzsche, Glistrup og Wilde om at gøre sig
uafhængig af gruppepress og gøre sit liv til et kunstværk, bør læses
af APJ-typer, som Christianias og ungdomsoprørets bedste sider er gået
hen over hovedet.

SIAD skal roses for stor triumf ved at få politiet til at forbyde vor
demo, så det bekræftes hvad nu i en uge har stået meterhøjt på mit
plankeværk, at ISLAM HINDRER GRUNDLOVEN, men Siad er slaver af pli,
helt som Pia og gør sig stueren ved at jødestjerne landsbytosser som
mig, værre end nazi er de.

Fra : Jim

Dato : 21-07-06 17:06

meddelelse news:44c00104$0$84024$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> IN-TER-AK-TI-ONS-NOR-MER" og i det hele taget
> "SI-TU-A-TI-ONS-FOR-NEM-MEL-SE"
>
> (Sorry guys, but I just couldn't help it!)

Er der ikke lidt Beavis 'n' Butthead over den nabo?