for en gangs skyld
Fra : @

Dato : 17-07-06 22:58

for en gangs skyld sagde G W Bush noget som passer

<<<<
http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3845964/
"Det eneste, de skal gøre, er at få Syrien til at sørge for at
Hizbollah stopper med alt det lort - så er det overstået," kom USA's
præsident, George W. Bush, til at sige umiddelbart før, G8-lederne
mandag gik til frokost uden at vide, at en mikrofon i nærheden stadig
var åben.

Det skete i en henkastet bemærkning til den britiske premierminister,
Tony Blair, efter at Bush havde kritiseret FN-generalsekretær Kofi
Annan for ikke at gøre nok for at standse konflikten.
<<<<<<<

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 17-07-06 23:47

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse news:br1ob2h0rpn3u740fdfrjdelc158o21evf@4ax.com...
> [...]
> Tony Blair, efter at Bush havde kritiseret FN-generalsekretær Kofi
> Annan for ikke at gøre nok for at standse konflikten.

"In politics, nothing happens by accident. If it happened, you can bet it was planned that way."
Franklin D. Roosevelt,

BBC har lige vist et mindre kønt klip af USAs præsident fra G8,
Sikkert bare et tilfælde,,,

Bush sidden ned og spiser med fingerne, imens han føre en samtale
med en stående Tony blair, der står ved hans side.

Jeg tror at det var et stykke vildt han tygge på imens han talte, det var svært
at identificere, efter et par tyg var det hurtigt en ukendelig masse, men
at tale med munden fuld af mad forvoldte han ikke synderligt besvær,
men det passede ligesom ikke rigtigt til omgivelserne.

Hvis det var BBC's hensigt at få Tone Blair til at se mere civiliseret ud,
eller at fremstille Bush som uciviliseret, så lykkes det på 10 sekunder.

Jan Rasmussen

Fra : Kim2000

Dato : 18-07-06 00:06

"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller at fremstille Bush som uciviliseret, så lykkes det på 10 sekunder.

Og efter amerikansk målstok gør det Bush til en rigtig kraftkarl "Jeg skal
den undenlyme giv dæm någen smæk", mens Blair er et bløddyr "vi kan vel tale
om det over en kop the".

mvh
Kim

Fra : @

Dato : 18-07-06 05:11

On Tue, 18 Jul 2006 01:05:50 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

> [...]
>den undenlyme giv dæm någen smæk", mens Blair er et bløddyr "vi kan vel tale

og hvad mener du ellers om:

"Det eneste, de skal gøre, er at få Syrien til at sørge for at
Hizbollah stopper med alt det lort - så er det overstået,"

for en gangs skyld rammer Bush jo rigtigt,

det er et stort problem at lande som Syrien og Iran massivt støtter
mordere og terrorister

Fra : Svend

Dato : 18-07-06 06:20

@ wrote:
> [...]
>
> for en gangs skyld rammer Bush jo rigtigt,
>
> det er et stort problem at lande som Syrien og Iran massivt støtter

Måske er det mere iran der er problemmet..

raketterne kommer jo ikke fra syrien.
--
Svend

Fra : @@

Dato : 18-07-06 09:24

> [...]
>
> for en gangs skyld rammer Bush jo rigtigt,
>
> det er et stort problem at lande som Syrien og Iran massivt støtter

Jamen nazi bush støtter jo selv de israelske terrorister så de kan dræbe
uskyldige mennesker

Fra : @

Dato : 18-07-06 12:27

On Tue, 18 Jul 2006 10:23:40 +0200, "@@" <bangkok@mailme.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Jamen nazi bush støtter jo selv de israelske terrorister så de kan dræbe
>uskyldige mennesker

hvorfor mener du at Bush er nazist

hvilke israelske terrorister?

du modsiger forresten dig selv så det gør noget

Bush kan umuligt være nazist

nazister kan bare ikke lide jøder, Bush er meget gode venner med
jøderne i Israel de får stor økonomisk støtte fra USA

hvem er det nu der ikke kan lide jøder
det er muhamedanere
så det er nok snarere muhamedanere der kan betegnes som nazister

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 18-07-06 16:46

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse news:blnob2hueuhsih7002mli2lts1ei6eh8c7@4ax.com...
> [...]

> "Det eneste, de skal gøre, er at få Syrien til at sørge for at
> Hizbollah stopper med alt det lort - så er det overstået,"

Jeg tror at intet er overstået, før den helt store krig er afsluttet.
Problemerne med Iran og Nordkorea forsvinder ikke.

Jeg har læst for mange bøger uden en happy ending,
eller set for meget Star Trek Enterprise... til at hoppe på den.

Her er lidt dialog fra omtalte sci-fi serie.

Star trek Enterprise 00:03:50,856 --> 00:03:52,847
Seen any good movies while l was gone?
Another World War lll epic. lt swept all the awards.
--
Captain's Starlog, January 19, 2155,
Enterprise has been called home for what could prove to be,,,

ln the shadow of this incalculable devastation,,,
we find ourselves facing a colossal challenge,
There's an entire world to rebuild, Not only our cities and homes,
but mankind itself!
Now is not the time for timidity
and second-guessing,
We cannot afford to doubt ourselves,
The Third World War had just ended...
-----

You know, l never used to like Vulcans all that much myself.
They always seemed so smug...
making us jump through hoops for every little advance in warp technology...
and they knew the answers all along.
So what was it with you?
The ears? The fact that they"re vegetarian?
-They"re not human.
Well, can"t deny that.
And they sat by while millions of our people died.
World War lll?.
We didn"t make contact with
the Vulcans until 10 years after the war.
But they were up there.
With their superior technology.
They could have stopped it but they didn"t.
l think it suited their plans.
A devastated Earth was much easier
for them to control.

http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Trek:_Enterprise
Star Trek: Enterprise, premiered in the United States on September 26, 2001

Jan Rasmussen

Fra : @

Dato : 18-07-06 05:13

On Tue, 18 Jul 2006 00:47:09 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

>Hvis det var BBC's hensigt at få Tone Blair til at se mere civiliseret ud,
>eller at fremstille Bush som uciviliseret, så lykkes det på 10 sekunder.

og bortset fra det hvad mener du så om:

Bush:
"Det eneste, de skal gøre, er at få Syrien til at sørge for at
Hizbollah stopper med alt det lort - så er det overstået,"

manden har jo ret

hvis ingen støtede disse hizbollah-massemordere med penge og
skjulesteder ville der jo ikke være problemer mellem Israel og Libanon

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre