De siger det ikke engang... alle ved det
Fra : Tim

Dato : 11-07-06 17:19

Overalt i verden hærger muslimer. I Danmark er det endnu kun de daglige
enkeltoverfald og jævnlige mord. I Indien sværmer det med muslimer, hvorfor
massemord følgeligt hører til dagsordenen.

Derfor er det også helt unødvendigt at sige, at det var muslimer der stod
bag denne massakre på civile:

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3836568/

Tim

Fra : GB

Dato : 11-07-06 19:39

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in

> Overalt i verden hærger muslimer. I Danmark er det endnu kun de
> daglige enkeltoverfald og jævnlige mord. I Indien sværmer det med
> muslimer, hvorfor massemord følgeligt hører til dagsordenen.

Nu har jeg et indgående kendskab til Indien, og tro mig: Hinduerne kender
muhamedanerne, og de ved, hvordan den slags skal behandles.

Forsøg at google noget frem om naga-babaerne, for eksempel.

GB

Fra : Tony

Dato : 11-07-06 20:25

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in

> Nu har jeg et indgående kendskab til Indien, og tro mig: Hinduerne kender
> muhamedanerne, og de ved, hvordan den slags skal behandles.

Det kan ende i et rent blodbad.

Tony

Fra : Jim

Dato : 11-07-06 21:51

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Det kan ende i et rent blodbad.

Ja, og jeg krydser fingrene for, at inderne vinder den kamp.
Ellers ser det sort ud for verdensfreden, og det kunne destabilisere
regionen yderligere og dermed store dele af finansverdenen.

J.

Fra : Tony

Dato : 11-07-06 23:29

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ellers ser det sort ud for verdensfreden, og det kunne destabilisere
> regionen yderligere og dermed store dele af finansverdenen.

Enig, for min skyld må Inderne gerne jævne hele Pakistan med jorden.
Der er løbet meget lort over deres grænser gennem tiderne.

Tony

Fra : El Trabajador

Dato : 12-07-06 05:01

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in

> Nu har jeg et indgående kendskab til Indien, og tro mig: Hinduerne
> kender muhamedanerne, og de ved, hvordan den slags skal behandles.

Det ved serberne og israelerne også.
--
El Trabajador

Fra : @

Dato : 12-07-06 08:22

On Wed, 12 Jul 2006 06:01:07 +0200, "El Trabajador"
<notrabajo@gmail.com> wrote:

>"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i

>Det ved serberne og israelerne også.

bare man så kunne blive fri for alle hylernes spektakel hver gang
nogen behandler muhamedanere på den rette måde

da muslimerne i Jugoslavien begyndte på deres narrestreger og der blev
svaret igen med samme mønt burde alle andre lande have blandet sig
langt udenom

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven