Tyrkisk religionshykleri
Fra : Per Rønne

Dato : 06-07-06 07:13

I dagens JP skriver Uffe Nissen, Chr. Lehns Vænge 19, Odense, følgende
læserbrev:

> [...]
> løs på Erdogan i to timer. Mændene slog ham gentagne gange i hoved og
> ansigt med deres næver og med en pistolkolbe. Tre gange forsøgte chefen at
> skyde ham, men pistolen virkede ikke.
>
> Samme dag som Erdogan blev overfaldet, bankede Istanbuls politi to unge i
> 20-års alderen, som var konverteret til kristendommen, og fortalte dem, at
> de ikke både kunne være tyrkere og kristne.
>
> Mangfoldige andre eksempler kunne nævnes, så mon ikke hr. Erdogan skulle
> læse en hel del mere på lektien, før hans land søger optagelse i den

Hvis disse eksempler kan verificeres er situationen i Tyrkiet langt
værre, end vi tidligere har hørt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Holmgren

Dato : 06-07-06 08:55

>I dagens JP skriver Uffe Nissen, Chr. Lehns Vænge 19, Odense, følgende
> læserbrev:

> Hvis disse eksempler kan verificeres er situationen i Tyrkiet langt
> værre, end vi tidligere har hørt.

Det er sikkert bare et nyt reklamestunt fra JP, på linie med
mohammedtegningerne. Tag det med et gran salt. Hvis du vil have
nyhedskilder, der er mere troværdige end Jyllandsposten, er det næste skridt
på troværdighedsstigen de clairvoyante, eller ligefrem denne døde dreng
http://www.matthewbooks.com/.....

Fra : Rane

Dato : 06-07-06 10:52

On Thu, 6 Jul 2006 09:54:32 +0200, "Peter Holmgren"
<info@[theravada].dk> wrote:

> [...]
>på troværdighedsstigen de clairvoyante, eller ligefrem denne døde dreng

Flere herinde har også påpeget at såvel Ekstrabladet, BT, Politiken
med flere ligeledes er hamrende utroværdige. Er listen længere?
Hvilken dansk avis tror DU på?

Fra : Per Rønne

Dato : 06-07-06 12:05

Rane <ranemandenSLET@gmaildotcom> wrote:

> Flere herinde har også påpeget at såvel Ekstrabladet, BT, Politiken
> med flere ligeledes er hamrende utroværdige. Er listen længere?
> Hvilken dansk avis tror DU på?

Og så var det endda et læserbrev bragt i JP, som JPs redaktion
selvfølgelig på ingen måde er ansvarlig på [bortset, naturligvis, hvis
det havde overtrådt injuriebestemmelserne eller lignende].
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : GB

Dato : 06-07-06 12:34

> Hvilken dansk avis tror DU på?

De skriver alligevel allesamen af fra al-Ritzau, så det kan være hip som
hap.

GB

Fra : Rane

Dato : 07-07-06 07:40

On Thu, 06 Jul 2006 11:33:41 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Rane <ranemandenSLET@gmaildotcom> wrote in

>De skriver alligevel allesamen af fra al-Ritzau, så det kan være hip som
>hap.

Præcis. Derfor fatter jeg ikke visse personers udgydelser på diverse
danske aviser. Ja, måske har aviserne trykt et par uafhængige nyheder
som var det pure opspind...men ud fra det udleder man så at man ikke
kan stole på resten af avisens nyheder. Det er vist at generalisere og
ikke meget anderledes end visse folks generelle mening om eksempelvis
muslimer.