Information gir Glistrup ret om æresdrab
Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-06 10:25

Information gir Glistrup ret om æresdrab

For årtier siden skrev Z-stifteren, vor mest indsigtsfulde
folkedansker, at muslimer medbringer en tidsindstillet selvhad-bombe
hertil, for de kan ikke klare et normalt højteknologisk job her, så de
vil få mindreværdsfølelse og derved blive fundamentalister

Informations Aydin Soel, 19.6, skriver netop vedr
æresdrab-mentaliteten, at den springer ud, når integration viser sig
umulig.

Tro ikke at integration fremmes af at straffe racistisk ærligt dansk
frisprog efter §266b.

Jeg er den mindst racistiske dansker, jeg kender - ulandarbejder i
fire år, gift med asiat og sæddonorformidlingschef udfra tro på, at
miljø er alt og DNA intet vedr sociale forhold. Jeg bor på Nørrebro
fordi jeg kan lide raceblanding omkring mig - som jeg dog finder
livsfarlig for mit fædreland, men personlig har jeg ingen aversioner.

Jeg er den dansker der oftest er straffet for "racisme".(tre bøder,
kun en behøvedes dog blive betalt, for de første fik jeg før Glistrups
forslag om effektiv statslig incasso blev lov). Da jeg fjerde gang
sigtedes efter §266 b og ikke gad gå i fængsel, som mit idol, så løj
jeg at en anden havde skrevet internetindlægget og den hoppede vort
IT-uduelige politi på, tsk, tsk.

Bo Warming, Bjelkes All 46, N

Fra : Per Hagemann

Dato : 30-06-06 00:59

> Jeg er den dansker der oftest er straffet for "racisme".(tre bøder,

Glistrup er også dømt 3 gange efter 266b, ikke sandt?
Og med dommen forleden dag mod Kaj Vilhelmsen er han vist også dømt 3 gange.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-06 06:57

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> Glistrup er også dømt 3 gange efter 266b, ikke sandt?
> Og med dommen forleden dag mod Kaj Vilhelmsen er han vist også dømt
> 3 gange.

Det interessante ved at jeg er TRE GANGE DØMT
er selvfølgelig ikke om det er Danmarks-rekord, men at jeg er så
extremt antiracistisk i ordets egentlige=oprindelige forstand
Mit livsværk, Sædhjælpsfondet, er om at psyke ikke arves biologisk -
at man holder af donorbørn som af egne børn.

Selvfølgelig værdsætter jeg martyriet der udstiller et råddent system
og da Glistrup fik betinget fængsel for påstået §266 brud (anden og
vistnok sidste dom?), og han bemærkede at det var bedre end bødesraf.

Og jeg tænkte at han havde ret - jeg søgtes straffet især fjerde gang,
fordi man vil give §en ry for en man bruger mod især landbytosser, dvs
ikke politisk censur

Fra : Anders

Dato : 30-06-06 11:21

Glistrup har fået ret i mange af de ting han har sagt gennem tiderne
om islam og muslimer. Dog mener jeg, at han burde have været for klog
til at komme med åbenlyst racistiske udtalelser og i stedet holdt sig
til fakta. Det er jo slet ikke nødvendig at bruge racistisk eller
hadefuld retorik for at gøre det lysende klart for de fleste, hvor
skadelig ideologien islam er.
---
Mvh
Anders

Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-06 13:11

"Anders" <nyrupisthebest@hotmail.com> wrote in message
[...]

bw: gLISTUP s stil er slet ikke at bruge rotteformering som
sammenligning med muslim familiesammenførin, men nå en parifælle
dømmes for sådant dansk frisprog, var han solidarisk og valgte at
være murbrækker for at sådant skal være lovligt at sige for en MF
Og de var det så for en MF - grænserne flyttedes lidt.
Det var og er enormt værdifuldt.
Vil de bo her, må de tage mosten -. og JP gjorde de samme med
profettegninger.

Men Engell, EB, har bakker ud af anmeldelser af massagepige, den
pjalt.

Pigerne er slet ikke kede af ord som kneppemaskine, dåsefisse,
købepige osv,

"Dårlig reklame er bedre end ingene" Simon Spies

Anders Morgenthaler viser ynkelig censurisme ved at kritisere EB - det
samme gør Politikens leder idag.

Ord sårer ikke så slemt at nogen skal blande sig i det.

Ansvarshavende redaktør tager ros , ris, straf - og det var lovligt.

" Piger, der venter at vinde alt ved deres ungdommelige
ynder,og hvis beregning stimuleres af deres snedige mødre, er helt som
prostituerede - blot er disse piger mere kloge og mindre ærlige.
Nietzsche

hp "Som en modvægt til prostitution og som dennes fornem-gørelse
, ønsker jeg at man overvejer leasing-ægteskaber. De kan vare en
årrække eller måneder, med passende sikring af børnene". Nietzsche

Hp As a counteragent to prostitution or as its ennoblement, I
would recomend leasehold marriages. These could last for a term of
years og of months, with adequate provision for the children"
Nietzsche

hp Bak all personlig forfengelighet har kvinnene selv stadig vekk
sin upersonlige forakt - for "kvinnen Nietzsche

hp De prostituerede sælger deres moral, ikke deres kroppe. Gifte
kvinder gør det modsatte. Nicolaus Cybrinsky

hp Der er kun få ærbare kvinder, som ikke er kede af deres
métier.La Rochefoucauld

Hp Efter min mening er sex det smukkeste, mest naturlige og
sundeste man kan købe for penge. Steve Martin

Hp Engang (Aristippos) gik ind i en hetæres hus og en ung mand,
der var med ham, rødmede, sagde han: "Det er ikke det at gå ind, der
farligt, men det ikke at kunne gå ud igen". Diogenes Laertios

hp GB Shaw : Vil du gå i seng med mig for
10000£Borddamen(smuk):Joh, da - Tænk hvis vi fik et barn med din
intelligens og mit udseende
(og en af versionerne af historien siger - at han svarede : "men hvad
hvis omvendt"?)GB Shaw: Vil du gå i seng med mig for 20£Borddamen:
Tror du jeg er en luderGBShaw: Det spørgsmål _har__ vi afklaret, -
nu snakker vi kun om prisen.

Hp Hp Honour and honesty. Those girls, who wait to owe
their whole lifes maintenance to their youthful charms alone, and
whose cunning is prompted by their shrewd mothers, want the same
thing as courtesans - - only the girls are more clever and less
honest. Ære og hæderlighed. Piger, der venter at vinde alt ved deres
ungdommelige ynder,og hvis beregning stimuleres af deres snedige
mødre,er helt som prostituerede - blot er disse piger mere kloge og
mindre ærlige. Nietzsche

Hp I det store hele foragtes kvinder mere af kvinder end af mænd.
Nietzsche

Hp Jeg er ikke en rigtig luder, men at opføre mig som én, er
noget, jeg er god til. Justin Young

hp Koketterne sætter en ære i at være skinsyge på deres elskere,
for at skjule,

Hp Mellem dem der sælger sig i prostitution, og dem der sælger
sig i ægteskabet, er der ikke anden forskel end prisen og konkraktens
varighed. Simone de Beauvoir

Hp On the whole, "woman" has been despised by woman herself more
than by man (beyound good and evil) Nietzsche

Hp Prostitution er blot et seksuelt fata morgana, vandringsmanden
oplever i afsavnets ørken. Heimito von Doderer

Hp Prostitution is essentially a matter of lack of choice. Charles
Baudelaire

hp Prostitution lader sig ikke afskaffe; der gives endda grunde
til at ønske, at man ikke afskaffer den. Følgelig må man FORÆDLE den -
jeg håber, man forstår dette "følgelig" - prostitution er i hele
verden noget uskyldigt og naivt. Nietzsche

Hp Selv konkubinatet er blitt korrumpert: - av ekteskapet.
Nietzsche

hp Simon Spies Man kan ikke købe kærlighed for penge, men man kan
købe noget der ligner tilforveksling.
+½"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric
Hoffer
pmach "Retfærdighed kommer kun på tale når der ligeværdige
magter til at
opretholde den. Den stærke gør, som han kan, mens den svage
acceptere, hvad han
må." Thukydid, Melian samtale

Hp The most vigorous part of my sex life is - negotiating the
price" David
Letterman

Hp Vil du høre min personlige mening om prostitution? Hvis mænd
vidste, hvordan de skulle gøre det, ville de ikke behøve at betale for
det. Roseanne Arnold

hp want the same thing as courtesans -

Hp You can lead a whore to culture, but you can't make her
think. Dorothy Parker1893 - 1967

hpgh De prostituerede sælger deres moral, ikke deres legemer. Den
gifte kvinde gør det omvendte. Nicolaus Cybinski

HPhp At lade mænd få sex mod engangsbetaling er et foragteligt
skruebrækkeri og forrædderi imod matriakat og samfundsorden. Anonym
KVINDE

HPhph De kvinder, der ikke er til salg, koster mest.
Guy de Maupassant1850-1893

HPhpqqh Jeg tror på skrønen om, at kvinde er kvinde værst.
Ellen Widding

HPht Glædespiger: At lade mænd få sex mod engangsbetaling er et
foragteligt skruebrækkeri og forrædderi imod matriakat og
samfundsorden. Anonym

hporn " Hvilken pige ville jeg give penge for? En, som alle
gerne ville købe, men som ikke ville sælge sig til nogen.
Noel Turner

hporn "Optræde nøgen på scenen? Det synes jeg er usmageligt.
Men hvis jeg var tyve år og havde en fantastisk figur, ville det være
kunstnerisk, smagfuldt, patriotisk og en udviklende religiøs
oplevelse. Shelley Winters

hporn "Professed curtezans, if they be any good, it is because they
are openly bad.Sir Thomas Overbury

hporn "T.V. apparater burde fjernes fra soveværelserne.
Marilyn Monroe

hporn The value difference between pornographic playing cards when
you're a kid,and pornographic playing cards when you're older. It's
that when you're a kid you use cards as a substitute for a real
experience, and when you're older you use real experience as a
substitute for the fantasy. Edward Albee

hpp Evangeliet siger at man ikke må tjene to herrer. Hele verden
siger det modsatte. Verden siger "til en vis grad" - hvilket er det
modsatte" Søren Kierkegaard-

hpp Forresten skriver Jeppesen sjovt på EB-bagsiden. Medieverdenen
er en underlig størrelse - den skal kæles for, førend den spinder

Hpp I love prostitution in and for itself ...In the very notion
of prostitution thereis such a complex convergence of lust and
bitterness, such a frenzy of muscleand sound of gold, such a void in
human relations, that the very sight of itmakes one dizzy! And how
much is learnedthere! And one is so sad! And one dreamsso well of
love!GustaveFlaubert

Hpp Jeg er sikker på, at ludere er nogen af dem,der gør mest gavn
i samfundet.Ann-Mari MaxHansen

Hpp Koketterne sætter en ære i at være skinsyge påderes elskere,
for at skjule, at de er misundelige på andre kvinder.Rochefoucauld

Hpp May1865: Flaubert told us, `Such was my vanity when Iwas young
that when I visited a brothel with my friends, I always took the
ugliest girl and insisted on screwing her in front of them all,
without taking my cigar out of my mouth. It wasno fun for me: I just
did it for the spectators.´Goncourt Brothers

Hpp Mon der ikke i alle kvinder et eller andetsted rumsterer en
drøm om at prøve at blive begæret som luder. Det tror jegfaktisk.Susi

Hpp Ofte fører frygten for noget ondt tilnoget ondereNicolasBoileay

Hpt En kvinde, der sminker sig, sætter i virkeligheden en plakat op
om, at hun kan lejes. Thomas Fuller den yngre

Fra : @

Dato : 30-06-06 15:02

On 30 Jun 2006 03:20:50 -0700, "Anders" <nyrupisthebest@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>om islam og muslimer. Dog mener jeg, at han burde have været for klog
>til at komme med åbenlyst racistiske udtalelser og i stedet holdt sig

hvis det nu viser sig at fakta er "racistiske",
hvordan får man så fakta frem

racismeparagraffen er udelukkende beregnet på at lukke munden på folk
som ønsker at sige deres ærlige mening

>Det er jo slet ikke nødvendig at bruge racistisk eller
>hadefuld retorik for at gøre det lysende klart for de fleste, hvor
>skadelig ideologien islam er.

nå ikke

er du helt sikker på at man ikke kan dømmes for følgende:

"Muhamedanismen er en ondsindet ideologi som kun er i stand til at
frembringe socialel elendighed vold og undertrykkelse, dedrfor er
tilhængere af denne ideologi at betrage som onde voldelige
undertrykkende personer som kun skaber elendighed omkring sig"

???

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Anders

Dato : 01-07-06 13:35

@ skrev:

> hvis det nu viser sig at fakta er "racistiske",
> hvordan får man så fakta frem

Så må man jo prøve at underbygge sine "racistiske fakta".

> racismeparagraffen er udelukkende beregnet på at lukke munden på folk
> som ønsker at sige deres ærlige mening

Det er noget vrøvl. Den er til for beskytte folk imod trusler,
forhånelse m.v. _alene_ pga. deres race, religion etc.

> nå ikke

Hvis man vil tages bare lidt alvorligt af andre er det klart
anbefalelsesværdigt at argumentere sagligt. Det er ikke nødvendigt at
udtrykke sig racistisk for at dokumentere, at islam indeholder
elementer som er farlige og skadelige i sin esktreme form.

> [...]
> tilhængere af denne ideologi at betrage som onde voldelige
> undertrykkende personer som kun skaber elendighed omkring sig"

Aner det ikke, jeg er ikke jurist. Dog mener jeg, at det er en
forvrøvlet argumentation. Det svarer lidt til at hævde, at alle der
dyrker cykelsport er at betragte som dopingmisbrugere.
----
Mvh
Anders

Fra : @

Dato : 01-07-06 14:22

On 1 Jul 2006 05:35:15 -0700, "Anders" <nyrupisthebest@hotmail.com>
wrote:

>Så må man jo prøve at underbygge sine "racistiske fakta".

>Det er noget vrøvl. Den er til for beskytte folk imod trusler,
>forhånelse m.v. _alene_ pga. deres race, religion etc.

trusler -- der er SVJV helt andre og bedre paragraffer at tage i
anvendelse mod sådanne

og det er netop ikke vrøvl, "racismeparagraffen" bruges til at lukke
munden på folk som ønsker at oplyse om f.eks. muhamedanismen og dens
tilhægeres onde gerninger og hensigter

> [...]

>forvrøvlet argumentation. Det svarer lidt til at hævde, at alle der
>dyrker cykelsport er at betragte som dopingmisbrugere.

nej det svarer det aldeles ikke til

det svarer til at hævde at alle der kører på cykel kan kaldes
cyklister

Fra : Per Hagemann

Dato : 01-07-06 19:15

"Anders" <nyrupisthebest@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

svar:

Glistrup brugte ikke generaliseringer i højere grad end når der omtales
doping i cykelsport. Straffelovens §266b kan man dømmes efter selv om
udsagnene er korrekte og veldokumenterede. Glistrup har skrevet tusindvis af
sider med dokumentation. Her lidt fra 1999-bogen Retssagen mod Islamlobbyen,
som Peter Neerup Buhl er medforfatter til:

citat start

Kapitel 1

Retssagen

Vor muhamedanerpolitik har altid været: De hører ikke til i Danmark.

Herfor er Glistrup blevet politianmeldt et hav af gange. Normalt er
anklagen afvist af politiet. I to sager (fra 1985 og 1987) førte det til
udførligt begrundede tiltalefrafald. De øvrige sager fik samme udfald, men
dem kender Glistrup (stort set) kun fra avislæsning.

Sådan så det også ud til at gå med hans udtalelser i TV3 25. februar 1997.

De førte imidlertid til, at et anklageskrift aldeles overraskende dumpede
ned i hans postkasse i januar 1998. Det efterfulgtes af en parodisk
hastejaskesag såvel i byret som landsret. Under anken udbyggede Glistrup sit
forsvar i skriftlig form, men domstolen tillod ikke Glistrup at fremføre
sine synspunkter mundtligt eller at læse op af sine skrifter. Derfor var
dommerne i begge instanser ubekendte med mere end 99% af Glistrups forsvar.

De udtalelser af Glistrup, som ifølge anklageskriftet (og dermed de to
dommere) udgør en overtrædelse af straffelovens § 266b, er følgende:

1) "nå, ja, men altså muhamedanerne har hele den store del af verden fra
Marokko i vest til Filippinerne i øst, der er så mange steder, hvor de kan
være, hvor de hører til, og hvor i alverden skal vi så udsætte os for, at
den invasion og kastrering og drab, som den danske befolkning kommer ud
for."

2) "... og sværdets områder det er, hvor der er nogle vantro som os, der
ikke er muhamedanere, og de skal udryddes, det er det som muhamedanismens
kerne er i...".

3) "... altså, muhamedanerne, det er jo verdensforbrydere par excellence..."

4) "... man har slet ikke fortalt, hvad muhamedanismen er for en
verdensforbrydelse."

5) "... om hvem enhver, der har studeret muhamedanismen ved, at de kun er
her for at indsmigre sig, indtil de er stærke nok til at henrette os. De
skal ud, fordi det er i den grad en fare, at f.eks. hende der ringede,
hendes børnebørn ville ganske givet blive dræbt af muhamedanerne, hvis vi
ikke udrydder muhamedanerne i Danmark."

Glistrups holdning har vel at mærke - helt parallelt med Grundtvigs holdning
til datidens trussel tyskerne - altid været, at nok skal vi bekæmpe helst
enhver muhamedaner i Danmark, men vi skal naturligvis ikke fordømme disse
for os ubegribelige kulturmønstre fra almindelige folks
dagligdagstilværelser. Hvis der er en "racisme" af betydning i dag, er det
netop den herskende vestlige tendens til at opstille et hierarki med
u-landenes "helvede" nederst og vort velfærds-"paradis" i toppen. En
rundspørge foretaget af London School of Economics i december 1998 til 54
lande viser tværtimod, at de mest lykkelige mennesker findes i det meget
fattigt Bangladesh, tæt fulgt af Azerbaidjan og Nigeria. Som nr. 42 kom
Tyskland, derpå andre velstående lande som Japan, Italien og USA. Glistrups
pointe er ikke en benægtelse af andre folks ret til at være lykkelige med
deres egen kultur, men blot, at muhamedanernes mentalitet så alvorligt
adskiller sig fra den vestlige og danske, at vi ikke kan udsætte vor egen
befolkning for at have dem boende hos os.

Dette skal vel at mærke siges så klart, at folk lytter, hvilket kræver
ikke så lidt i vor tids medie-overflødighedshorn. Blandt Kristen Helveg
Petersens mange ordflommer er den mest træffende: "Danskeren ænser ikke
skriften på væggen, før han står med ryggen mod muren". I samme stil kunne
man tilføje: Og Fanden er malet på væggen. Som selveste statsminister Poul
Nyrup Rasmussen fastslog i Folketinget (1993/94, 1. samling spalte 1436):
"Hvis man har det syn på flygtninge og indvandrere, at de ikke skal komme
hertil, skal man sige det klart og tydeligt, så det kan forstås."

Når Glistrup så i TV3-udsendelsen følger statsministerens anvisning,
slæbes han for kriminalretten. I den forbindelse er det unægteligt
eftertænksomhedskrævende for anklageskriftets forfatter at bemærke sig det
eksempel, som statsministeren vælger. At såvel flygtninge som indvandrere må
affinde sig med, at det er rosværdigt frit og frejdigt, klart og tydeligt at
fremføre det, når man - som Glistrup - mener, at de pågældende slet ikke
skal have adgang til Danmark.

Som Jyllands-Posten 8. april 1990 skrev i sin leder: "Islam tror på to
modstillede og modsat rettede verdener. Den ene verden er Allahs, og den
anden verden er Satans. Målet er Allahs sejr over alt på kloden og
oprettelsen af et islamisk verdensrige. Midlet er 'djihad' - hellig krig."

Disse lederbetragtninger har karakteristisk ikke udløst nogen §
266b-tiltale, skønt de er af samme indhold som den i anklageskriftet
angrebne Glistrup-ytring nr. 2. Nævnte ytring støttes også af referatet af
Muhamed-talen (sura 8 vers 39) i Houranis standardværk: Muslimer bør bekæmpe
alle, indtil de siger: "Der er ingen anden Gud end Gud", d.v.s. underkaster
sig (konverterer til) muhamedanismen.

Men dokumentationen for rigtigheden af alle Glistrups udtalelser vil være
emnet for hele nærværende bog.

Glistrups anklager under retssagen var rettet mod det, som i nærværende bogs
titel benævnes Islamlobbyen. Dennes fire hovedgrupperinger er: Medier -
Embedsmænd - Folketingspartier og Finkulturerne.

Disse fire grupperinger tror på det uproblematiske, ja endog berigende i
muhamedanismens og kristendommens sameksistens og arbejder derfor for et
multietnisk Danmark. De udgør flygtningelobbyens fire søjler.

Hvad specielt muhamedanerkulturen angår, er et af flygtningelobbyens
yndede bortforklaringstrick at fortabe sig i, at et punkt ikke er direkte
hjemlet i koranen. Et eksempel er Tim O'Connor i Jyllands-Posten 27. juni
1998:

"I Koranen beskrives kvinden eksempelvis som 'mandens ager'. Men det er
ikke korrekt, at det på nogen måde antydes, at kvindemishandling,
kvindeundertrykkelse o.lign. retfærdiggøres. Tværtimod er buddet, at mænd
skal behandle kvinder ordentligt.

At nogle muslimske mænd og statsledere fejlfortolker denne passus er noget
andet."

At kalde muhamedanernes opfattelser af muhamedanismen for
"fejlfortolkninger" er nok typisk for den danske herskende klasses
ukyndighed, men alligevel nok så hårrejsende (på ganske samme vis som det
anklageskrift, statsadvokaten har produceret i den foreliggende sag).

Senest er brøleren endog blevet begået i EU-parlamentets betænkning "om
fundamentalisme og truslen mod den europæiske retsorden" (1998), hvor man
fastholder ønsketænkningen om muligheden af skabelsen af en "moderat"
muhamedanisme, der kan indpasses i europæiske rammer. På trods af, at det i
rapporten erkendes, at muhamedanismen "på visse punkter" er "i modstrid med
den europæiske retsorden, der har udviklet sig i de europæiske stater:
uligheden mellem mand og kvinde, forbuddet mod kritik af islam, islams
foreskrivelse af dødsstraf i visse situationer, forbud mod at træde ud af
islam osv."

Mildt sagt ikke ligegyldige uoverensstemmelser, men alligevel er
rapportens recept herimod ikke den nødvendige rensning af Europa for
muhamedanere, men "interkulturel dialog" og "en forebyggende politik, der
sigter på accept og integration af muslimer i det europæiske samfund"! Helt
i tråd med den "euro-mediterrane" EU-storforanstaltning i Den Haag i marts
97, hvor islam og den vestlige civilisation i "harmoniens" falske navn blev
opløst i en "mediterran civilisation" med en nordlig kristen og en sydlig
muhamedansk del. Som Tibi (1998 s. 247) i den forbindelse fortvivlet
spørger: Hvordan kan man løse en konflikt, når man forbyder at tale om dens
eksistens?

Over for denne toneangivende selvmordskurs kunne Glistrup selvfølgelig kun
benytte sine få minutter på TV til så opsigtsvækkende som muligt at vække
folket til opmærksomhed mod den truende fare - alt andet ville være dybt
uansvarligt. Som Anders Fogh Rasmussen fremhævede i P3 19/4 98 kl. 11,25,
skal man på TV ofte fremlægge sit budskab på 15 sekunder. Derfor er der ikke
plads til at få nuancer med. Eller til at argumentere pro et contra.

Indfaldsvinklen på muhamedanismen vil i nærværende bog ikke så meget som i
den toneangivende diskussion dreje sig om den ene eller den anden
koran-fortolkning, idet det hvad angår virkeligheden og de politiske
konsekvenser er langt mere adækvat at anvende et bredere muhamedanismebegreb
end det koranformelle. Islam har så fasttømrede andre skrifter, traditioner,
påbud og forbud, som finder klarere udtryk andetsteds end i den
overordnede - og derfor ikke hyppigst detaljeprægede - koran. Her tænkes
ikke mindst på de såkaldte hadither, evigt normsættende fortællinger om
Muhamed, i særdeleshed hadith qudsi, de hellige hadither, der har samme
åbenbaringsværdi som koranen (jf. Ende & Steinbach s. 24). For den menige
muhamedaners dagligdag har disse hadither endda større betydning end
koranen. De præker bl.a. djihad med endnu større intensitet end koranen, og
de muhamedanske lærde ser dem meget nødigt oversat pga. deres ofte
"ekstreme råhed og vulgaritet" (Majumdar s. 18).

En kritisk vægtning af disse forskrifters betydning for muhamedanernes
konkrete adfærd og mulighed for "integration" hos os er imidlertid åbenbart
et så betændt emne, at ingen professionelle fagfolk har talt rent ud af
posen om det. Som redaktør Søren Espersen udtrykte tilstanden i en tale, som
han holdt efter i flere år at have fulgt muhamedanerudviklingen i England:

"En europæisk intellektuel kan være kritisk overfor stort set alt. Det er
vel også den intellektuelles opgave at være det. Men i praksis er der ingen
intellektuelle, der tør eller vil rette kritik mod islam og slet ikke
profeten Muhamed, hvorimod den samme intellektuelle sagtens kan rette kritik
mod centrale kristne tanker som mod Kristi Guddommelighed."

En koran-kritik i stil med den gennem århundreder velkendte og uhyre
omfangsrige bibel-kritik eksisterer næppe. En forklaring herpå giver den
franske ekspert Jean-Claude Barreau (som selv har mistet sin stilling pga.
islam-kritik) i det forhold, at mange religionsforskere med islam som
speciale risikerer livslangt indrejseforbud i muslimske lande, hvis de
udgiver nogetsomhelst, som kan opfattes som kritisk mod islam eller Muhamed.
For de fleste islam-forskere er grænsen mellem islamologi og islamofili
(islam-kærlighed) bl.a. derfor blevet mildest talt udflydende, og man har da
også intryk af, at flere af de ledende danske islam-"eksperter" er gået over
til at blive deres studieobjekts missionærer.

Når virkeligheden er blevet sådan, er det da i vor kulturkreds helt
uacceptabelt at indskrænke den § 266b overordnede ytringsfrihed ved at
straffebelægge de synspunkter, som Glistrup har været forudseende nok til at
fremføre igennem en meget lang periode, og hvor TV3-udsendelsen 25/2 97 blot
var en lille reminder. At Glistrup var indbudt til at diskutere med
TV-pakistanerinden Rushy Rashid var jo sket med klar viden om, hvad han
mener og aldrig har lagt skjul på. Andet lå ikke i invitationen til ham om
medvirken i udsendelsen, og andet ønskedes ikke. Det ville være helt
urimeligt under strafansvar at pålægge ham enten at kunne udsættes for en
TV3-pressemeddelelse om, at han ikke turde stille op til debatten mod den af
TV3 udpegede pakistaner, eller at seerne skulle få det fejlagtige indtryk,
at han havde opgivet alle de standpunkter, som var almindeligt kendte af så
at sige alle i offentligheden.

I det mindste ligger Jersildparallellen (grønjakkesagen) fra
Europarådsdommen snublende nær: Sådan er det tilladeligt for TV at
disponere. Det ville være en retskrænkelse og anomali at straffe Glistrup
herfor. I forvejen er danskerne overdrevent ængstelige for at blive udsat
for det ene og det andet, blot de siger deres oprigtige mening, hvilket i
sig selv længe har indsnævret debatten utilbørligt og farligt for
demokratiet og Danmarks fremtid.

Den herskende danske debat om koranen bliver ikke bedre af, at der som regel
udelukkende henvises til A.S. Madsens danske oversættelse, der imidlertid er
udtryk for den lille Ahmadiya-sekts fortolkning, som regnes for stærkt
kættersk af alle andre muhamedanere. Den tæller mindre end én procent af
verdens muhamedanere. I Danmark er der nu færre end 200. Alligevel
opretholdes vareforfalskningen, selv i Jørgen Bæk Simonsens
Islam-leksikon, hvor det i forordet endog påstås, at Madsens oversættelse er
den eneste danske - på trods af Frants Buhls fra 1921.

Universitetsdoktoren Jørgen Bæk Simonsen er et både typisk og grelt
eksempel på den politisk styrede forskning, der med rette nu lyder
vidtspredte advarsler om. Fra at være opvokset i jævne kår kom omsvinget i
Simonsens liv, da han i 1987 fik tildelt skatteyderpenge af Statens
Humanistiske Forskningsråd til et forskningsprojekt om islam i Danmark - et
projekt, der med hans egne ord gav ham det gode liv, hvor han for statens
penge nårsomhelst kan forsage det danske klima, når det bliver ham for surt,
og for en tid leve i Sydens Sol.

Til Berlingske 12/9 98 gav Simonsen et billede af sit nye liv. Han har
"lært at begå sig i socialgruppe eet" ved at erkende, at han skal "være
villig til at indgå kompromisser, hvis jeg kan se, at det er betingelsen,
for at jeg selv kan få noget igennem". Det grundsyn, han har udviklet på
dette fundament, udtrykker han således: "Når jeg går i Netto, sidder der
nogle gange en gruppe mænd og drikker Bjørnebryg uden for indgangen. Det
accepterer jeg og de fleste andre som en del af de offentlige rum. På samme
måde må vi lære at acceptere, at der er nye befolkningsgrupper i dette land,
som har lyst til at leve på andre måder end os selv."

Hovedindholdet i hans erkendelse er accept af de krav, som de findes
opportune hos den herboende fra Muhamedanien udsendte imam-gruppe: Danskerne
skal "forstå", at islam og muslimer i dag er "en del af det danske samfund".
Og at vi derfor bør "støtte den muslimske befolkning i Danmark i dens
bestræbelser på at opretholde specifikke religiøse og kulturelle
traditioner".

Når dette analyseres på længere sigt, indebærer det ifølge Simonsen, at
"mange af efterkommerne efter de danske flygtninge og indvandrere sikkert
beholder kontakten til slægtens oprindelige land gennem rejser, gennem
sproget og gennem oprindelseslandets kultur i bred forstand."

Simonsens skildring om sin egen omstilling til øverste socialklasse (og
dens meninger) oplyser nok noget typisk for de mange medløbere, han har i
medier, finkultur, politik og embedsmandsstand. Hans meningers problematiske
relation til virkeligheden kan illustreres ved, at da den radikale EU- og
folketingskandidat Naser Khader i 1998 modtog Dansk Forfatterforenings
Fredspris, fortalte Khader i sin takketale, hvordan hans far, når han kom
hjem fra moskeen, indtrængende bad ham om at holde mund. Han blev opfattet
som en forræder. Khader berettede også, hvordan en muslimsk bønneleder i
København kalder ham en "discount-Salman Rushdie", "forræder" og "farlig for
muslimerne" (Information 22/9 98).

Således holder en muslimsk bønneleder, der hvad denne sag angår utvivlsomt
taler for det store flertal af muslimer i Danmark, sig ikke tilbage fra at
fælde kategoriske domme om forholdet mellem muslimer og danskere. Samtidig
appellerer Bæk Simonsen til danskerne om at udvise tolerance over for
indvandrere og flygtninge: "Der er andre måder at være danske på, end vi har
vænnet os til gennem århundreder", hævder han og påstår videre, at
muslimerne ikke udgør en trussel mod det danske samfund: "Alle de muslimske
grupper i Danmark er tværtimod fortalere for dialog med det omgivende
samfund."

En sådan kategorisk udtalelse er en altfor åbenlys løgn, der tydeligvis
kun kan udspringe af ønsketænkning og/eller forsøg på at tækkes kolleger og
arbejdsgivere i Overdanmark. "Vi skal have en klar grænse mellem, hvad vi
kan kræve ude i det offentlige rum, og hvad der er folks egen sag at gøre
hjemme i privaten", fabler den håbløse teoretiker Simonsen videre, åbenbart
uden bevidsthed om forskellen mellem hans egen kristne kulturbaggrund, der
gør nævnte skelnen mulig, og den totalitære muhamedanisme, hvis autoritet i
skikkelse af bønneledere, præster m.v. uden smålige hensyn vil dominere
enhver detalje i livet. Al tale om tolerance må indstilles, indtil den
kristne respekt for individets og samfundets frihed for påståede
guddommelige autoriteter accepteres af alle parter. Og da dette
grundlæggende er umuligt for selv en nok så "moderat" muhamedaner, må et
forsigtighedsprincip føre til, at vi sender muhamedanerne ud af landet, og
så kan de jo nyde deres glæder ved deres hjemlands kultur langt bedre
derhjemme. Så vil nogle indvende, at der da også er flinke og fredelige
og ufarlige muhamedanere - som endda ofte er dem, der flygter hertil. Rent
bortset fra, at det er almindeligt anerkendt, at udvandrere overalt
tilslutter sig deres hjemlands kampe og sager med større ildhu og
helhjertethed, end man gør det i hjemlandet selv, og rent bortset fra, at
den store andel af vest-fjendtlige indvandrere i Europa tilfulde er
dokumenteret, er det da ganske sandt, at ingen forklaringsmodel dækker alt
og alle 100%. Men uden simplificeringer er det, som Samuel Huntington
skriver, umuligt at dannet sig et andet end kaotisk billede af
verdenssituationen - og umuligt at handle effektivt. For at være bedre end
sine konkurrenter må et videnskabeligt paradigme ifølge Thomas Kuhns
klassiske The Structure of Scientific Revolutions blot kunne forklare flere
fænomener end de mere mangelfulde forklaringsmodeller, som så bør kasseres -
ingen teori hverken kan eller skal forklare alle fænomener, den konfronteres
med. Enhver model er en abstraktion, der kun er nyttig til visse formål. Et
verdenssyn baseret på den trods alt mest virkelighedsnære teori, formuleret
simpelt og på en måde, alle forstår, er imidlertid en uundværlig guide i
international politik. "En statsmands største opgave er at tilbyde sit folk
gode myter og redde det fra skadelige", fastslog Enoch Powell. De gode myter
er altid en simplificeret udgave af virkeligheden, de slette en simpel
udgave af et fundamentalt forkert verdensbillede. De myter, danskerne for
tiden fordres med af de toneangivende, vender alt på hovedet - og forsøg på
at formulere et mere nøgternt billede udråbes som markskrigeri og
strafbelægges. For os, der anbefaler forsigtighedsreglen i omgangen med
muhamedanismen, er opgaven ikke at gribe fat i alskens halmstrå, der påstås
at være udslag af muhamedansk fortræffelighed, men derimod at præsentere den
overvældende dokumentation for det modsatte.

Vi har før i historien kun alt for tydeligt set, at synspunkter og trusler
fremsat af totalitære systemer ikke blev taget alvorligt, "for det kunne de
da ikke mene". Det samme er nu ved at ske for Vesten over for muhamedanismen
pga. flygtningelobbyens med velberåd hu konsekvent udglattende tolkninger.

Denne skævhed forstørres yderligere af det princip, som Muhamed lærte sine
disciple: at i kampen for islams verdensherredømme må de gerne bruge løgn og
bedrag. For at fuppe fjenden, så han får tillid til muhamedanerne, har de
ligefrem et specielt ord, nemlig khud'a. Som Tranholm-Mikkelsen anfører (s.
85), er en hvilkensomhelst falsk bekendelse tilladt - blot man ikke mener
den.

Rolf Stolz kalder det i Kommt der Islam? direkte islams måske farligste
taktik, at enhver muhamedaner har den traditionelle religiøse dispensation
til at fornægte sin tro og spille under fordækt maske, når det er opportunt.
Som Stolz kommenterer, har en sådan religiøs tilladelse - ja direkte
fordring - katastrofale konsekvenser for muligheden af at anse muhamedanere
for ærlige og beregnelige partnere. Så er mistro ikke kun forståelig, men
uundgåelig.

Konzelmann supplerer (s. 35): "Det står muslimer frit at afbryde en
hvilkensomhelst aftale indgået med ikke-muslimer."

Særlig forstår de endnu ikke konsoliderede muhamedaner-minoriteter
selvsagt at holde tand for tunge. En sjælden gang får en ærlig sjæl blandt
muhamedanerne dog mæle, således Odense-advokaten Adnan N. Wahab i
Jyllands-Posten 15. september 1991:

"I øjeblikket er muslimerne ikke tilstrækkeligt stærke, så den hellige
krig føres taktisk på to måder: Der bygges nye moskeer i Europa og det
udviklede Vesten invaderes af flygtninge og gæstearbejdere. Der skal bygges
flere og flere moskeer. Muslimerne skal øges og atter øges i antal. Når
tiden er inde, indledes den blodige krig Djihad."

Det falske udglattende billede af muhamedanismen får imidlertid
flygtningelobbyen til at tale om "fjendebilleder", når et syn på denne
guds-ideologi grundlagt på den virkelige verdens hændelser kommer til
udtryk. "Efter kommunismens fald har vestlige politikere og medier påny
opdaget markedsværdien af islam som fjendebillede", hedder det således
typisk i den svenske diplomat Karlssons bog fra 1994, hvor han ligesom
professor Uffe Østergård herhjemme taler lidenskabeligt for at gøre
muhamedanismen til et fremtrædende element i Europa.

Med rette advarede en af Vestens dybeste tænkere Jacques Ellul i 1985 mod
mange europæiske kristnes og intellektuelles ukritiske holdning til
muhamedanismen, der ifølge Ellul viser sig på to måder: "På det
intellektuelle niveau er der først af alt et stigende antal værker af en
tilsyneladende videnskabelig natur, hvis erklærede formål er at udslette
fordomme og falske forudfattede meninger om islam (...). Således 'viser'
disse værker, at det er usandt at araberne var grusomme erobrere og at de
spredte terror og massakrerede de folk, der ikke underkastede sig deres
styre. Det er forkert at islam er intolerant; tværtimod hævdes den at være
tolerancen selv. Det er forkert, at kvinder havde en underlegen status og at
de blev udelukket fra samfundslivet." Osv. osv. Kort sagt blev alt det, der
hidtil blev betragtet som historisk uomtvisteligt angående islam betragtet
som propaganda, og det stik modsatte blev hævdet som sandheden. Men dette er
ikke alt, fortsætter Ellul: Islam udøver desuden en speciel fascination over
mange vestlige intellektuelle, hvoraf flere endog har omvendt sig til den
rette tro. Islam præsenteres som kristendommen langt overlegen. (Ellul i
forordet til Ye'or 1985).

Det er ganske rigtigt generelt helt utroligt, hvilken begejstring gamle
ateistiske socialister pludselig kan mønstre til fordel for det angiveligt
mere åndelige og religiøse livssyn i muhamedanismen i kontrast til Vestens
"sekulariserede og kommercialiserede" samfund. Muhamedanismen synes her
snarest at blive opfattet som blot en ny kile til nedbrydelse af den altid
foragtede kapitalisme og "forbrugerisme". Den tyske dramatiker Botho Strauss
udtrykte holdningen meget præcist i et forkætret essay fra 1993, hvori det
hed, at Vestens intellektuelle er åbne over for fremmede, ikke af kærlighed
til disse, men fordi de hader deres eget samfund og støtter alt, der fremmer
dets sammenbrud.

citat slut

--
Glistrupbøger:
http://www.mogensglistrup.dk/boeger+artikler/1.front/binding-set.htm

Fra : Anders

Dato : 01-07-06 15:08

@ skrev:

> trusler -- der er SVJV helt andre og bedre paragraffer at tage i
> anvendelse mod sådanne

Sikkert.

> og det er netop ikke vrøvl, "racismeparagraffen" bruges til at lukke
> munden på folk som ønsker at oplyse om f.eks. muhamedanismen og dens
> tilhægeres onde gerninger og hensigter

Da ikke så længe man kan føre bevis for den påstand. Det bliver så
nok lidt af en opgave at føre bevis for, at alle muslimer udfører
onde gerninger og har onde hensigter

> nej det svarer det aldeles ikke til
>
> det svarer til at hævde at alle der kører på cykel kan kaldes
> cyklister

Forkert. Hvordan er det lige, at citatet vedrørende sammenhængen
mellem "muhamedanismen" som ond ideologi og dens tilhængere som
undertrykkende personer opstod? Det er selvfølgelig opstået ved at
observere faktiske fænomener, dvs. ekstrem dyrkelse af religionen
islams dogmer, og derefter lave en kobling mellem disse observationer
og alle religionens tilhængere. På samme måde kan man lave en
kobling mellem cyklister og doping, tyskere og nazisme, jøder og
grådighed etc. Det er vist det man kalder en generalisering.

At kalde folk der kører for cykel for cyklister forudsætter ikke
empiriske observationer og opfylder derfor ikke ovenstående. Det
svarer til at kalde tilhængere af Muhammeds lære for "muhamedanere".
---
Anders

Fra : Anders

Dato : 01-07-06 20:02

Per Hagemann skrev:

> [...]
> udsagnene er korrekte og veldokumenterede. Glistrup har skrevet tusindvis af

en hel masse

>klip<

Svar:

Glistrup er vel dømt med henvisning på de generaliseringer han ofte
bruger: Et godt eksempel er udtrykket "Verdensforbrydere par
excellence". Her er tale om en kollektiv fordømmelse af alle muslimer
i verden uanset ders handlinger og uanset om de er enige i en ortodoks
tolkning af islam eller ej. Det er mig uforståeligt, at et så godt
begavet menneske finder det nødvendigt at argumentere så primitivt,
og i mine øjne får det ham til at synke ned på modpartens plan.
---
Mvh
Anders

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 03:55

Per Hagemann skrev:

> [...]
> om
> udsagnene er korrekte og veldokumenterede. Glistrup har skrevet

en hel masse

> [...]

begavet menneske finder det nødvendigt at argumentere så primitivt,
og i mine øjne får det ham til at synke ned på modpartens plan.

BW: Livet er for kort til ikke at have fordomme. Ting skal læses i den
sammenhæng de er sagt.
Hvis jeg en majdag i Odense ser mange letpåklædte smukke piger, der
har været på gaden og vise deres ynder frem og jeg så udbryder "Fynske
piger er smukke", så er det ikke en videnskabelig undersøgelse af
deres venus-mål
Glistrup
"dom over herboende muslimer som skabs-islamister og
"verdensforbrydere" bør læses intuitivt og er så en klog bemærkningg
og sårer ingen og bør ikke kunne straffes - dansk frisprog.

Den lægger ikke op til vold, som Goebbels jødekritik 1938

På bl.a. www.glistrup.com kan du læse videnskabelige udredninger i
bogform, om hvorfor muhamedanerne er farlige for os. Også derfor er
dansk retssysem naziagtigt at det straffer ham. Demokrati kræver fri
debat.