Om at "gå på gaden mod racisme"
Fra : Bo Warming

Dato : 28-06-06 11:58

Når Mustapha og Bregengård fra Enhedslisten kalder hovedstadens
muslimer fredelige (28.6 ), så modsiges det desværre af den nylige
domfældelse for æresdrab og af Moses Hansens demo for et par år siden,
hvor autonomvold tvang politiet til at aflyse hovedparten af vor
indsats for demokrati og ytringsfrihed.

Nu er det Ålborg-pacifister, der tager initiativ til tiltrængt demo
for grundlovens overholdelse i vort land og lad os håbe at vi ikke
mødes med samme vold, som sidst vi fredeligt med bannere og ORD,
passerede Blågårds Plads.

Moses og jeg tåler mosten, men hvis du følger opfordringen i
Lokalavisen til at "gå på gaden mod racisme" så vil du af medierne
blive regnet med, som en der støtter den forudsigelige
Enhedsliste-vold.

Politiet har nu skjolde af Lexan-´plast, der modstår brosten , og jeg
har nu bekostet 15000 kr på samme gennemsigtige plastplader som
beskyttelse mod de mange rudeknusninger og mordforsøg imod min kone,
mine lejere og mig, hvilket politiet har været her at godkende - de
kan jo ikke gøre noget for at beskytte os mod stofpåvirkede
midnatsvoldsmænd fra Faderhusets "Ungdomshus", der kommer pludselig om
natten, når de har brugt deres rusmidler op og skal ud og hærge mod
et nærtboende fjendebillede , mig, som de kalder nazist, selvom jeg er
gift med japaner og har brugt 4 år af mit liv på at bekæmpe sult og
sygdom hos zambianere og afghanere, som ulandsarbejder-udsendt af
Danida hhv. FN.

Med venlig hilsen Bo Warming, gymnasielærer, Bjelkes Alle 46,
Nørregbro - FO_RKORT *EVT* AF SLUTTEN, eller på anden vis loyalt som I
plejer.

Fra : minkonto@gmail.com

Dato : 14-07-06 19:35

Fattige mennesker er voldelige..ikke muslimer..

få dine fakta i orden, inden du fyrer en generalisering af, der rammer
200.000 danskere, hvoraf hovedparten er stille og rolige fredelige
mennesker

Fra : GB

Dato : 14-07-06 20:21

minkonto@gmail.com wrote in news:1152902128.644448.271920
@m79g2000cwm.googlegroups.com:

> 200.000 danskere, hvoraf hovedparten er stille og rolige fredelige
> mennesker

- indtil mullaher og muftier får dem banket på plads.

GB

Fra : @

Dato : 14-07-06 21:32

On 14 Jul 2006 11:35:28 -0700, minkonto@gmail.com wrote:

> [...]
>
>få dine fakta i orden, inden du fyrer en generalisering af, der rammer
>200.000 danskere, hvoraf hovedparten er stille og rolige fredelige

hvoraf 84,9% svarer i en undersøgelse foretaget af Rambøl Manegement
at de ikke mener at grundloven skal overholdes

fordi deres religion er vigtigere

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven