Nu må de fandme styre sig.
Fra : Jim

Dato : 25-06-06 01:40

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3808442/

Vort flag skal der ikke ændres på.
Vi kan ikke tage os af, hvad andre måtte tænke.
I så fald er vi igen kørt ned af Boulevard of Censorship.
Og så bliver jeg køresyg.

J.

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-06 09:27

Jim skrev:
> [...]
>
> Vort flag skal der ikke ændres på.
> Vi kan ikke tage os af, hvad andre måtte tænke.
> I så fald er vi igen kørt ned af Boulevard of Censorship.

Jeg lidt svært ved at forstå (ud fra artiklen) hvorfor han overhovedet
nævner denne fantasiproblemstilling af hans.
Virker lidt som om at han forsøger at fremprovokere en diskussion om samme.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 25-06-06 10:22

On Sun, 25 Jun 2006 10:26:31 +0200, Claus Jensen wrote:

> Jeg lidt svært ved at forstå (ud fra artiklen) hvorfor han overhovedet
> nævner denne fantasiproblemstilling af hans.

Han vil vel gerne lade som om at der er nogen der interesserer sig for
gymnastikken. Eller får nogen til det.
Jeg synes det er en ulækker fremgangsmåde.

Fra : Jim

Dato : 25-06-06 11:54

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> Han vil vel gerne lade som om at der er nogen der interesserer sig for
> gymnastikken. Eller får nogen til det.
> Jeg synes det er en ulækker fremgangsmåde.

Du fjerner fokus fra emnet.
Det handler om vores snigende selvcensur, som lister sig ind på os gradvist,
fordi nogen er bange.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 25-06-06 12:14

On Sun, 25 Jun 2006 12:54:23 +0200, Jim wrote:

> Du fjerner fokus fra emnet.

Nejda.

> Det handler om vores snigende selvcensur, som lister sig ind på os gradvist,
> fordi nogen er bange.

Nu må du sgu stoppe. I dette tilfælde handler det om en mand der gerne
vil have opmærksomhed. Intet andet.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-06-06 12:41

Frank E. N. Stein wrote:

> Nejda.

> Nu må du sgu stoppe. I dette tilfælde handler det om en mand der gerne
> vil have opmærksomhed. Intet andet.

Jeg må sige at jeg er MEGET tilbøjelig til at Frankenstein ret.

Pak dit budskab ind i muhammedkrise og du er sikker på eskponering.

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Jim

Dato : 25-06-06 11:53

"Claus Jensen" <newsSNABEL-Acbj-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nævner denne fantasiproblemstilling af hans.
> Virker lidt som om at han forsøger at fremprovokere en diskussion om

Ja, det kan jeg godt følge dig i.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 25-06-06 13:04

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> on søndag 25. juni 2006 at 2:40
+0100 wrote:
>Vort flag skal der ikke ændres på.
>Vi kan ikke tage os af, hvad andre måtte tænke.
>I så fald er vi igen kørt ned af Boulevard of Censorship.
>Og så bliver jeg køresyg.

Naturligvis skal ingen ændre på det - det er jo heller ikke det som manden
lægger op til

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311